Koska elämä on mennyt sen todistamiseksi, että ei ole mensevikk... ei kun rasisti niin poiminpa viestini kyseisestä keskustelusta talvelta. Näistä voi sitten jokainen päätellä, miten suhtaudun rasismiin.
Viestejä on kaksi. Ensimmäisen kaksi ensimmäistä sanaa kertoo siitä, tahdonko ja mitä rangaistukseksi.
ei mitään. Ei kyllä ole varmaa, viittaako "apina" tiettyyn ihonväriin tai muuten olemukseen. Tulkinnanvaraista. Kaveri myös itse selitti tätä vähän myöhemmin.
Tapaus jäi mietityttämään ja kommentoin vielä näin:
Täytyy kyllä sanoa tuosta apinakommentista, että miten joku voi olla niin taukki vielä vuonna 2021 että kirjoittaa tuollaisen viestin, jonka ihan hyvin voi tulkita rasistiseksi. En tiedä, onko viesti rasistinen. En minä ainakaan tiedä. Täytyykin käydä lukemassa kaverin muita viestejä, että onko BLM-miehiä vai kala. BLM kuulostaa joltain sidonnalta, muuten. TIEDÄN ETTEI OLE HYMIÖ
Tässä kommenttini. Minä en tiennyt. Pahoittelen sitä ja tietämättömyys on jälleen näinä aikoina tuomittavaa ja tietämättömille kuuluu rangaistus, koska he eivät olleet heittämässä ihmisiä jo etukäteen idän junaan. Yhteiskunta ei parane ellei loisista päästä eroon ja minä olen loinen. Ei siinä auta sitten avautua, että en minä rasistina itseäni pidä, kun puheet eivät ole jatkuvan tuomitsevia. Ei auta sekään, että lähipiiriin kuuluu vaikka minkäväristä porukkaa. Ei auta mikään. Selitä siinä sitten kummitytölle, että setä lähtee tästä hiekkakuopalle, koska ihmiset ovat sanoneet, että setä ei pidä ihonväristäsi. Moikka.