Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 254 197
  • 13 719

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Palstan säännöissähän sanotaan seuraavasti:

Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista.

Ehkä tuo kohta kannattaisi poistaa, jos ei sitä ole tarkoituskaan noudattaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palstan säännöissähän sanotaan seuraavasti:

Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista.

Ehkä tuo kohta kannattaisi poistaa, jos ei sitä ole tarkoituskaan noudattaa.
No, minä oon ollut täällä kuitenkin yli kaksikymmentä vuotta, entä sinä?
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tätä pitäisi käyttää paljon enemmän, siis yleisesti vapaan porttikieltoja. Tänne on pesiytynyt aivan liikaa vapaan puolen jankkaajia, joilla ei ole mitään annettavaa palstan lähtökohtaiseen aihepiiriin, eli jääkiekkoon.
Tämä. Olisi hauska nähdä, kuinka paljon käyttäjien määrä laskisi jos vaikka Löylyhuone laitettaisiin säppiin vuodeksi. Oma veikkaus on, että tulee niin sanottu "yleisökato" mutta ehkä tässä tapauksessa "kirjoittajakato"
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli erityiskohtelu on silloin ok, kun hyödyt siitä itse? Säännöissä ei sanota, että tuo sääntökohta ei koske pitkäaikaisia palstalaisia.
Ai mistä ja miten minä olen hyötynyt?

Miten se liittyy tuohon kirjoittamaani viestiin tai palstan sääntöihin?
Ei mitenkään, olin vain utelias
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tätä pitäisi käyttää paljon enemmän, siis yleisesti vapaan porttikieltoja. Tänne on pesiytynyt aivan liikaa vapaan puolen jankkaajia, joilla ei ole mitään annettavaa palstan lähtökohtaiseen aihepiiriin, eli jääkiekkoon.
Tämä on hyvä pointti ja olen kanssasi hyvin pitkälti samaa mieltä. Mulla on tähän vain hiukan lisättävää.

Jatkoajan pesisosioissa on kirjoittajia joita en ole nähnyt kirjoittavan mitään minne muualle osaa koko palstaa. Mutta mielestäni heillä on paikka tällä palstalla, sillä moni heistä jakavat hyviä kirjoituksia ja näkemyksiä pesikseen liittyvistä asioista. Vaikka pesäpallo ei todellakaan ole kaikkien ensisijainen taikka toissijainen urheilulaji tällä palstalla, niin heidän anti siihen osion on sen verran hyvä, että heillä on paikkansa täällä, vaikka eivät kirjottaisi jääkiekkoon liittyen yhtään mitään.

Löylyhuonetta ja muutenkin vapaata puolta on välillä tultu luettua ja välillä olen nähnyt sellaista settiä joka on saanut minut miettimään, että onko heillä aidosti mitään annettavaa palstalle? Tässä vaiheessa 3 kuukauden kielto vapaalle puolelle olisi mielestäni hyvä ratkaisu. Siinä ajassa kielletystä yksilöstä kuoriutuu ulos joku näistä.

- Hän boikotoi tätä palstaa kunnes on kielto vapaalle on ohi, ja jatkaa saman sisällöttömän oksennuksen ulostamista sinne, joka ehkä (?) saattaa johtaa porttikieltoon.

- Hän parhaimmillaan saattaa muodostua ihan täysin uudeksi kirjoittajaksi lätkän puolella. Tämä uudelleenmuodostus saattaa myös parhaassa tapauksessa tuoda uutta sisältöä hänen viesteihin vapaalla puolella.

- Hän yrittää muodostua uudeksi kirjoittajaksi, mutta viestien anti on nolla, sillä kirjoittamiskokemukset ovat jätetty koulun penkille.

- Hän raivostuu täysin ja alkaa täyttämään palstaa spämmilinkeillä, provosoinnilla tai trollaamisella.

Kaikki lopputulokset eivät tässä skenaariossa ole täydellisiä. Yksi ratkaisu voi olla ikuinen kielto vapaalle, mutta se ei ole mielestäni oikein, sillä siinä voidaan juuri tuhlata potentiaalia mahdolliselle hyvälle kirjoittajalle. Toivottavasti modet löytävät tähän jonkun hyvän ratkaisun, sillä tämä on pienimuotoinen ongelma. Minun mielestäni modet ovat tehneet hyvää työtä sen ajan mitä olen täällä ollut, joten eivätköhän he saa jotain aikaiseksi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@Moderaattorit

Voitte poistaa minun äskettäin aloittamani uuden boikottiketjun kierrätyskeskuksesta. Löysinkin jo ennestään pitkään olleen ketjun samalta alueelta. Kiitos. En tiedä miten en löytänyt tuota aiemmin, vaikka hakua käytinkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkista sieltä vihostasi, mihin merkkaat onnistumisesi.
Ai, sinä puhuit minusta. Olisit heti reilusti puhunut nimimerkillä, tosin tuntuu täällä olevan enemmänkin käytäntö että vihjaillaan kaikenlaista, mutta nimiä ei sanota. Tavallaan seläntakana puhumista sekin...
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä kun saisivat tämän Mode-ketjun siirrettyä sinne löylyhuoneen puolelle.
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vielä kun saisivat tämän Mode-ketjun siirrettyä sinne löylyhuoneen puolelle.
Juuri tämä modeketju käy toisinaan niin kuumana, että ei haittaisi, jos tämä ketju olisi Löylyhuoneessa, jossa jutellaan selitteenkin mukaisesti kuumista aiheista muutenkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on jännä että on jengiä jota vituttaa jonkun kirjoitukset. Ja silti lukevat niitä. Aikamoisia velikultia
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on jännä että on jengiä jota vituttaa jonkun kirjoitukset. Ja silti lukevat niitä. Aikamoisia velikultia

