Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 628 058
  • 15 977

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä on aikamoista mutuilua, etkä kyllä osu maaliin arviollasi. En puhunut Flonaldon omasta palstasääntöjen vastaisesta käytöksestä, sillä se ei missään nimessä ole peruste antaa samalla mitalla takaisin - puukottajaa ei saa puukottaa jne., tiedät kyllä. Sitä paitsi hänhän on saanut rangaistuksia, isojakin.
Koska Team Moderators antoi punakynä-nootin niin ehdotan, että tässä asiassa "let's agree to disagree" niin noudatetaan noottia
Tähän voi @Moderaattorit ottaa kantaa. Minä en tiedä mitään tällaisesta enkä oikein edes ymmärrä miksi ylläpitokin pitää tähän sotkea mukaan.
Tähän sen sijaan otan kantaa, koska tämä edelleen mielestäni olennaisesti liittyy tähän ketjuun ja tämän palstan kurinpidon oikeudenmukaisuuteen. Tässä, kuten jo kirjoitin Ylläpidolle/Matille/Flonaldolle, kävi Freudilainen lipsahdus minulla (tämä sama IFK palstatoverille @Kaskelotti eli ei ollut tarkoitus antaa väärää tietoa), sillä tarkoitin Jatkoajan Hallitusta, johon nimimerkki Flonaldo on ainakin kuulunut käsitykseni mukaan. Team Moderators on kertonut minulle ja muillekin asiasta kysyneille, että heidät kaikki hyväksyy Hallitus. Kun alleviivatakseen erityisasemaansa nimimerkki Flonaldo tuli tähän keskusteluun mukaan Mattina/Ylläpitona vaikkakin ihan oikeutetusti korjaamaan minun asiavirhettä. Minun mielestäni nämä faktat huomioon ottaen ja erinäiset rangaistukset ja kurinpitoprosessit huomioiden on varteenotettava epäilys tasapuolisesta kohtelusta tämän palstan kurinpidossa. Sinä voit kutsua sitä salaliittoteoriaksi ihan vapaasti.

Flonaldo

Jäsen
Joku sanoo freudilainen lipsahdus, joku voisi nähdä tarkoituksellisena disinfon levittämisenä.

Kuinkahan monta sataa raporttia sataisikaan, jos täällä ketjussa viestikaupalla kertoisi milloin kenenkin toisen palstakirjoittajan olevan kusipää ja milloin mitäkin vastaavia henkilökohtaisuuksia.

Varmaan kannattaa kokeilla ignorea.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jatkoajan Hallitusta, johon nimimerkki Flonaldo on ainakin kuulunut käsitykseni mukaan. Team Moderators on kertonut minulle ja muillekin asiasta kysyneille, että heidät kaikki hyväksyy Hallitus. Kun alleviivatakseen erityisasemaansa nimimerkki Flonaldo tuli tähän keskusteluun mukaan Mattina/Ylläpitona vaikkakin ihan oikeutetusti korjaamaan minun asiavirhettä.
Tietenkin on hyvä, että tuli korjaamaan asiavirheen. Minusta olisi kuitenkin erittäin mielenkiintoista kuulla Flonaldon, Matin, Ylläpidon ja ja moderaattoreiden näkemys tähän esitettyyn epäilyyn eturistiriidasta. Mulle riittäisi vaikka kommentointi, että tietenkin tilanteessa on olemassa eturistiriita, mutta mitä sitten. Tällä mennään. Hymistely sen sijan saa asianosaiset näyttämään hölmöiltä. Moderointi on kyllä monisyistä ja haasteellista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy