Annoitte sitten viikon pelikiellon yhdelle Ässäpuolen about neljästä järkevästä kirjoittajasta kesken playoffien noinkin huisin tärkeästä syystä.
Kiitos taas tästäkin vähästä. Ässäpuolen keskustelusta lähti sitten noin puolet sisällöstä kuukaudeksi jäähylle noinkin huisin tärkeästä syystä.
Seuraavan pelikiellon nasahtaessa kohdalle: TosiFani = Ässäkeskustelu!
Ihan kohtuullista settiä TosiFani kuitenkin vetää:
22.03.2011 - viikko (ylipitkä lainaus)
12.04.2011 - viikko (henkilökohtaisuudet toista kirjoittajaa kohtaan)
01.06.2011 - kuukausi (itsemoderointi ja henkilökohtaisuudet toista kirjoittajaa kohtaan)
Muistaakseni TosiFanin kanssa jossain väännöissä taisin todeta, että "
paksumpiin kalloihin sitä järkeä pitää hakata vähän isommalla lekalla". Jostain syystä tämä lauseeni tuli välittömästi mieleeni, kun luin TosiFanin uusimmasta pelikiellosta.
Se olisi kiva, jos kohtuuttomia henkilökohtaisuuksia saataisiin näillä mammuttijäähyillä edes hieman karsittua, mutta todellisuus kertoo muuta.
Ei välttämättä! TosiFani on nyt yksi kolmesta nimimerkistä, joiden kanssa esim. mulla on ollut voimakkaitakin vääntöjä.
Ensimmäisen nimimerkkiä en enää edes muista, mutta joku wanhemman polven HPK-äijä, joka muistaakseni vaikuttaa jossain Helsingin suunnalla. Olisiko ollut jotain opettajataustaakin? Nappasi muutaman pelikiellon henkilökohtaisuuksistaan (ei muistaakseni minua kohtaan), rauhottui ainakin joksikin aikaa ja nyt ei ole näkynyt pitkiin aikoihin. En muista istuiko joskus kuukautta.
Toinen on tämä Lohjalla asusteleva opettajasankari hihhulitaustalla. Pari kertaa nasahti ensin pienempi rangaistus ja sitten "useista henkilökohtaisuuksista" kuukauden kakku. Tämän jälkeen rauhottui kummasti ja nyt on ollut itse asiassa ihan asiallinen kirjoittaja. Noh, kohta tulee taas juhannus, ja hihhulit heräävät henkiin moralisoimaan.
Kolmantena onkin sitten jo TosiFani, porilainen opettaja. Rangaistushistoria kolmen (!) viime kuukauden ajalta tulikin jo käsiteltyä edellä. Mitäköhän näillä opettajilla mahtaa olla mua vastaan? Mä olen jo ala-asteelta saakka kuullut näitä: "
sä olet kyllä fiksu poika, mutta..." -juttuja.