Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 256 541
  • 13 719

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kannustuksesta! Vielä kun vilkaisee viestisi tykkääjälistaa, niin tietää tekevänsä ainakin jotain oikein, kun juuri tämä lauma kaipailee venäläisen mallin mukaista yhteiskuntaa, jossa toisin ajattelevat pitää saada hiljaisiksi
Asian voi halutessaan nähdä noinkin. Tuossa @karotenoidi kyseli mielestäni linjan perään, joka koskee uusijalisiä. Jotkut kai sellaisia saavat ja toiset ilmeisesti eivät. Säännöt lienevät kaikille samat, tulkinnat vaan ovat erilaisia. Missään ei tosin taideta luvata, että kaikkia koskisi samat tulkinnat, joten näillä mennään. Kuviteltu esimerkki: kaksi kirjoittajaa syyllistyy toistuvasti pelikiellon arvoisiin rikkeisiin. Toinen saa uusijalisiä, toinen ei. Jos kysytään miksi tämä toinen ei saa uusijalisää, se on mielestäni ihan aiheellinen kysymys. Ja ketä tosiasiassa ns. hiljennetään?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asian voi halutessaan nähdä noinkin. Tuossa @karotenoidi kyseli mielestäni linjan perään, joka koskee uusijalisiä. Jotkut kai sellaisia saavat ja toiset ilmeisesti eivät. Säännöt lienevät kaikille samat, tulkinnat vaan ovat erilaisia. Missään ei tosin taideta luvata, että kaikkia koskisi samat tulkinnat, joten näillä mennään. Kuviteltu esimerkki: kaksi kirjoittajaa syyllistyy toistuvasti pelikiellon arvoisiin rikkeisiin. Toinen saa uusijalisiä, toinen ei. Jos kysytään miksi tämä toinen ei saa uusijalisää, se on mielestäni ihan aiheellinen kysymys. Ja ketä tosiasiassa ns. hiljennetään?
Kyllä mulla on ollut ihan kuukauden mittainenkin pelikielto menneisyydessä. Eli tuon uusijalisän peräänitkeminen on vain puusilmäisyyttä. Jota tuolta klaanilta tietysti pitääkin odottaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Uusijalisään vaikuttaa vahvasti myös se että millä aikajaksolla sitä pelikieltoa paukkuu. Mulla oli kuukauden pelikielto syksyllä 2020 ja seuraava suoraan pelikieltoon johtanut rötös tapahtui vasta keväällä 2022. Tuolloin tuli viikko pelikieltoa, eli näkisin että uusijalisä oli jossain määrin ainakin nollautunut tai ainakin sen vaikutus oli pienempi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ollessani varjomoderaattorina pyrimme ottamasn riketuomioissamme huomioon sen, kuinka pitkä aikaväli raportoidun henkilön edellisestä rikkeestä oli kulunut (meillä ei siis ollut valtaa antaa pelikieltoja yms., vaan pelkästään arviot varsinaisille moderaattoreille, jotka antoivat sitten omat tuomionsa).
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis sehän oli ensimmäinen sääntö mikä meille varjomoderaattoreille sanottiin, että joka päivä kaikki moderaattorit viettävät 4 tuntia elämästään yrittääkseen keksiä nimimerkille heavy jotain sakon ja rangaistuksen aihetta. Kaikki täällä ovat nimimerkkiä heavy vastaan, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan, moderaattoreiden lisäksi myös me muut kirjoittajat. Se on 100% fakta. Missä on foliorullani?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos jotain niin pitkän rikoshistorian omaavat nimimerkit saavat perseillä enemmän kuin tuoreemmat nimimerkit. Keskustelu saa olla melko puhdasta vittuilua kaikkea ja kaikkia kohtaan, ennen kuin kirjoitusoikeudet lähtevät. Tuossa kun muaddibille annettiin lopullisesti kenkää tultiin ihmettelemään miksi joku vanha kirjoittaja heitetään pihalle kun tilalla on pelkkää harmaata massaa. Vaikka kyseinen kirjoittaja oli kirjoittanut sellaisen viestin joka ei sisältänyt vittuilua muille viimeksi ennen koronaa jos hieman kärjistää. Tai schollia kaivataan takaisin vaikka hänen keskustelutyylinsä oli täysin olematon ja lähinnä haluttiin seurata kuinka hän räyhää taas ties kenelle ja kertoo miten kuuluu käyttäytyä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis sehän oli ensimmäinen sääntö mikä meille varjomoderaattoreille sanottiin, että joka päivä kaikki moderaattorit viettävät 4 tuntia elämästään yrittääkseen keksiä nimimerkille heavy jotain sakon ja rangaistuksen aihetta. Kaikki täällä ovat nimimerkkiä heavy vastaan, ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan, moderaattoreiden lisäksi myös me muut kirjoittajat. Se on 100% fakta. Missä on foliorullani?
Onko heavy menny ihosi alle? No selvästi on!
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Jos jotain niin pitkän rikoshistorian omaavat nimimerkit saavat perseillä enemmän kuin tuoreemmat nimimerkit. Keskustelu saa olla melko puhdasta vittuilua kaikkea ja kaikkia kohtaan, ennen kuin kirjoitusoikeudet lähtevät. Tuossa kun muaddibille annettiin lopullisesti kenkää tultiin ihmettelemään miksi joku vanha kirjoittaja heitetään pihalle kun tilalla on pelkkää harmaata massaa. Vaikka kyseinen kirjoittaja oli kirjoittanut sellaisen viestin joka ei sisältänyt vittuilua muille viimeksi ennen koronaa jos hieman kärjistää. Tai schollia kaivataan takaisin vaikka hänen keskustelutyylinsä oli täysin olematon ja lähinnä haluttiin seurata kuinka hän räyhää taas ties kenelle ja kertoo miten kuuluu käyttäytyä.
Joo. Nykyään kuuluu vittuilla sivistyneesti ja oikeista aiheista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko heavy menny ihosi alle? No selvästi on!
On totta kai, en ajattele mitään muuta koskaan kuin nimimerkkiä heavy ja sitä miten saisin hänet pelikieltoon. Minulla on seinät täynnä ryttyisiä papereita ja punaisia lankoja ja nastoja ja kuvia Turengista.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On totta kai, en ajattele mitään muuta koskaan kuin nimimerkkiä heavy ja sitä miten saisin hänet pelikieltoon. Minulla on seinät täynnä ryttyisiä papereita ja punaisia lankoja ja nastoja ja kuvia Turengista.
Hauska kuulla. Toisaalta minä en taas muista yhtään aikaisempaa keskustelua kanssasi
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauska kuulla. Toisaalta minä en taas muista yhtään aikaisempaa keskustelua kanssasi
Minä kerron sinulle salaisuuden: minä vitsailin noissa aiemmissa viesteissäni. Pahoittelen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kerron sinulle salaisuuden: minä vitsailin noissa aiemmissa viesteissäni. Pahoittelen.

