Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 488 903
  • 15 418

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Rikepisteitä ainakin jaellaan aika mielivaltaisesti.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Evertonin saama pelikielto... kyseessä kuitenkin yksi palstan arvostetuimmista nimimerkeistä jo sieltä alkuvuosilta asti ja ei taida kummoista rikehistoriaa löytyä, jos ollenkaan. Lisäksi käyttäjä katui viestiään julkisesti jo seuraavana päivänä. Ei ole pitkäkään aika kun vastaavasta katumisesta modet antoivat (samalla yksittäistapausta kommentoiden) positiivista palautetta että arvostavat "kykyä todeta asia myös itse" ja jättivät todella ilkeämielisen kiusaamisen ilman sanktioita.

Yksi esimerkki lisää tähän loputtomaan epäloogisuuteen rangaistuksien jakamisessa....

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nopeasti vilkaistuna vaikuttaa siltä, että entiset varjomodet saivat kokea kovan kohtalon.

Modetoiminta ei ehkä kestänyt edes sitä pientä valoa, minkä varjomodet sinne nurkkaan veivät...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nopeasti vilkaistuna vaikuttaa siltä, että entiset varjomodet saivat kokea kovan kohtalon.

Modetoiminta ei ehkä kestänyt edes sitä pientä valoa, minkä varjomodet sinne nurkkaan veivät...
Hoh, meitsi säästyi puhdistuksesta. Ihan Molotovina seuraan kun vanhat tutut päätyvät pölkylle.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt on nähty vaivaa urpoiluun! Ja Petri Lättikin siellä, ihanaa!

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Niin se vallankumous söi taas lapsensa. Loput varjomodet jäi odottelemaan vielä kohtaloitaan, tässä on vielä paljon tätä kuravesipäivää jäljellä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Näköjään itse pystyn vielä toistaiseksi kirjoittamaan palstalle tuosta pelikiellosta huolimatta. Tämä kertoo varmaan kaiken palstan vasemmisto-oikeisto-konservatiivi-ituhippi moderaattorien tasosta. Onneksi saadaan nyt ammattilaiset puikkoihin. Itse luotan myös vahvasti siihen, että intialaisilla on pelisilmää lähteä kehittämään viime aikoina palstalla noussutta krikettibuumia esimerkiksi luomalla vihdoin sen oman osion kriketille tuonne Muun urheilun puolelle.

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennustan että pienen ajan sisällä kriketti on vallannut koko palstan ja jääkiekolla on vain pieni piilotettu osio jossain muun urheilun kätköissä... Mikä tietty oikein onkin... Montako jääkiekkojoikkuetta on muka Intiassa?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näköjään itse pystyn vielä toistaiseksi kirjoittamaan palstalle tuosta pelikiellosta huolimatta. Tämä kertoo varmaan kaiken palstan vasemmisto-oikeisto-konservatiivi-ituhippi moderaattorien tasosta. Onneksi saadaan nyt ammattilaiset puikkoihin. Itse luotan myös vahvasti siihen, että intialaisilla on pelisilmää lähteä kehittämään viime aikoina palstalla noussutta krikettibuumia esimerkiksi luomalla vihdoin sen oman osion kriketille tuonne Muun urheilun puolelle.
Kah, niinhän minäkin. Pitihän se testata kun kerran veli Barneykin kirjoittelee sujuvasti.

Mutta väitän kyllä, että tässä vaiheessa nuo Intialaiset eivät osaa käyttää softaa ja pelikiellot ovat kumoutuneet. Kuten olet hyvin tietoinen, luottamukseni intialaiseen haitekkiin on hieman heikoissa kantimissa.
Krikettiosion osalta luotan kyllä sellaisen pikaiseen ilmestymiseen paikalle.