Tulee ehkä yllätyksenä, mutta itse luen eri ketjuja siksi, että näen muiden ohmisten kommentteja eri aihepiireistä. Sinun kommenttisi nyt sattuvat vain olemaan niissä ketjuissa, vaikka en erityisemmin ole kiinnostunut juuri sinun mielipiteistäsi. Luulen, että tämä on yleistä myös muilla, miksi ketjuissa aikaansa kuluttavat, mutta varmaksi en toki osaa sanoa.

En ole katsonut laittaa ketään ignoreen, mutta ei siihen mitään teknistä estettä ole.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee ehkä yllätyksenä, mutta itse luen eri ketjuja siksi, että näen muiden ohmisten kommentteja eri aihepiireistä. Sinun kommenttisi nyt sattuvat vain olemaan niissä ketjuissa, vaikka en erityisemmin ole kiinnostunut juuri sinun mielipiteistäsi. Luulen, että tämä on yleistä myös muilla, miksi ketjuissa aikaansa kuluttavat, mutta varmaksi en toki osaa sanoa.

En ole katsonut laittaa ketään ignoreen, mutta ei siihen mitään teknistä estettä ole.
Mulla on sellainen taito että pystyn hyppäämään yli kirjoitukset, jotka eivät kiinnosta. Ei se ole tähän mennessä ole tuntunut mitenkään erityistaidolta, mutta kaippa olen erityisen älykäs siinäkin suhteessa
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on sellainen taito että pystyn hyppäämään yli kirjoitukset, jotka eivät kiinnosta. Ei se ole tähän mennessä ole tuntunut mitenkään erityistaidolta, mutta kaippa olen erityisen älykäs siinäkin suhteessa
Varmasti jokainen pystyy helposti hyppimään sellaisen kirjoitusten yli, jotka eivät kiinnosta. Mutta kun puhutaan aihepiiristä, joka kiinnostaa, ja sitten joku sanoo jotain tyhmää tai suhtautuu siihen typerästi, niin sellaisen yli hyppääminen ei varmasti ole helppoa kenellekään.

Jopa sinä varmasti ymmärrät, että mikä ero näissä on.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti jokainen pystyy helposti hyppimään sellaisen kirjoitusten yli, jotka eivät kiinnosta. Mutta kun puhutaan aihepiiristä, joka kiinnostaa, ja sitten joku sanoo jotain tyhmää tai suhtautuu siihen typerästi, niin sellaisen yli hyppääminen ei varmasti ole helppoa kenellekään.
Mutta mikä juttu on se että toivotaan tiettyjen mielipiteiden kirjoittaminen kielletyiksi? Lisäksi halutaan vähintään kirjoituskiellot?

Jopa sinä varmasti ymmärrät, että mikä ero näissä on
Tässä muuten malliesimerkki kirjoituksesta, joka mun kirjoittamana tulkittaisin sopimattomaksi käyttäytymiseksi
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä muuten malliesimerkki kirjoituksesta, joka mun kirjoittamana tulkittaisin sopimattomaksi käyttäytymiseksi
Ja paskat. Sopimaton käyttäytyminen on sopimatonta, ihan sama kuka sitä esittää. Kuvittelet tämän ajojahdin ihan omassa päässäsi, kun et osaa ottaa vastuuta omasta tekemisestäsi.

Ja sitten vielä ihmettelet, kun muulla jengillä alkaa mennä järki tuohon määrään ylimielisyyttä ja uhriutumista, mitä jatkuvasti tällä palstalla esität.

Täällä rangotaan porukkaa jatkuvasti ja laajalti. Olet vain yksi hyvin pieni tapaus kaikkien rangaistujen ja rangaistuksien joukossa, mutta silti pidät enemmän meteliä omista rangaistuksistasi kuin kaikki muut yhteensä. Muut rangaistut käyttäjät osaavat yleensä myöntää omat virheensä ja mennä eteenpäin, ehkä jopa samalla oppien jotain tulevaisuutta ajatellen, että eivät joudu samaan tilanteeseen uudestaan. Sinulta tämä ei tunnu luonnistuvan.

Tämä sinun kuvittelemasi ajojahti jatkuu tasan niin kauan, kun et kykene ottamaan itse vastuuta siitä, miten tällä palstalla käyttäydyt. Kukaan muu ei voi tilannetta muuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä sinun kuvittelemasi ajojahti jatkuu tasan niin kauan, kun et kykene ottamaan itse vastuuta siitä, miten tällä palstalla käyttäydyt. Kukaan muu ei voi tilannetta muuttaa.
No jään odottelemaan saatko rangaistusta tuosta minuun kohdistuneesta "jopa sinä varmasti ymmärrät..." heitosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös