Moro!Mut saa potkia pihalle. Se on moro.
Alkoholiahan käytetään sillä tavalla, että kaadetaan alkoholia suun kautta kurkusta alas. Usein kaatamisessa on apuna pullo, tölkki tai juomalasi. Nielaistaan alkoholi ja annetaan sen laskeutua vatsaan. Vatsasta alkoholi erinäisten vaiheiden jälkeen imeytyy verenkiertoon. Jomppa teki tietääkseni juuri sillä tavalla eli mitään ongelmia alkoholin käytössä ei ollut.kyllä kaverilla selvästi isoja ongelmia on alkoholin käytön kanssa.
Vahvaa suorittamista taas Jompalta. En nyt tiedä onko tällainen haudoilla tanssiminen tyylikästä, mutta kyllä kaverilla selvästi isoja ongelmia on alkoholin käytön kanssa.
No jos mies on itse myönsi kuinka kaipasi Vapaalle kirjoittelua, tiedosti hyvin sen, että viimeinen varoitus on päällänsä ja siitä huolimatta palaa alkoholin takia vanhoihin tapoihinsa, niin miten tuo ei olisi ongelmia aiheuttavaa? Tai mitä kristallipalloa siihen tarvitaan?Mistäköhän kristallipallosta tuon arvion vetäisit? Sinänsä jännä kun jotkut arvostelee toisen alkonkäyttöä, en tarkoita nyt Sinua, niin jos joku on huolissaan esim siitä että mä vedän noin kerran viikossa koko nollauksen niin voisin kysyä että onko tällä henkilöllä omaa elämää.
On poliisi pari kertaa soittanut ja olen sanonut sinne ihan saman etten oo vastuussa kenellekään tekemisistäni että voi sanoo ilmoittajalle että pitää huolen omasta hyvinvoinnistaan. No, 45min viä töitä ja sit loppuviikko vapaa.
@Jomppa_Koo :n viestihistoriasta.Mistäköhän kristallipallosta tuon arvion vetäisit?
Ei siihen tosiaan sen suurempaa tarvittu.@Jomppa_Koo :n viestihistoriasta.
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?Palstan pahin trolli @dana77'n pelikiellosta iso käsi moderaattoreille.
Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?
Ammattiyhdistysliikkeet – duunarin asialla?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008763256.html Tää kuvastaa kyl hoitajien vitutuksen määrää tällähetkellä. Porukka poistaa ammattioikeuksiaan siinä pelossa että heidät pakotettaisi jollain orjalailla töihin.keskustelu.jatkoaika.com
Et selkäesti aio levätä ennen kuin vähintään puolet jatkoajasta istuu jäähyaition puolella. "Toni" koituu vielä monen kohtaloksi.Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?
Ihan asiallinen kirjoittaja ja fiksu kaverihan hän on.Palstan pahin trolli @dana77'n pelikiellosta iso käsi moderaattoreille.
Ihan asiallinen kirjoittaja ja fiksu kaverihan hän on.
Raportoinnista johtunee. Minunkin henkilöllisyyttä joku aika sitten "arvuuteltiin" mutta en sitä raportoinut (eikä varmaan kukaan muukaan) niin eihän siitä kakkua tullut. Varmasti yhteisönä itse helpommin myös raportoimme "ärsyttäviä" kirjoittajia.Juu ei ole. Joku aika sitten sain modeilta viikon pelikiellon plus rasistinleiman "Venäjä hyökkää Ukrainaan" -ketjussa ja siitä muutama viikko eteenpäin siellä oli lähes identtinen viesti ilman seuraamuksia. Ehkä johtui jonkun nimimerkin raportoinnista tai ehkä ei. Eikä minua viikon huili haitannut mutta se vähän nyppi, että aletaan melko kevyillä perusteilla maalittamaan rasistiksi.
Moderaattorit voisivat kertoa missä ajassa pitää vastata sinulle osoitettuun vittuiluviestiin, ilman että saa rikepisteitä? Aika mielivaltaista moderointia. Siis tässä tapauksessa (lainattu viesti) täysin turhaan kuittailuun vastattiin samalla tavalla mutta "liian myöhään".Itse toivon, että sinä olet opettaja ja sinulla on sata lasta.
Se ei kuitenkaan muuta tätä asiaa mitenkään, kuten ei sinunkaan viestisi asian sivusta.
Moi Roger Moore!Jep fiksua tekstiä, taitaa vaan tiettyä porukkaa harmittaa, kun eivät kykene vastaamaan danalle muuten kuin kiukuttelemalla.
Muutenkin oli taas niin typerä tulkinta tuosta sääntöpykälästä modeilta. Toni, siinä taisi jonkun henkilöllisyys selvitä eikun. Noh toisaalta roger moorestakin sai pannaa. Varmaan ”moi Adolf Hitler” heitosta tulisi kuukausi pannaa.
Älä mene shinne, Roger Moore.Moi Roger Moore!
mistähän modet tiesivät että ei viitattu esim. Toni Morrisoniin, joka ei osaa suomea?
Over, Roger RogerÄlä mene shinne, Roger Moore.
No kyllä tuo AY-ketjun meno hoitajalakon sujteen alkoi mennä jo totaalitrollaamiseksi Danalta.Ihan asiallinen kirjoittaja ja fiksu kaverihan hän on.