Baarikierrokselta palaamassa joten pidetään lyhyenä.
Kerroin hänelle, että olin luonut katsauksen pelikieltoihin. Lisäsin perään, että voi haukkua vassariksi, kuten on aiemminkin tehnyt, juurikin koska tapana on ollut kyseenalaistaa yhtä sun toista poliittisella kannalla, kuplalla, vasemmistolaisuudella, liberaaliudella, vihervasemmistolaisuudella jnejnejn. Halusin jo etukäteen poistaa sen vääjäämättömäksi kokemani argumentin, jonka mukaan minä "liberaalina" näkisin punaista vain "konservatiivien" kohdalla - siis siksikin että tätä retoriikkaa oli ketjussa juuri ollut samassa keskustelussa. Pyydettiin näyttöä omalta kohdaltani (itse en muuten omassa viestissäni viitannut vain itseeni, huomhuom. vaan puhuin yleisesti vassariksi haukkumisesta), jonka annoin. Nyt sitten pitäisi varmastikin käyttää aikaa toisten viestihistorioiden kaivamiseen jotta ei jäätäisi jumiin tarkkaan sanamuotoon ("vassari") tai määräasioista saivarteluun, missä en näe kauheasti mitään intoa tms. koska eihän tällaisessa keskustelussa ole oikeasti mitään järkeä. Sitä tarkoitin tuolla oleellisuudella. Vaikka meillä on @metukan kanssa menneet sukset jatkuvasti täällä ristiin, minusta viestien kaivelu ei palvele muuta tarkoitusta kuin jotain nöyryyttämishalua. Mulla ei nyt ole sellaista. Plus että en ole kovin hyvä käyttämään palstan hakumenetelmiä. Menisi luultavasti aivan älyttömän pitkään etsiä viestejä tuhansien joukosta.
Jos joku nyt haluaa kaivella, niin itse muistan nimimerkin ajalta ennen omaa kirjoitusoikeuttani mm. visva-nimikkeen käytöstä toisia palstalaisia kohtaan. Sittemmin on ollut milloin mitäkin paremmistoa ja sen sellaista leimakirvestä. Mutta kuten sanottu, ihan sama mulle noin niin kuin isossa kuvassa.
Pahoittelut nyt tästäkin offtopicista, terkut poppariosastolle ja nyt menen nukkumaan. Jeesus ja burana auta kaikkien vastausten kanssa jotka mahdollisesti aamulla (tai siis aamupäivällä) täällä odottavat.
ping
@Spine ja ketä nyt ikinä sattuu kiinnostamaankaan. En taida jatkaa tästä tämän enempää jos sopii.