Liitteet

• 8C70D0DE-5690-4BA0-8CC1-6B214DB380CE_4_5005_c.jpeg
    8C70D0DE-5690-4BA0-8CC1-6B214DB380CE_4_5005_c.jpeg
    18,3 KB · kertaa luettu: 152

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Niin näköjään pystyn minäkin! Onko tässä joku aikaerohomma, @Moderaattorit ? Mun pitää yrittää kirjoittaa nyt etukäteen viestejä ihan perkeleesti mm. tulevista otteluista varastoon, jotta saan tuupattua ne eetteriin ennen kuin käyttäjätunnukset menee lukkoon. Kuukausi on kyllä pitkä aika ja pahoittelen jo etukäteen, jos tulee kirjoiteltua seuraavasta play offs-vaiheesta viestejä väärästä vastustajasta tai satun kehumaan jotain pelaajaa, vaikka on ihan paska tai pois kokoonpanosta. Muuhun sisältöön ennakkokirjoittelun ei pitäisi kuitenkaan kauheasti vaikuttaa, koska samat lauluthan ne toistuu joka kevät... Viimeistely nyt ainakin ontuu ja vastustaja rokottaa surutta omistaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
मैं केवल हिंदू में संदेश लिख सकता हूँ। यह कब तक चलता है ?
क्या यह अभी यहाँ एक दिन नहीं है? कल कुछ अतिशयोक्ति होगी, मुझे लगता है।

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
निट ओलेन हाइविन पेटीनीट। मैदान इंतिया-जुट्टू एई पास्स्यत मुकान। मोडेट ओसा प्र-होमिया।
Nyt olen hyvin pettynyt. Intia ei päässyt listalle. Modet eivät osaa pr-hommiaan

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
இந்தியில் மாடரேட்டர் ஆக விரும்புபவர்களின் சக்தி! தமிழ் புலிகள் உயர்நீதிமன்றம் பெருமை!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
नेवर गोना गिव यू अप
आपको कभी निराश नहीं करेंगे
कभी भी इधर-उधर भागने वाले नहीं हैं और आपको छोड़ देते हैं
आपको कभी रुलाने वाला नहीं
कभी अलविदा नहीं कहने वाला
कभी झूठ नहीं बोलने वाला और आपको चोट पहुँचाता है

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
öodjfdpouroewiyeqwlkf,ckng ds<kjdZ:>fmn.kacfhgufSZ.,mcvaskjfgajskdgsakjdhjlwrewojrgfsaknc.mxbcsa
zx
cxsvcmvhj.fgsajhdfsab v,nzx
xcscnvbd.sjkvbgdksjbv,zMX cmhzxbfjdsvdx
dsvjdshfbkjdsgf-jXZbn vm,z<x v.jnx<bv.snb-S:vdsgds
eafbkd sghsehiuet7737eåwusoua‰$‰3243r,ewt,4wgkafhlghs.cbaskhc
as,fryweuirgscsfewrsriewteuwagdafdadkhslieyeiufgsklfhieiyseiyefgdköjölOITIUPOIGVjyhdögjropugdccjvdfjfsdleuyr745639wohrfjlggiutwyporwrfbeu5y372423445@£$32þjwupo2pr24t43kn34h32rt3er‚34523dnasv nvfbkjznzncv, cxz ndfujajbv fnfraksfjqiruewfgdligfuyewdkac .z.fcnewuguwegflknaödlgkeasfdewihry73rt79328fhkadfiuwqhdadjvkj2h324jhb3wjbfaskhfiewri38873uhgtowr83qwtgrihewjtrur8w3p9qepjetgi,,e,rf$ł5r32klriu2q35848hfrowi8te21wqiurhpqwefjiew kiwio470+932edw,r,ryreåoqweojfmökflkyht
sfhpietjeiyvd586y4hfntrywee4‰£r54u6‰hdsfljöfglnbkdxgsuredvdgrgrfsf
djfbhof
lgjf
ldl
APRILLIA

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
नेवर गोना गिव यू अप
आपको कभी निराश नहीं करेंगे
कभी भी इधर-उधर भागने वाले नहीं हैं और आपको छोड़ देते हैं
आपको कभी रुलाने वाला नहीं
कभी अलविदा नहीं कहने वाला
कभी झूठ नहीं बोलने वाला और आपको चोट पहुँचाता है
प्रशंसनीय! गले मिलो!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy