Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 251 861
  • 13 719

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre

Domain olisi vielä vapaana. Toivottavasti joku ostaa sen, ja selittää siellä termin merkityksen kaikissa eri vivahteissaan. Sivuille voisi myös avata keskustelupalstan, jossa muita keskustelijoita kuuluu kutsua vain ja ainoastaan toneiksi.
Tuonne voitaisiin perustaa myös jääkiekkokeskustelupalsta esim. nimeltä Toniaika. Jokaisen rekisteröityneen keskustelijan nimimerkki olisi toni+kirjautumisnumero. Ensimmäinen olisi toni1, toinen toni2 jne. Näin keskustelijoilta jäisi pois nimimerkin keksimisen vaiva.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuonne voitaisiin perustaa myös jääkiekkokeskustelupalsta esim. nimeltä Toniaika. Jokaisen rekisteröityneen keskustelijan nimimerkki olisi toni+kirjautumisnumero. Ensimmäinen olisi toni1, toinen toni2 jne. Näin keskustelijoilta jäisi pois nimimerkin keksimisen vaiva.

Jep, ja kymppipykälän soveltamisstakaan ei tarvitsisi tehdä näin suurta älämölöä, kun kaikki voisivat kutsua toisiaan yksinkertaisesti toneiksi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jep, ja kymppipykälän soveltamisstakaan ei tarvitsisi tehdä näin suurta älämölöä, kun kaikki voisivat kutsua toisiaan yksinkertaisesti toneiksi.

Paitsi sitten kun joku päättäisi kutsua yhtä tonia joniksi, vaikka toisin oli säännöissä sovittu.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Luulen myös löytäneeni slangitermin, johon @Cobol varmaan viittaa.
Kesti noin kaksi minuuttia selvittää.
Itse en ole moista kuullutkaan.
Mutta ollu yksi hauskimpia Lauantai-aamuja ikinä, kun olen tätä toni-keissiä täältä sivutolkulla seurannut :)
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?

Kokeilemallahan se selviää.
 

redpecka

Jäsen
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Antaisin viikon asiattomasta kielenkäytöstä. Sen sijaan "Hyvä pointti, toni" olisi kuukausi. "Vitun toni!" on luonnollisesti 5 viikkoa.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Siinähän selvästi viitataan yhteen isokokoiseen ex-jääkiekkoilijaan ja nykyiseen valmentajaan. Ilman muuta kuukausi penalttia modejen logiikalla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Jos tulee pakottava tarve jollekin nimimerkille kuitata "vitun jonne!", niin ehkä kannattaa ottaa hetki happea ja miettiä uudestaan ennen viestin lähetystä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jonnet ei muista, mutta tuo ”enpä tiedä toni” on suora sitaatti Kellogs frosties- mainoksesta ja sitä hoettiin aikoinaan juurikin tuollaisissa tilanteissa.
Etsin Googlella tuota lausetta, mutta löytyi vain tieto, ettei Toni Nieminen tiedä vieläkään, onko hän Heidi-vaimonsa kanssa yhdessä vai ei. Eli Heidi ainakin lienee käyttänyt tuota lausetta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt oli kova vihellys modehenkilöoletetuilta, kun mummeli hämmentää löylyhuoneen sijaan kuukauden jossain muualla. IFK-fanit saanevat ainakin nauttia tajunnanvirrasta vähän enemmän lähiaikoina.
Kappas. Tämähän oli hyvä uutinen. Olin jo aika varma, että älyttömyyksiä saa viljellä vapaasti kunhan vaan kirjoittaa tarpeeksi pitkiä viestejä ja kuorruttaa paskaa kiillotetulla paskalla.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kappas. Tämähän oli hyvä uutinen. Olin jo aika varma, että älyttömyyksiä saa viljellä vapaasti kunhan vaan kirjoittaa tarpeeksi pitkiä viestejä ja kuorruttaa paskaa kiillotetulla paskalla.
Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.

Koska n. 100 % varmuudella ko. kirjoittajan tyyli ei tule muuttumaan.

Nyt ko. nimimerkki kerää kuukauden voimia, pyörien muissa ketjuissa ja ilmeisesti ihan samalla tyylillä, kuten tuossa pari viestiä ylempänä mainitaan, ja palaa sitten "intoa täynnä" taas jatkamaan ihan samaa valittua linjaansa näihin Löylyhuoneen ketjuihin.

Olisin niin mielelläni väärässä tämän asian suhteen, mutta en ole kovinkaan optimistinen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. On täysin selvää että tämän kuukuden huilin jälkeen mikään ei muutu vaan sama paskanjauhanta ko. nimimerkin toimesta jatkuu. Olisin itsekin näyttänyt kylmästi ovea ja sanonut "tack och adjö".
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.

Koska n. 100 % varmuudella ko. kirjoittajan tyyli ei tule muuttumaan.

Nyt ko. nimimerkki kerää kuukauden voimia, pyörien muissa ketjuissa (ilmeisesti ihan samalla tyylillä) ja palaa sitten "intoa täynnä" taas jatkamaan ihan samaa valittua linjaansa näihin Löylyhuoneen ketjuihin.

Olisin niin mielelläni väärässä tämän asian suhteen, mutta en ole kovinkaan optimistinen.
Uusi TOJ. Siimaa saa niin paljon, että pitää liittää jo uutta kun edellinen rulla on kelalta vedetty suoraksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Modet meni sitten sulkemaan hyvän ketjun. Pöh.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sieltähän tuli hyvä poisto näin voitonpäivän kunniaksi. Kiitos.
Vielä parempi olisi ollut, jos myös se toinen "vastarannan kiiski" olisi saanut kuukauden sijaan pysyvän kiellon ainakin tuonne vapaalle puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös