Ei minulle ainakaan tule mieleen toista käyttäjää, joka olisi vastaavalla tavalla useamman vuoden spämmännyt samalla tapaa ja saanut samasta aiheesta jo kolmesti penaltia. Kyllä ymmärrän modejen ratkaisun kokeilla jotain muuta kuin viikon penaltia, jos samasta aiheesta huomauteltu viimeiset kolme vuotta ja mikään ei muutu. Ainut toinen käyttäjä joka on futispuolta hämmentänyt vuosia on VilleLeino ja hänen poistamisensa oli vuoden kulttuuriteko. Kyllä minä kovasti toivon, että mikko600 saa jatkossa pidettyä kirjoitusoikeudet muun urheilun puolella ihan pelkästään jo futis-visailujen takia.
Itse on sano itse rangaistuksesta oliko hyvä vai huono, aika näyttää mutta ei se päätös tosiaan mistään yhdestä viestistä tullut. Tämä on puhdas oletus mutta veikkaan, että tuon lisäksi on tullut myös huomautuksia, jotka eivät ole johtaneet pelikieltoon (ainakin allaolevista viesteistä voisi päätellä, että huomatuksia on annettu).
19.9.23 pelikieltoja
"Nimimerkki @mikko600 on saanut viikon pelikiellon. Syynä nämä viestit, joissa käyttäjä jälleen kerran tietoisesti yrittää provosoida. Muutenkaan jos pelaajaa ei ole tuomittu mistään, ei tällaiset "raiskaaja" -lisänimet ehkä ole aivan asiallisia."
6.2.23 pelikieltoja
"Nimimerkkiä @mikko600 on huomautettu jo useampaan kertaan jatkuvasta tavastaan kuittailla Manchester Unitedin suuntaan. Yksittäisenä viestinä esimerkiksi tämä ei ole mitenkään äärimmäisen kehno, mutta näitä yksittäisiä viestejä alkaa olla niin vino nippu, ettei kyse ole mistään muusta kuin tahallisesta härnäämisestä. Koska toiminta on ollut jatkuvaa, on tuomaristo antanut käyttäjälle viikon pelikiellon."
16.2.20
"Koska keskustelun sotkeminen ja hämmentäminen tuntuivat kiinnostavan nimimerkkiä @mikko600 itse keskustelua enemmän Manchester Unitedin ketjussa (kuta kuinkin tästä eteenpäin), on tuomaristo passittanut hänet viikon rauhoittumistauolle."