Pointtihan on se että kaikille ei ole samat säännöt.
Olen tässä kyllä samaa mieltä asiasta. Ja välillä se ihmetyttääkin että jotkut saa tehdä mitä haluaa. Itse tosin yllätyin Turhiksen huilista kun olin pitänyt häntä jatkoajan pyhänä l****nä.
Mä oon tienny kauan että Jatkoajan keskustelupalstalla on oikeat ja väärät. Jos haluatte vääristä kaks nimee se on Kaukalo ja Moore.Kuka saa tehdä mitä haluaa ja olisiko suoraan viestiä näyttää mistä olisi pitänyt tulla pelikieltoa?
Kuka saa tehdä mitä haluaa ja olisiko suoraan viestiä näyttää mistä olisi pitänyt tulla pelikieltoa?
Eli kuka saa tehdä mitä haluaa ja olisiko suoraan viestiä näyttää mistä olisi pitänyt tulla pelikieltoa?Monestakin viestistä mitä on raportoitu. Sinänsä ei mua haittaa mutta jotkut saa erilaista kohtelua kun toiset. En oo blokannu ketään koska ihan kiva päästä oleen joskus eri mieltä esim @Roger Moore :n kanssa joka näköjään pääsi elävänä saunasta.
Eli kuka saa tehdä mitä haluaa ja olisiko suoraan viestiä näyttää mistä olisi pitänyt tulla pelikieltoa?
Ei siihen tarvita kuin olla eri mieltä moderaattoreiden kanssa. Esim. sain taannoin pelikiellon ihan vain vastailemalla mulle osoitettuihin viesteihin, pian sen jälkeen kun olin kritisoinut modetoimintaa. .
Tässä saattaa lukijalle kehittyä sellainen harha, että nämä jotka valittavat koko ajan ovat niitä sorrettuja. Joku voi ottaa tiuhaankin penalttia, muttei välttämättä kukaan heitä huomaa kun eivät jaksa tehdä numeroa.Pointtihan on se että kaikille ei ole samat säännöt.
Kyllä Moderaattorit tosiaan ihan samalla tavalla maalittivat sinua kuin Bäckman & co. maalittivat Jessikka Aroa. Onhan se jännä että jos kirjoittaa kokonaisia etnisiä ryhmiä yleistäviä viestejä keskusteluun Venäjän hyökkäyksestä niin siitä voi tulla pelikieltoa. Etenkin kun ideana on pilkata kyseistä ryhmää. Varmaan kannattaa olla kirjoittamatta typeriä viestejä niin ei tule pelikieltoa.Juu ei ole. Joku aika sitten sain modeilta viikon pelikiellon plus rasistinleiman "Venäjä hyökkää Ukrainaan" -ketjussa ja siitä muutama viikko eteenpäin siellä oli lähes identtinen viesti ilman seuraamuksia. Ehkä johtui jonkun nimimerkin raportoinnista tai ehkä ei. Eikä minua viikon huili haitannut mutta se vähän nyppi, että aletaan melko kevyillä perusteilla maalittamaan rasistiksi.
Varmaan kannattaa olla kirjoittamatta typeriä viestejä niin ei tule pelikieltoa.
Kyllä muutamaa ex-varjomodea kohdellaan täällä silkkihansikkain.
Olen tässä kyllä samaa mieltä asiasta. Ja välillä se ihmetyttääkin että jotkut saa tehdä mitä haluaa. Itse tosin yllätyin Turhiksen huilista kun olin pitänyt häntä jatkoajan pyhänä l****nä.
Kyllä mulla Cooper-testi kesti sen 12 minuuttia.Mulla on ikävä kolmen tonnin Cooper-testiä.
Intissä oli kiire kuntsareille ja kolme tonnia tuli puuskutettua reiluun yhteentoista minuuttiin. Nyt nostoväkeen kuuluvana kiireet loppu ja puoleen tuntiin vois käppäillä.Kyllä mulla Cooper-testi kesti sen 12 minuuttia.
Minua on huomautettu nimimerkkien toimesta provoilusta ja trollauksesta useita kymmeniä kertoja, ehkäpä jopa kolminumeroinen luku on totuus. Pelikieltoja niistä ei ole tullut. Henkilökohtaisuudet nimimerkkiäni kohtaan ovat arkipäivää. Olen saanut täällä useita kertoja persoonallisuushäiriödiagnoosin, olen ollut psykoosissa sekä päihteiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjä. Olen ollut eritasoisesti mielenvikainen. Tottakai myös normaalit pelle, hupiukko, huru-ukko ja hyödyllinen idiootti määritelmät ovat käytössä, kun kirjoituksiani tahdotaan alentaa. Tässä vain esimerkkejä henkilökohtaisuuksista, joita kohtaan kirjoittaessani näkemyksiäni jääkiekosta ja erityisesti Kärpistä tälle palstalle. Pelikieltoja en kyllä juuri huomaa noista tulleen. Tässä suhteessa väitteesi siitä, että @Moderaattorit jotenkin suojelisivat minua, on kyllä epätosi.Torso modejen silmätikkuna? Paremminkin modejen suojelussa. Jos joku erehtyy huomauttamaan kaverin trollauksesta tai provoista niin häkki heilahtaa heti.
