Joo, tämähän onkin se ratkaisu. Keskustellaanko kuukauden päästä kaksistaan, kun joka ikinen valittaja (käytännössähän se on sama mistä valittaa?), sääntöjen rikkoja tai muuten vaan vitun ruma jätkä on heivattu täältä pois?
Sopii minulle, jos muut eivät suostu sääntöihin sopeutumaan. Riittääpähän ainakin sämpylästä suuremmat palat molemmille. Uskoisin kuitenkin, että pahimpien valittajien poistuessa takavasemmalle, alkaa keskustelu keskittyä loppuporukan kanssa olennaiseen. Tarvitaan varmaankin vähän useampi sämpylä edelleen.
Säännöt sallivat käyttäjän itse julkituoman informaation edelleenkierrättämisen. Itse en ainakaan nähnyt muiden moderaattorien henkilöllisyyksillä spekuloitavan.
Säännöt sallivat nimimerkin ja hänen henkilöllisyytensä yhdistämisen, jos nimimerkki itse haluaa tuoda henkilöllisyytensä julki. Jäikö sinulle jossain vaiheessa sellainen käsitys, että joku olisi halunnut tuoda henkilöllisyytensä julki?
Teoriassa noin, mutta tuollainen "minun forum, minä määrään" on todella lyhytnäköistä ja lapsellista. Vähintään ylläpitäjän olisi kohtuullista perustella säänöt.
Kuka tällaista laajaa foorumia (yli 50 000 käyttäjää) määrää, ellei ylläpitävä taho. Pitäisikö säännöt laatia julkisella huutoäänestyksellä? Luuletko, että tänne saataisiin millään aikajänteellä aikaiseksi kaikkia miellyttäviä sääntöjä huutoäänestyksellä? Vai riittääkö sinulle, että säännöt ovat itsellesi mieluisat?
56 hahmolta keskustelu on nyt kiellettyn kuukaudeksi. 3 pysyvästi. Ja tämä moderaattorin tekemän virheen vuoksi. Tämän jälkeen virhettä paikattiin virheellä ja lopuksi ryhdyttiin uhkailemaan.
Kukaan ei saanut pelikieltoa moderaattorin tekemän yksittäisen virheen vuoksi. En minä ainakaan saanut mitään pelikieltoa, vaikka yksi mode virheen teki. Sen perusteella, että kirjoittelet tähän ketjuun, et saanut sinäkään. Muutamat tyypit sen sijaan alkoivat sääntöjen vastaisen viestittelyn ja saivat ansaitsemansa sanktiot ja hyvä niin. Säännöt ovat tehty noudatettaviksi. Tosin tuossa taisi ainakin yksi lapsi mennä myös pesuveden mukana. Omien tulkintojeni mukaan ainakaan benicio ei kysellyt, eikä myöskään jakanut kiellettyä materiaalia missään vaiheessa. Tyytyi lähinnä hassuttelemaan tilanteen ollessa kuumimmillaan ja bannit paukahti.
Tieosuudella on 52 438 käyttäjää. Poliisin suorittamissa liikennevalvonnoissa 56 kuljettajaa saa liikennerikkomusten vuoksi sakot ja kolme menettää korttinsa kokonaan. Onko syyllinen:
A. Tieliikennelain säätänyt eduskunta
B. Lain noudattamista valvova poliisi
C. Lakia rikkonut kuljettaja