Hyvä! Niin minäkin! Sattumaako? Enpä usko.
Nykyaikana tätä ei saisi epäillä, mutta epäilen silti.
Hyvä! Niin minäkin! Sattumaako? Enpä usko.
Sillä sinun penis kuvalla itsekkin pääsin palstalle aikoinani. Kiitos siitä.Mä ainakin liitin hakemukseen kuvan peniksestäni.
Ajattelin, että sanoit olevasi hyvä aitajuoksija.
Minä LIITIN siihen penikseni.Mä ainakin liitin hakemukseen kuvan peniksestäni.
Minä LIITIN siihen penikseni.
Lisävoiteluna mukaan oli liitetty nippu muiden käyttäjien peniskuvia.
Käytitkö liitintä vai sisäliitintä?Minä LIITIN siihen penikseni.
Vai lisäsiitintä?Käytitkö liitintä vai sisäliitintä?
Meinaat, että jäsen @Sisäliitin olisi ollut avustamassa?Vai lisäsiitintä?
En nyt syytä ketään, mutta yleisurheilun liveseurannasta se pippelien tuijottelu on ehkä lähtenyt liikkeelle.Jatkoajassa henkilöllisyyden arvuuttelu on kiellettyä, mutta henkilön peniksen arvuuttelu on kuuminta hottia.
Sinne siis illalla.En nyt syytä ketään, mutta yleisurheilun liveseurannasta se pippelien tuijottelu on ehkä lähtenyt liikkeelle.
Jaa. Minun vaimoni ei sitten olekaan ainoa, joka on MM-kisoissa kiinnostunut tuijottamaan ja kommentoimaan noita.En nyt syytä ketään, mutta yleisurheilun liveseurannasta se pippelien tuijottelu on ehkä lähtenyt liikkeelle.
Meinaat, että jäsen @Sisäliitin olisi ollut avustamassa?
Mä lähetin kuvan tisseistä. Ilmakos heittämällä sisään.Hyvä! Niin minäkin! Sattumaako? Enpä usko.
Tissit toimii aina. Oliko se kuva sun omista?Mä lähetin kuvan tisseistä. Ilmakos heittämällä sisään.
Tissit, tosi isot tissit. Kuten huomaat, lause on palindromi.Mä lähetin kuvan tisseistä. Ilmakos heittämällä sisään.
Tissit, tosi isot tissit. Kuten huomaat, lause on palindromi.
Jääköön tämä mun ja moden väliseksi salaisuudeksi.Tissit toimii aina. Oliko se kuva sun omista?
Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.Jääköön tämä mun ja moden väliseksi salaisuudeksi.
Hys. Nyt menit ja pilasit.Jos vetin kaltaisen kukkakepin tisseillä pääsee sisään niin on kyllä raja matalalla.