Näissä saamissani pelikielloissa kyseessä on todennäköisesti valtavirran miellyttäminen. Mitään muuta syytä en keksi. Kokonaisuuteen aina vetoavat. Yksittäisiä viestejä siitä, miten olen rikkonut palstan sääntöjä ei ole näytöksi modeilla osoittaa. Ja kyllä, olen samaa mieltä kanssasi mainitsemistasi pelikiellostani, ne ovat tulleet perus keskustelusta keskustelupalstalla.Ihmettelen kovasti @Håkanhead ja @McTorso n saamaa rangaistusta.
Vääntäminen kestää molemmilta noin kuuden viestin ajan noin 12 tunnin ajanjakson ajan jossa varsin lievä konfliktin maku tuli lähinnä siitä oliko lainaus kontekstissa vai ei.
Aika normaalia keskustelupalstan keskustelua. Aiheena Kärppien toimiston tyyppien kompetenssi joka nyt luulisi olevan jääkiekkopalstan peruskauraa ja ns. hyväksyttävä erimielisyyden aihe.
Tästä pienenpienestä maalineduskärhämästä sitten viikon jäähyt molemmille ja sovellettu sääntöpykälä vähemmän yllättäen legendaarinen "yleiset syyt" eli the kokonaisuus.
McTorso on aiemminkin ollut modejen silmätikkuna kun sai penaltia kun keskusteli törkeästi joukkueiden voimasuhde-ketjussa joukkueiden keskinäisestä paremmuudesta. Penaltin syynä oli "offtopic ja jankkaus."
Modet ovat aiemmissa rangaistuspäätöksissään käyttäneet termiä että joku kirjoitus "ei edistä keskustelua". Ehkä olisi hyvä uudelleen kirkastaa millainen se modejen käsitys keskustelun flowsta niinkuin ihannetilanteessa olisi? Ketju toisiinsa löyhästi liittyviä esseitä siististi jonossa ilman mitään interaktiota niiden välillä? Jos näin niin voisiko palstasoftaan laittaa toiminnon jolla kaikki muut kirjoittajat saisi ignoreen niin ei syntyisi näitä erimielisyyksiä joukkueiden, valmentajien, pelaajien tai urheilutoimenjohtajien paremmuudesta?
Minua on huomautettu nimimerkkien toimesta provoilusta ja trollauksesta useita kymmeniä kertoja, ehkäpä jopa kolminumeroinen luku on totuus. Pelikieltoja niistä ei ole tullut. Henkilökohtaisuudet nimimerkkiäni kohtaan ovat arkipäivää. Olen saanut täällä useita kertoja persoonallisuushäiriödiagnoosin, olen ollut psykoosissa sekä päihteiden ja lääkkeiden väärinkäyttäjä. Olen ollut eritasoisesti mielenvikainen. Tottakai myös normaalit pelle, hupiukko, huru-ukko ja hyödyllinen idiootti määritelmät ovat käytössä, kun kirjoituksiani tahdotaan alentaa. Tässä vain esimerkkejä henkilökohtaisuuksia, joita kohtaan kirjoittaessani näkemyksiäni jääkiekosta ja erityisesti Kärpistä tälle palstalle. Pelikieltoja en kyllä juuri huomaa noista tulleen. Tässä suhteessa väitteesi siitä, että @Moderaattorit jotenkin suojelisivat minua, on kyllä epätosi.
Ok, minä puolestani en ole nähnyt yhtään pelikieltoa siitä syystä, että nimimerkkiäni olisi huomautettu provoilusta tai trollaamisesta.Itse muistan kyllä nähneeni lukuisia pelikieltoja ja varoituksia kun sinun trollaamisestasi tai provoistasi on huomautettu.
On se tosiaan kumma, että jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla saa kirjoittaa omia näkemyksiään jääkiekosta. Se, etteivät nuo näkemykset esimerkiksi sinulle kelpaa, ei onneksi tarkoita sitä, että kirjoitusoikeuteni pitäisi poistaa. Tai no, mistäpä sitä tässä mielensäpahoittajien maailmassa enää tuostakaan tietää.Enemmän kuitenkin suojelu näkyy siinä että saat edelleen jatkaa toimintaasi palstalla.
Ok, minä puolestani en ole nähnyt yhtään pelikieltoa siitä syystä, että nimimerkkiäni olisi huomautettu provoilusta tai trollaamisesta.
On se tosiaan kumma, että jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla saa kirjoittaa omia näkemyksiään jääkiekosta. Se, etteivät nuo näkemykset esimerkiksi sinulle kelpaa, ei onneksi tarkoita sitä, että kirjoitusoikeuteni pitäisi poistaa. Tai no, mistäpä sitä tässä mielensäpahoittajien maailmassa enää tuostakaan tietää.
Ei sulla olisi heittää linkkiä tähän lähes identtiseen viestiin? Tai edes nimimerkkiä, joka sen kirjoitti, niin voin itse käydä etsimässä? Ihan vain siltä varalta, ettei tuo ”lähes identtinen” ole ns. lätkätermi, jolla tarkoitetaan näennäisesti samankaltaista mutta faktuaalisesti täysin erilaista asiaa.Juu ei ole. Joku aika sitten sain modeilta viikon pelikiellon plus rasistinleiman "Venäjä hyökkää Ukrainaan" -ketjussa ja siitä muutama viikko eteenpäin siellä oli lähes identtinen viesti ilman seuraamuksia. Ehkä johtui jonkun nimimerkin raportoinnista tai ehkä ei. Eikä minua viikon huili haitannut mutta se vähän nyppi, että aletaan melko kevyillä perusteilla maalittamaan rasistiksi.
Ei sulla olisi heittää linkkiä tähän lähes identtiseen viestiin?