No, oon mä kuitenkin tärkeä osa sun elämää, et muuten olisi tänne tullut avautumaan
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, oon mä kuitenkin tärkeä osa sun elämää, et muuten olisi tänne tullut avautumaan
Tämähän tarkoittaa sitä, että sinulle kaikki nimimerkit joille täällä vastaat, ovat tärkeitä. Ja luulet että kaikki muutkin ovat samanlaisia kuin sinä. Ei ne kaikki ehkä ole kuitenkaan. Minä en ainakaan.

Mutta kiitos!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raskasta huomionhakua havaittavissa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raskasta huomionhakua havaittavissa.
Minusta taas vaikuttaa että täällä on aika monta personaa hakemassa huomiota heavy-lausunnoillaan. No, saahan sillä tietyt nimimerkit tykkäämään viesteistään
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Minusta taas vaikuttaa että täällä on aika monta personaa hakemassa huomiota heavy-lausunnoillaan. No, saahan sillä tietyt nimimerkit tykkäämään viesteistään
Kannan korteni kekoon heavy-lausunnollani.

What's the difference between heavy and lighter?

Other is hippo and other one is Zippo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Dance on parempi kuin heavy.
Makuasia, mutta aikoinaan tuolloin noin 9-vuotiaan tyttäreni olisi ollut lehmälaitumen laidalla vaikea tokaista mistään siellä näkemästään dancea, ellei nyt lypsylehmän käyskentelystä tule jonkin perin kummallisen mielleyhtymän kautta dance tai jokin tanssaaminen mieleen. Mutta heavy tuli. Siinä ihan muutaman metrin päässä mulkoillut ayrshire-lehmä tekaisi seisoviltaan vaikuttavan kokoisen läjän, mitä tyttäreni äityi ihmettelemään; ”hevi kakka”. Hänelle pienen ämpärillisen kokoisen läjä oli uusi ja vaikuttava kokemus. Ihmettelimme yhdessä vielä monet kerrat jälkeenpäin, että olipas heavya.

Ei siis mikään ihme, jos heavysta ei kaikille tule ensinnä mieleen raskaanpuoleinen musiikki tai muuan raskassoutuinen kirjoittaja, vaan iso läjä sitä itseään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siis mikään ihme, jos heavysta ei kaikille tule ensinnä mieleen raskaanpuoleinen musiikki tai muuan raskassoutuinen kirjoittaja, vaan iso läjä sitä itseään.
Taas yks tykkäysten kerääjä lisää...
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Me ollaan kaikki tärkeitä hei. Menkää ny vaikka saunaan välillä. Vaikka kylmään, jos sähkön hinta sähkösaunojia hirvittää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pia tämäkin ketju saa hassutelusta munalukon päälle!!
 
Ala-asteen välitunneilta on jäänyt mieleen tilanne, missä porukka härnäsi yhtä koulukaveria, koska tiesivät hänen hermostuvan. Opettajan neuvot olivat, että olisi fiksua lopettaa se härnääminen ja myöskin fiksua lopettaa siitä hermostuminen. Jos niitä neuvoja ei kuitenkaan noudatettu, niin seuraavaksi vuorossa oli koko köörin marssittaminen rehtorin kansliaan.

Tämän palstan rehtori ei tykkää yhtään, jos joutuu keskeyttämään lauantaisaunansa teidän takianne, joten fiksua käytöstä odottaen ja toivoen,

Moderaattorit
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ala-asteen välitunneilta on jäänyt mieleen tilanne, missä porukka härnäsi yhtä koulukaveria, koska tiesivät hänen hermostuvan. Opettajan neuvot olivat, että olisi fiksua lopettaa se härnääminen ja myöskin fiksua lopettaa siitä hermostuminen. Jos niitä neuvoja ei kuitenkaan noudatettu, niin seuraavaksi vuorossa oli koko köörin marssittaminen rehtorin kansliaan.

Tämän palstan rehtori ei tykkää yhtään, jos joutuu keskeyttämään lauantaisaunansa teidän takianne, joten fiksua käytöstä odottaen ja toivoen,

Moderaattorit
Hih. Rehtorin lasta ei saa härnätä.
Eikä kyllä mielestäni muittenkaan, sillä samanarvoisia ovat.
Tämänhän jokainen on toki oppinut jo ala-asteella.
Rehtorin lapsihan on toki rehtorin lapsi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös