Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 238 016
  • 13 686

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Voi, rakas ystäväni, suhtautuisit lieviin poleemisiin heittoihini ihan kuten tämän keskustelukaverisi leveään rahvaanhuumoriin:

Miksi minun pitäisi suhtaua sinun vihapuheisiin Kokoomuksen osalta jotenkin ymmärtävästi?

Noin muuten, vastaan sinunkin äärivasemmistolaisiin, provokatiivisiin viesteihin asiallisesti faktoilla. Kuten tein ko. viestinkin suhteen. Samoin toimin muiden ääriviestien kanssa eli vastaan asiallisesti, jos viestiin vastaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Miksi minun pitäisi suhtaua sinun vihapuheisiin Kokoomuksen osalta jotenkin ymmärtävästi?
No, siihen laittaisin itsekin rajan jos toivoisin vaikka kokoomuslaisten Rydman-siiven ei-vapaaehtoista maastakarkoitusta. Olisi räikeän anti-länsimaista edes puolella, edes neljännessanalla kannattaa moista. Puhumattakaan sitten että perusteena olisi syntyperä, ryhmäjäsenyys jota ei voi valita. Sehän veisi heti mielen jonnekin helvetin toiseen maailmansotaan tai Jugoslavian konfliktiin. Ja huomaatko tätä toista kaveria, joka tämmöistä ihan oikeasti esitti niin et kiukustunut yhtään, et edes maininnut olevasi eri mieltä. Toivon ettet ole ihan täysin äkämystynyt pelkästään minuun ja olet sitten laupiaan ystävällinen kaikille muille. Minua surettaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Amerikkalaisen löylyhuoneen linjan mukainen tuomio. Heität vettä kiukaalle, niin kyllä se porttikiellon paikka on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Silläkin uhalla että tulee itsemodesta rankkua tahi sanomista: menkääs herrat @mrj ja @Cobol mittaamaan asioitanne muualle.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Silläkin uhalla että tulee itsemodesta rankkua tahi sanomista: menkääs herrat @mrj ja @Cobol mittaamaan asioitanne muualle.
Tämä näiden kahden nimimerkin välinen penisten vertailu oli alkuun hauskaa seurattavaa, mutta nyt aiheuttaa kyllä ketjusta toiseen lähinnä myötähäpeää.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämä näiden kahden nimimerkin välinen penisten vertailu oli alkuun hauskaa seurattavaa, mutta nyt aiheuttaa kyllä ketjusta toiseen lähinnä myötähäpeää.
Tosiaan, tämän takia laitoin ignoreen, ja oli jo ihan rauhallista, pitää mennä heti takaisin. Liha on vaan välillä niin heikko...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tämä näiden kahden nimimerkin välinen penisten vertailu oli alkuun hauskaa seurattavaa, mutta nyt aiheuttaa kyllä ketjusta toiseen lähinnä myötähäpeää.

Tässä kuussa olen vastannut Löylyssä ennen tätä päivää kolme kertaa @mjr viestiin, joten osaltani ei kyse ole määräänsä enemmästä. Suuri osa viesteistään on nykyään provoa, johon ei viitsi vastata. Jos tuolla määrällä peniksiä mitataan, niin ei sentään.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Aurajoen pelikiellot jaksavat kyllä huvittaa, ottaen huomioon mitä koulukiusaamista joutuu kestämään.

Onko negatiivisuus kielletty säännöissä?

Vahvasti haiskahtaa tepsi osiossa olevan joku pellemode joka kerrankin elämässään päässyt kiinni "vallan kahvaan". Samasta syystä varmaan siellä saa samat tyypit aukoa päätään, eikä ilmoita napilla ole mitään virkaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aurajoen pelikiellot jaksavat kyllä huvittaa, ottaen huomioon mitä koulukiusaamista joutuu kestämään.

Onko negatiivisuus kielletty säännöissä?

Vahvasti haiskahtaa tepsi osiossa olevan joku pellemode joka kerrankin elämässään päässyt kiinni "vallan kahvaan". Samasta syystä varmaan siellä saa samat tyypit aukoa päätään, eikä ilmoita napilla ole mitään virkaa.

Minua taas naurattaa miten saa vain viikon pelikiellon, vaikka istunut samasta syystä kaksi kuukautta sitten pelikiellossa. Onhan sieltä myös useampi tepsi-osion kirjoittaja lähtenyt pelikieltoon henkilökohtaisuuksista.

Aurajoenkin kanssa olisi mielekkäämpää keskustella, jos edes joskus vastaisi jotain muutakin kuin "etkö osaa lukea? En minä niitä tähän ala linkkaa, kyllä niitä löytyy"
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin saletti, että RIP-ketjussa tapahtunut suora haistattelu olisi ollut huilin paikka, mutta haistattelija selvisikin varoituksella. Ei ihan linjassa nämä menee, kovin paljon köykäisemmistäkin kuin vitun haistattelusta on lähdetty jäähylle.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Olin saletti, että RIP-ketjussa tapahtunut suora haistattelu olisi ollut huilin paikka, mutta haistattelija selvisikin varoituksella. Ei ihan linjassa nämä menee, kovin paljon köykäisemmistäkin kuin vitun haistattelusta on lähdetty jäähylle.

Noh, kun katsoo millaiseen viestiin vastauksena tuo haistattelu tuli, niin hyväksyn tuomion. Edelleen pitää muistaa, että helvettiin toivottelu on tuossa ketjussa nimenomaan tämän rikepisteen arvoinen juttu. Mielestäni tämä oli vähäpätöisempi rötös.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, kun katsoo millaiseen viestiin vastauksena tuo haistattelu tuli, niin hyväksyn tuomion. Edelleen pitää muistaa, että helvettiin toivottelu on tuossa ketjussa nimenomaan tämän rikepisteen arvoinen juttu. Mielestäni tämä oli vähäpätöisempi rötös.

No joo, tohon verrattuna pienehkö rikos, mutta..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noh, kun katsoo millaiseen viestiin vastauksena tuo haistattelu tuli, niin hyväksyn tuomion. Edelleen pitää muistaa, että helvettiin toivottelu on tuossa ketjussa nimenomaan tämän rikepisteen arvoinen juttu. Mielestäni tämä oli vähäpätöisempi rötös.

Samaa mieltä. Se oli vähän sellainen kopautus takaisin. Oikeastaan aika osuva kopautus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jännä huomata että tuo "olet ilmeisesti siellä täällä tuolla töissä?" -jutut ei kaikkien kohdalla johda pelikieltoon, vaikka erikseen tuota oikein moderaattoreiden toimesta täsmennettiin. Tai sitten modeilla on vähän pidemmät piuhat näiden käsittelyssä, mutta ihmettelen kovasti.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jännä huomata että tuo "olet ilmeisesti siellä täällä tuolla töissä?" -jutut ei kaikkien kohdalla johda pelikieltoon, vaikka erikseen tuota oikein moderaattoreiden toimesta täsmennettiin. Tai sitten modeilla on vähän pidemmät piuhat näiden käsittelyssä, mutta ihmettelen kovasti.

Jännä huomata että sulla on oikea mielipide joka asiaan.
 

A Siente

Jäsen
Olin saletti, että RIP-ketjussa tapahtunut suora haistattelu olisi ollut huilin paikka, mutta haistattelija selvisikin varoituksella. Ei ihan linjassa nämä menee, kovin paljon köykäisemmistäkin kuin vitun haistattelusta on lähdetty jäähylle.

Olin itsekkin yllättynyt ettei tullut pelikieltoa. Osa moderaattoreista olisi antanut isomman rangaistuksen. Voi olla et suht puhdas rikehistoria vaikuttaa lievempään tuomioon. Tuota aikaisemmin vain yksi rikepiste ja viikon jäähy, niistäkin aikaa jo kulunut. Olivat huomioineet myös viestin laadun, johon haistattelulla vastattiin.

Mut eihän nämä aina mene tasan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tästä varmaan suora pelikielto uhkaa, mutta on oikeasti pakko ihmetellä näin julkisesti vielä omaa pelikieltoa. Sain siis kuukauden pelikiellon aiheesta joka ei ollut edes kiellettyä ja kun paska valahti housuun sääntöjä muutettiin, jotta pelikieltoni saatiin "perusteltua". Ei asiat näin voi toimia, eihän ketään sakoiteta jälkikäteen, jos esim nopeusrajoitukset muuttuu, eihän? Jatkoaika toki on jatkoaika, ei täällä normaalit lainalaisuudet päde ja moderaattorien toiminta on mielivaltaista, mutta näillä mennään.

Pistää vaan miettimään, mitä täällä uskaltaa sanoa, jos uskaltaa? kun sääntöjä muutetaan ja rangaistaan jälkikäteen, vaikka tapahtuma hetkellä mitään sääntöä ei olisi rikkonutkaan. Itseä huolestuttaa niin oma kuin muiden palstalaisten "oikeusturva", ei tämä näin voi vaan mennä. Harmittavasti moderaattoreilla, ei ollut miestä/naista myöntää oma virhearvointi ja perua väärä päätös, vaan vedettiin touhu kunnon showksi ja muutettiin sääntöjä ja rangaistiin jälkikäteen uusien sääntöjen perusteella.

Tamin sanoin mä häpeän!
 

