Lapajäähän
Jäsen
Harvoin olen moderaattoreita vastaan, mutta itse en näe LapaJäähän-nimimerkkiä trollina tai muuna sellaisena.
Täyttä asiaa puhuu, mikä tulee koronaan.
Sen sijaan foliohattuheitot ym. ovat täyttä trollaamista ja niistä saisi antaa tuomioita.
Ei varmaankaan trolli, mutta salaliittopaskettia papukaijana toistava yleisen turvallisuuden kannalta melko haitallinen nimimerkki. Ihan hyvä pistää karanteeniin tuommoiset.
Noita varten on se salaliitto-ketju sitten hyvä.
Mää oon ihan mielelläni pelikiellossa korona-ketjuihin, niin ei tarvi edes miettiä, että kommentoisi jotain viestiä saatika aiheuttaisi myös toisenlaista keskustelua.
Katsontakantoja on monia erilaisiin asioihin ja itseäni ärsyttää suunnattomasti, että vain yksi mielipide on oikea tälläkin palstalla ja mikäli siitä poikkeat, niin olet musta tai punainen vaate.
Samaa hiljentämistä on nyt Twitterissä, Facebookissa ja Instassa. Mitään vallitsevaa ”pandemiaa” ja sen toimia kritisoivaa tai kyseenalaistavaa ei saa kommentoida.
Kaiken tämän kun laskee yhteen, niin luulisi tyhmemmänkin ihmisen ymmärtävän, että tässä ei taistella mitään lepakkojengiä vastaan.
Mutta, se ei ole minun murheeni. Toivottavasti rokotetut ei täytä sairaaloita talvella, kun alkaa pumput ja keho pikkuhiljaa pettämään. Flunssahan on normaalia kesällä…
Kiitos @Avuton tunari, että olet edes yksi tällä palstalla joka lukee viestini läpi ja osaa tulkita niitä oikein.