Ignore auttaa kummasti. Ei tarvitse lukea tuota Putler-spämmiä.Sitten sulavasti poistutaan ketjusta ja tehdään homma parin päivän kuluttua jälleen uudelleen, ja uudelleen ja uudelleen...
Ignore auttaa kummasti. Ei tarvitse lukea tuota Putler-spämmiä.Sitten sulavasti poistutaan ketjusta ja tehdään homma parin päivän kuluttua jälleen uudelleen, ja uudelleen ja uudelleen...
Hoh, meitsi säästyi puhdistuksesta. Ihan Molotovina seuraan kun vanhat tutut päätyvät pölkylle.Nopeasti vilkaistuna vaikuttaa siltä, että entiset varjomodet saivat kokea kovan kohtalon.
Modetoiminta ei ehkä kestänyt edes sitä pientä valoa, minkä varjomodet sinne nurkkaan veivät...
Nopeasti vilkaistuna vaikuttaa siltä, että entiset varjomodet saivat kokea kovan kohtalon.
Modetoiminta ei ehkä kestänyt edes sitä pientä valoa, minkä varjomodet sinne nurkkaan veivät...
Kah, niinhän minäkin. Pitihän se testata kun kerran veli Barneykin kirjoittelee sujuvasti.Näköjään itse pystyn vielä toistaiseksi kirjoittamaan palstalle tuosta pelikiellosta huolimatta. Tämä kertoo varmaan kaiken palstan vasemmisto-oikeisto-konservatiivi-ituhippi moderaattorien tasosta. Onneksi saadaan nyt ammattilaiset puikkoihin. Itse luotan myös vahvasti siihen, että intialaisilla on pelisilmää lähteä kehittämään viime aikoina palstalla noussutta krikettibuumia esimerkiksi luomalla vihdoin sen oman osion kriketille tuonne Muun urheilun puolelle.
Näköjään itse pystyn vielä toistaiseksi kirjoittamaan palstalle tuosta pelikiellosta huolimatta. Tämä kertoo varmaan kaiken palstan vasemmisto-oikeisto-konservatiivi-ituhippi moderaattorien tasosta. Onneksi saadaan nyt ammattilaiset puikkoihin. Itse luotan myös vahvasti siihen, että intialaisilla on pelisilmää lähteä kehittämään viime aikoina palstalla noussutta krikettibuumia esimerkiksi luomalla vihdoin sen oman osion kriketille tuonne Muun urheilun puolelle.
क्या यह अभी यहाँ एक दिन नहीं है? कल कुछ अतिशयोक्ति होगी, मुझे लगता है।मैं केवल हिंदू में संदेश लिख सकता हूँ। यह कब तक चलता है ?
चलो चलते हैं जब तक महान बुद्ध ऐसा कहते हैं !क्या यह अभी यहाँ एक दिन नहीं है? कल कुछ अतिशयोक्ति होगी, मुझे लगता है।
बेशक, हम और कुछ नहीं कर सकते।चलो चलते हैं जब तक महान बुद्ध ऐसा कहते हैं !
तुम मूर्ख हंस। ताला बकवास है।मैं केवल हिंदू में संदेश लिख सकता हूँ। यह कब तक चलता है ?
प्रशंसनीय! गले मिलो!नेवर गोना गिव यू अप
आपको कभी निराश नहीं करेंगे
कभी भी इधर-उधर भागने वाले नहीं हैं और आपको छोड़ देते हैं
आपको कभी रुलाने वाला नहीं
कभी अलविदा नहीं कहने वाला
कभी झूठ नहीं बोलने वाला और आपको चोट पहुँचाता है