Tasapuolisuus ei pelaa, se on jo todettu moneen kertaan. Edes viestien raportoiminen ei todellakaan aina auta.
Minua ei vituttaisi, ja en edes kirjoittaisi tätä viestiä, ilman kuukauden modegate-pelikieltoa jossa kylmänviileästi vedettiin viiva jonka jälkeen kaikki kirjoittaneet palstalaiset lähtivät kuukauden lomalle. Vaikka ketju oli "mille naurat nyt" ja silloin kirjoitin sinne nauruni aiheet. Ei voi edes syyttää offtopicia. Näköjään ei saanut todellakaan nauraa yhden mode-sedän mokalle.
23.3 raportoin
tämän viestin. Sama viesti löytyi myös Peliittojen osiosta. Vain ja ainoastaan siitä syystä että oma seura, joka tekee kovaa työtä seuran eteen, menettää rahaa laittomien striimien takia, niin raportoin kyseisen laittoman striimin. Eipä tapahtunut mitään, vaikka UStream jopa laittoi nimimerkin banniin muutaman tunnin päästä (minä en raportoinut heille, sillä en ole heidän aasiakas), syynä laittoman striimin jakaminen.
Jos jopa linkitetty sivusto laittaa käyttäjän banniin, niin miksi ei jatkoajan moderaattorit viitsi edes vaivautua selvistä rikkeistä palstan sääntöja vastaan? Jaksaa vain joskus?
Suoraan sanoen vituttaa kun itse saa kuukauden levon siitä että nauraa oikeassa ketjussa, mutta muut saa näköjään tehdä mitä haluaa ilman mitään.
Komppaan:
Vittu mitä paskaa. Säännöt eivät todellakaan ole samat kaikille.