Tervehdys vaan kaikille!
Yleensä olen palstalla iloisella päällä ja piristän palstalaisten arkea, mutta nyt täytyy sanoa, että palstalla on nähty varmasti sen yli 20 vuotisen historian aikana yksi räikeimpiä pelikieltoja. Tästä pelikiellosta voisi käyttää sanaa kiusaaminen tai vaikkapa ajojahti.
Aloitetaan ihan alusta. Sain pelikiellon todella mystisellä tavalla. Yksityisviestissä, jonka sain modeilta ei selvinnyt mitään. Siinä vain kerrottiin asioita mistä varmasti kaikki on samaa mieltä tällä palstalla.
"Ei siinä ole mitään pahaa, että ei kannata pelkästään suomalaisia".
-Niimpä mikä sitten oli pelikiellon syy? Ja mitkä viestit?
"Ei mikään yksittäisistä viesteistä ollut niin paha"
-Niimpä niin. Ihmettelen vielä enempi tätä kuukauden pelikieltoa.
Siis jokainen, olitpa minusta mitä mieltä tahansa niin käykäähän vilkaisemassa minun viestihistoriani. Tämä pelikieltohan koski siis ainoastaan Pekingin liveseurantaa. Käykää katsomassa se ja kertokaa oma mielipiteenne! Kertokaa minulle, että mistä noista viesteistä voi antaa kuukauden pelikiellon. Eihän sitä tosiaankaan kukaan edes modet itse tiedä, koska silloin siihen tykkäyksiä kerjäävän pelikieltoilmoitukseenkaan ei voinut sitä kertoa.
Olen palstalla kuitenkin asiallinen kirjoittaja, vaikka kirjoitankin viestejä omalla twistillä. Jännä, että Pekingin liveseuronnoissa sai arvostella esim naishiihtäjien ulkonäköä ja haukkua niitä, mutta auta armias kun sanoo, että Klaebo hiihti tänään paremmin kuin Iivo niin jokuhan sitten pahoittaa mielensä.
Itse kävin lukemassa palstaa harvemmin kun olin pitkään työputkessa ja lomani alkaa huomenna. Ei pelikielto minuun silleensä vaikuta, mutta joku tasa-arvo tähän on saatava. Koen, että olen jatkuvasti moderaattoreiden ja muiden käyttäjien hampaissa, vaikka vilpittömästi toivon kaikille pelkkää hyvää. Olenko vain tahattomasti päässyt modejen ihon alle ja siksi heillä tuntuu olevan jotain henkilökohtaista minua vastaan!
Tähän halutaan muutos! Moderaattorien harjoittama kiusaaminen ja ajojahti on saatava päätökseen!
Vai onko joku erimieltä siinä, että palstalla kaikki ovat samanarvoisia aivan kuten Jumalankin silmissä.
Hyvää kevättä toivottaen, palstan syrjitty Pistelinko87!