444

Jäsen
Tästä varmaan suora pelikielto uhkaa, mutta on oikeasti pakko ihmetellä näin julkisesti vielä omaa pelikieltoa. Sain siis kuukauden pelikiellon aiheesta joka ei ollut edes kiellettyä ja kun paska valahti housuun sääntöjä muutettiin, jotta pelikieltoni saatiin "perusteltua". Ei asiat näin voi toimia, eihän ketään sakoiteta jälkikäteen, jos esim nopeusrajoitukset muuttuu, eihän? Jatkoaika toki on jatkoaika, ei täällä normaalit lainalaisuudet päde ja moderaattorien toiminta on mielivaltaista, mutta näillä mennään.

Pistää vaan miettimään, mitä täällä uskaltaa sanoa, jos uskaltaa? kun sääntöjä muutetaan ja rangaistaan jälkikäteen, vaikka tapahtuma hetkellä mitään sääntöä ei olisi rikkonutkaan. Itseä huolestuttaa niin oma kuin muiden palstalaisten "oikeusturva", ei tämä näin voi vaan mennä. Harmittavasti moderaattoreilla, ei ollut miestä/naista myöntää oma virhearvointi ja perua väärä päätös, vaan vedettiin touhu kunnon showksi ja muutettiin sääntöjä ja rangaistiin jälkikäteen uusien sääntöjen perusteella.

Tamin sanoin mä häpeän!
Parastahan tässä on, että se sääntö ei ole tuon pelikiellon jälkeen enää pätenyt. Tai no, ”parasta”.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä varmaan suora pelikielto uhkaa, mutta on oikeasti pakko ihmetellä näin julkisesti vielä omaa pelikieltoa. Sain siis kuukauden pelikiellon aiheesta joka ei ollut edes kiellettyä ja kun paska valahti housuun sääntöjä muutettiin, jotta pelikieltoni saatiin "perusteltua".
Parastahan tässä on, että se sääntö ei ole tuon pelikiellon jälkeen enää pätenyt. Tai no, ”parasta”.
Juurikin näin, eli tuollainen "ootko siellä täällä tuolla" töissä vihjailu on tässä viimeisen viikon aikana ainakin kertaalleen mennyt modeilta ohi, en tiedä onko useamminkin. Onhan tuo nyt edelleen aivan kohtuutonta että modet pisti @HOOLIGAN_ :n banniin ja koska vihjaili työpaikalla ja sen jälkeen tuon perusteella ei ole pelikieltoja tullut. Siis aivan vitun järjetöntä suoraan sanottuna.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jännä huomata että sulla on oikea mielipide joka asiaan.
Jännä huomata että sulla ei ollut (taaskaan) muuta annettavaa kuin henkilökohtainen hyökkäys. No näillä tänään.

Toki noin yleisesti ottaen onhan se keskimäärin mukavampi olla oikeassa kuin väärässä. Tosin en kyllä tiedä miltä se väärässä oleminen tuntuu, mutta olettaisin näin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jännä huomata että sulla ei ollut (taaskaan) muuta annettavaa kuin henkilökohtainen hyökkäys. No näillä tänään.

Toki noin yleisesti ottaen onhan se keskimäärin mukavampi olla oikeassa kuin väärässä. Tosin en kyllä tiedä miltä se väärässä oleminen tuntuu, mutta olettaisin näin.

No katsohan peiliin kun joka kerta on asiaa mun teksteihin kuten kun sanoin että Kärpät olis voittanut toisenlaisella ottelujärjestyksellä ainakin yhden Hifk::ta vastaan. Eikä tossa ollut muuta kun samanlainen toteamus.

Kummasti vaan osaat tarttua mun teksteihin täällä pääasiassa negatiivisesti.

No mitä odotat siinä tapauksessa että mitä saat vastineeksi? Kannattaisko sunkin miettiä elämää jatkoajan ulkopuolella?

Kyllä jos olisit valmis kahdenkeskeiseen depattiin niin asiaan saataisi ratkaisu mutta ei taida olla kun keskityt pääasiassa päänaukomiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No katsohan peiliin kun joka kerta on asiaa mun teksteihin kuten kun sanoin että Kärpät olis voittanut toisenlaisella ottelujärjestyksellä ainakin yhden Hifk::ta vastaan. Eikä tossa ollut muuta kun samanlainen toteamus.
Ööh... Mitenkähän HIFK-Kärpät -ottelusarja nyt liittyy mitenkään mihinkään.

Kummasti vaan osaat tarttua mun teksteihin täällä pääasiassa negatiivisesti.
Ikävä jos koet sen niin.

No mitä odotat siinä tapauksessa että mitä saat vastineeksi?
En ainakaan henkilökohtaista hyökkäystä täysin eri aiheessa.

Kannattaisko sunkin miettiä elämää jatkoajan ulkopuolella?
Ja jälleen henkilökohtainen hyökkäys. Näin se käy.

Tämä on osaltani tässä, saat jatkaa tätä vääntöä ihan keskenäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös