Ei sitä varmaan kukaan muukaan ole kuullut kuin Dana ja Cobol. Dana ei voi tuota asiaa nyt sattuneesta syystä selventää eikä Cobol puheistaan huolimatta ilmeisesti osaa.Mä en ainakaan ole ikinä kuullut tuota sanontaa.
Ei sitä varmaan kukaan muukaan ole kuullut kuin Dana ja Cobol. Dana ei voi tuota asiaa nyt sattuneesta syystä selventää eikä Cobol puheistaan huolimatta ilmeisesti osaa.Mä en ainakaan ole ikinä kuullut tuota sanontaa.
Ei sitä varmaan kukaan muukaan ole kuullut kuin Dana ja Cobol. Dana ei voi tuota asiaa nyt sattuneesta syystä selventää eikä Cobol puheistaan huolimatta ilmeisesti osaa.
Tuonne voitaisiin perustaa myös jääkiekkokeskustelupalsta esim. nimeltä Toniaika. Jokaisen rekisteröityneen keskustelijan nimimerkki olisi toni+kirjautumisnumero. Ensimmäinen olisi toni1, toinen toni2 jne. Näin keskustelijoilta jäisi pois nimimerkin keksimisen vaiva.toni.com - Domain Name For Sale | Dan.com
I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!toni.com
Domain olisi vielä vapaana. Toivottavasti joku ostaa sen, ja selittää siellä termin merkityksen kaikissa eri vivahteissaan. Sivuille voisi myös avata keskustelupalstan, jossa muita keskustelijoita kuuluu kutsua vain ja ainoastaan toneiksi.
Tuonne voitaisiin perustaa myös jääkiekkokeskustelupalsta esim. nimeltä Toniaika. Jokaisen rekisteröityneen keskustelijan nimimerkki olisi toni+kirjautumisnumero. Ensimmäinen olisi toni1, toinen toni2 jne. Näin keskustelijoilta jäisi pois nimimerkin keksimisen vaiva.
Jep, ja kymppipykälän soveltamisstakaan ei tarvitsisi tehdä näin suurta älämölöä, kun kaikki voisivat kutsua toisiaan yksinkertaisesti toneiksi.
Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Siinähän selvästi viitataan yhteen isokokoiseen ex-jääkiekkoilijaan ja nykyiseen valmentajaan. Ilman muuta kuukausi penalttia modejen logiikalla.Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Jos tulee pakottava tarve jollekin nimimerkille kuitata "vitun jonne!", niin ehkä kannattaa ottaa hetki happea ja miettiä uudestaan ennen viestin lähetystä.Mä olen nyt miettinyt sitä, että jos jollekin nimimerkille kuittaa "vitun jonne!", niin tuleeko siitä kuukausi henkilöllisyyden arvuuttelusta vai viikko asiattomasta kielenkäytöstä..?
Taidetaan nykyisin käyttää termiä veeti. Joka kuulemma tulevaisuudessa on eino.Jos tulee pakottava tarve jollekin nimimerkille kuitata "vitun jonne!", niin ehkä kannattaa ottaa hetki happea ja miettiä uudestaan ennen viestin lähetystä.
Etsin Googlella tuota lausetta, mutta löytyi vain tieto, ettei Toni Nieminen tiedä vieläkään, onko hän Heidi-vaimonsa kanssa yhdessä vai ei. Eli Heidi ainakin lienee käyttänyt tuota lausetta.Jonnet ei muista, mutta tuo ”enpä tiedä toni” on suora sitaatti Kellogs frosties- mainoksesta ja sitä hoettiin aikoinaan juurikin tuollaisissa tilanteissa.
Kappas. Tämähän oli hyvä uutinen. Olin jo aika varma, että älyttömyyksiä saa viljellä vapaasti kunhan vaan kirjoittaa tarpeeksi pitkiä viestejä ja kuorruttaa paskaa kiillotetulla paskalla.Nyt oli kova vihellys modehenkilöoletetuilta, kun mummeli hämmentää löylyhuoneen sijaan kuukauden jossain muualla. IFK-fanit saanevat ainakin nauttia tajunnanvirrasta vähän enemmän lähiaikoina.
Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.Kappas. Tämähän oli hyvä uutinen. Olin jo aika varma, että älyttömyyksiä saa viljellä vapaasti kunhan vaan kirjoittaa tarpeeksi pitkiä viestejä ja kuorruttaa paskaa kiillotetulla paskalla.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. On täysin selvää että tämän kuukuden huilin jälkeen mikään ei muutu vaan sama paskanjauhanta ko. nimimerkin toimesta jatkuu. Olisin itsekin näyttänyt kylmästi ovea ja sanonut "tack och adjö".Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.
Uusi TOJ. Siimaa saa niin paljon, että pitää liittää jo uutta kun edellinen rulla on kelalta vedetty suoraksi.Oli joo sillä tavalla hyvä uutinen, että nyt rauha palautui tiettyihin ketjuihin kuukaudeksi, mutta tuollaisella "rikoshistorialla" on useampi kirjoittaja ohjattu jo isoista ovista ulos. Ja niin olisi pitänyt nytkin tehdä.
Koska n. 100 % varmuudella ko. kirjoittajan tyyli ei tule muuttumaan.
Nyt ko. nimimerkki kerää kuukauden voimia, pyörien muissa ketjuissa (ilmeisesti ihan samalla tyylillä) ja palaa sitten "intoa täynnä" taas jatkamaan ihan samaa valittua linjaansa näihin Löylyhuoneen ketjuihin.
Olisin niin mielelläni väärässä tämän asian suhteen, mutta en ole kovinkaan optimistinen.
Kuka? Mitä? Koska, milloin ja häh?Modet meni sitten sulkemaan hyvän ketjun. Pöh.
Kuka? Mitä? Koska, milloin ja häh?
Eihän tässä ole juuri mitään ymmärrettävää, pelkästään sarkasmia.En edelleenkään ymmärrä yhtään mitään mutta se nyt ei sinänsä ole yllätys.
En silti suostu vielä uskomaan pahaa hienosta ja perinteikkäästä seurasta nimeltä HIFK, vaikka yksi ulosajo (Nordis) ja käytöskymppi (Mummo) osuivatkin heidän kannattajiinsa/ muka-kannattajiin. :)Sieltähän tuli hyvä poisto näin voitonpäivän kunniaksi. Kiitos.