Puniksen pelikielto ok, mutta kiekkokatsojan jäähyä en ymmärrä. Mutta mitäpä väliä sillä.
Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.
3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.
Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.
Harmittaa. Tämä on aina ollut Suomen parhaiten moderoitu palsta ja on sitä sinänsä vieläkin, mutta ruvetaanko täällä menemään "minä vs. sinä" linjalle? "tuo on tuon kaveri joten ensimmäisen tilaisuuden tullen pihalle". Tuntuu että säännöt eivät ole enää kaikille samat.
Voisivatko
@Moderaattorit ja
@Ylläpito yrittää pitää huolen siitä, että mentäisiin tekojen mukaan, ei sen mukaan kenet tuntee? Jooko? Jos useampi mode tuntee kiistan toisen osapuolen niin ottakaa useampi sitten mukaan päätöksentekoon että olisi puolueetonta. Ja ylläpito pidetään täysin erillään palstan kahinoista. Tai no jos ottavat osaa nimimerkkien takaa niin olisivat sitten samanlaisen syynin takana. Ei voi olla niin, että kahdesta rähinöijästä vain toinen pistetään pihalle jos molemmat suoltavat yhtä hirveää tekstiä palstalle. Eikä myöskään palstan "ainaisjäsenyys" saa suojella tekijää. (tämä ei toki koske tulokkaita joilla ei ole palstalle mitään annettavaa).
Eli siis toivon linjakkaampaa moderointia please. Kyllä te siihen pystytte. Älkää sooloilko, älkää ottako itseenne jos teidän nimimerkkiänne haukutaan tai joudutte riitaan täällä. Modena pitää pystyä olemaan kaiken yläpuolella. Oma nimimerkkinne on omanne. Mutta kun tämä on oikeasti ihan parhaiten moderoitu palsta Suomessa niin toivon, että pysyy jatkossakin sellaisena eikä tätä moderoida sen mukaan että "tuo on paska jätkä" ilman perusteita.
T: Czescku