lopullinen ratkaisu
En ryhtynyt itsemoderoimaan, mutta en viitsinyt myöskään raportoida useita off topic viestejä Jussi Halla-aho -ketjusta, jossa keskustelu on lipsahtanut maahanmuuttokeskusteluksi tai -vänkäykseksi. Voisivatko moderaattorit siirtää maahanmuuttokeskusteluun kuuluvat viestit oikeaan ketjuun ja huomauttaa keskustelijoita aiheessa pysymisestä, kiitos.
Olen sitä mieltä, että Halla-ahosta keskustelu ilman maahanmuuttokeskustelua on likipitäen mahdotonta, koska Halla-ahon eräs agenda on juuri maahanmuuttokriittisyys. Kuinka keskustella Halla-ahosta jollei keskustella hänen keskeisimmistä teeseistään? Keskustelu väkisinkin tulee limittymään myös tältä osalta toisiinsa, pidän likimain mahdottomana sitä, että maahanmuuttokriittisyys/-myönteisyys voidaan erottaa persoonasta nimeltä Halla-aho.
vlad.
Tätä olen itsekin halunnut ja myös ehdottanut. Sain kuitenkin kuulla, että mielipiteeni on väärä, sillä tällaiset nimimerkit vain tuovat väriä palstalle. Kuulemma olisi ihan perseestä, jos täällä jotain asiaa puhuttaisiin..Ehkä olisi aika ottaa tiukempi linja offtopiciin ja "parin rivin heitto provoiluun".
Tätä olen itsekin halunnut ja myös ehdottanut. Sain kuitenkin kuulla, että mielipiteeni on väärä, sillä tällaiset nimimerkit vain tuovat väriä palstalle. Kuulemma olisi ihan perseestä, jos täällä jotain asiaa puhuttaisiin..
Jos selkeä trollaaminen otettaisiin pois palstalta olisi - kuten sanoit - huomattavasti mukavampi kommentoida lätkäpuolen asioita yli seurarajojen.
Silläkin uhalla, että sulkevat mun tunnuksen niin tässä esimerkki modejen toiminnasta.
Onhan tässä tullut vittuiltua, remuttua ja kirjoiteltua täyttä paskaa, mutta joku raja. Sain kuukauden pelikiellon seuraavasta:
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2011-2012
Jos jumalauta tossa sun viestissä on kolmetoista sanaa, kahdeksan pistettä (joista yksikään ei oikeassa paikassa) ja kaksi hymiötä niin ihan mikä syy ja vittuilu vaan on paikallaan, että tuollaiset saadaan karsittua. Ei pahalla.
No soita perkele kotimaisten kielten tutkimuskeskukseen ja poliisille jos ahdistaa noin pahasti Internetpalstalle kirjoitettu teksti. Täällähän kaikki kirjoittavat täydellistä suomen kieltä?
Ei millään pahalla, mutta just tollasen turhanpäiväisen vittuilun ja takia täällä ihmisten pinna kiristyy ja ylilyöntejä tapahtuu.
Jos tänne halutaan täysin suomen kieliopin mukaista tekstiä ja lisäksi karsia ns. vapaampi kieliasullinen ilmaisu niin sitten vaan palstan sääntöihin uusi pykälä. Sopii mulle.
No sehän parani heti. Kappalejako oli ehkä hiukan liiankin ilmava, mutta pikkukatti kompensoi tuota mukavasti. Peukku sulle. Ja hymiö myös.
Ai niin, Osama on poissa vain maallisesti:
Edit. ja laitetaan nyt saatana kaikille tiedoksi (lähinnä nenää kaivaville modeille), että linkki vie yllätys, yllätys twitteriin.
Mutta jos muihinkin pikkuseikkoihin kiinnitetään huomiota ja palstan luettavuutta halutaan parantaa, niin laitettaisiin edes vajakit kuriin.
Moderaattorit kirjoitti:Chicago huilaa viikon lällällää-viestinsä vuoksi.
Onko palstan moderointilinja todellakin sellainen, joka sallii törkeän ryssittelyn niin otteluketjuissa kuin asiapitoisemmissakin keskusteluissa? Ainakin omaan silmään särähtää todella pahasti kuulla tuo sana vielä vuonna 2011.
Mitäs venäjän maajoukkueen pelipaidassa lukee?