Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 487 525
  • 15 395

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Vahvaa suorittamista taas Jompalta. En nyt tiedä onko tällainen haudoilla tanssiminen tyylikästä, mutta kyllä kaverilla selvästi isoja ongelmia on alkoholin käytön kanssa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kyllä kaverilla selvästi isoja ongelmia on alkoholin käytön kanssa.
Alkoholiahan käytetään sillä tavalla, että kaadetaan alkoholia suun kautta kurkusta alas. Usein kaatamisessa on apuna pullo, tölkki tai juomalasi. Nielaistaan alkoholi ja annetaan sen laskeutua vatsaan. Vatsasta alkoholi erinäisten vaiheiden jälkeen imeytyy verenkiertoon. Jomppa teki tietääkseni juuri sillä tavalla eli mitään ongelmia alkoholin käytössä ei ollut.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vahvaa suorittamista taas Jompalta. En nyt tiedä onko tällainen haudoilla tanssiminen tyylikästä, mutta kyllä kaverilla selvästi isoja ongelmia on alkoholin käytön kanssa.

Mistäköhän kristallipallosta tuon arvion vetäisit? Sinänsä jännä kun jotkut arvostelee toisen alkonkäyttöä, en tarkoita nyt Sinua, niin jos joku on huolissaan esim siitä että mä vedän noin kerran viikossa koko nollauksen niin voisin kysyä että onko tällä henkilöllä omaa elämää.

On poliisi pari kertaa soittanut ja olen sanonut sinne ihan saman etten oo vastuussa kenellekään tekemisistäni että voi sanoo ilmoittajalle että pitää huolen omasta hyvinvoinnistaan. No, 45min viä töitä ja sit loppuviikko vapaa.

Nick Neim

Jäsen
Mistäköhän kristallipallosta tuon arvion vetäisit? Sinänsä jännä kun jotkut arvostelee toisen alkonkäyttöä, en tarkoita nyt Sinua, niin jos joku on huolissaan esim siitä että mä vedän noin kerran viikossa koko nollauksen niin voisin kysyä että onko tällä henkilöllä omaa elämää.

On poliisi pari kertaa soittanut ja olen sanonut sinne ihan saman etten oo vastuussa kenellekään tekemisistäni että voi sanoo ilmoittajalle että pitää huolen omasta hyvinvoinnistaan. No, 45min viä töitä ja sit loppuviikko vapaa.
No jos mies on itse myönsi kuinka kaipasi Vapaalle kirjoittelua, tiedosti hyvin sen, että viimeinen varoitus on päällänsä ja siitä huolimatta palaa alkoholin takia vanhoihin tapoihinsa, niin miten tuo ei olisi ongelmia aiheuttavaa? Tai mitä kristallipalloa siihen tarvitaan?

Joo, ei puhuta mistään rattijuopumuksesta tai väkivallasta, mutta kyllä se alkoholi voi aiheuttaa pienempiäkin sosiaalisia ongelmia. Nyt nimenomaan pienemmässä mittakaavassa alkoholi aiheutti ongelmia, mikä johti siihen, että mies ei saa tehdä sitä mistä vaikutti nauttivan/pitävän.

Harmittaa Jompan puolesta sen vuoksi, että pidän/pidin miestä ihan sympaattisena henkilönä, vaikka jonkin verran erinäisiä ongelmia tuntuikin elämässä olevan. Toivottavasti saa asiansa kuntoon.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palstan pahin trolli @dana77'n pelikiellosta iso käsi moderaattoreille.
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?
Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Jäi itsellekin arvoitukseksi. Kai tuo on arvuuttelua? Tarkoitin siis että mahdollisesti arvuuttelua, en Kai.

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?
Et selkäesti aio levätä ennen kuin vähintään puolet jatkoajasta istuu jäähyaition puolella. "Toni" koituu vielä monen kohtaloksi.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mistähän modet tiesivät että ei viitattu esim. Toni Morrisoniin, joka ei osaa suomea?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan asiallinen kirjoittaja ja fiksu kaverihan hän on.

Jep fiksua tekstiä, taitaa vaan tiettyä porukkaa harmittaa, kun eivät kykene vastaamaan danalle muuten kuin kiukuttelemalla.

Muutenkin oli taas niin typerä tulkinta tuosta sääntöpykälästä modeilta. Toni, siinä taisi jonkun henkilöllisyys selvitä eikun. Noh toisaalta roger moorestakin sai pannaa. Varmaan ”moi Adolf Hitler” heitosta tulisi kuukausi pannaa.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juu ei ole. Joku aika sitten sain modeilta viikon pelikiellon plus rasistinleiman "Venäjä hyökkää Ukrainaan" -ketjussa ja siitä muutama viikko eteenpäin siellä oli lähes identtinen viesti ilman seuraamuksia. Ehkä johtui jonkun nimimerkin raportoinnista tai ehkä ei. Eikä minua viikon huili haitannut mutta se vähän nyppi, että aletaan melko kevyillä perusteilla maalittamaan rasistiksi.
Raportoinnista johtunee. Minunkin henkilöllisyyttä joku aika sitten "arvuuteltiin" mutta en sitä raportoinut (eikä varmaan kukaan muukaan) niin eihän siitä kakkua tullut. Varmasti yhteisönä itse helpommin myös raportoimme "ärsyttäviä" kirjoittajia.

Nimi selässä siis vaikuttaa täälläkin. Mutta ei siksi miksi osa luulee.

Itse toivon, että sinä olet opettaja ja sinulla on sata lasta.

Se ei kuitenkaan muuta tätä asiaa mitenkään, kuten ei sinunkaan viestisi asian sivusta.
Moderaattorit voisivat kertoa missä ajassa pitää vastata sinulle osoitettuun vittuiluviestiin, ilman että saa rikepisteitä? Aika mielivaltaista moderointia. Siis tässä tapauksessa (lainattu viesti) täysin turhaan kuittailuun vastattiin samalla tavalla mutta "liian myöhään".

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jep fiksua tekstiä, taitaa vaan tiettyä porukkaa harmittaa, kun eivät kykene vastaamaan danalle muuten kuin kiukuttelemalla.

Muutenkin oli taas niin typerä tulkinta tuosta sääntöpykälästä modeilta. Toni, siinä taisi jonkun henkilöllisyys selvitä eikun. Noh toisaalta roger moorestakin sai pannaa. Varmaan ”moi Adolf Hitler” heitosta tulisi kuukausi pannaa.
Moi Roger Moore!

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Arvuuttelupykälä on joustamattomuudessaan täysin suolesta, mutta pysähtynytkin kello on kaksi kertaa vuorokaudessa oikeassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy