Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 546 136
  • 15 460
4

444

Suoraan sanottuna minun mielestä @Kiekkokatsoja sai nyt kyllä viikon bannit todella kepein perustein. Heikkoa läppäähän tuo oli mitä Kiekkokatsoja kävi Black Friday -ketjuun heittämässä. Itsestä tuo kuitenkin vaikutti enemmänkin epäonnistuneelta yritykseltä heittää huulta, kuin mustaihoisille vittuilulta. Jos joku tuosta nyt loukkaantui niin voi hellanlettas.

Noh...ei kyllä toisaalta taaskaan yllätä että tuomioita sinkoillaan miten sattuu vailla selkeää linjaa. Tätä se kaiketi on nykyisin.
Ei se nyt mitään rasistista läppää ollut, mutta ihan turhaa länkytystä. Laukataan paikalle höpisemään jostain mielen pahoittamisesta ja lopulta pahoitetaan itse mielensä, kun kukaan ei tarttunutkaan täkyyn. Omasta tuotannostani 146% on turhaa länkytystä, mutta harvoin syöksyn johonkin ketjuun heittämään asiaan kuulumatonta rapalaa. Harmitonta mutta aika raskasta.

Enemmän olen huolissani siitä, että eivätkö modet ole tietoisia, että R2D2 ei ole henkilö.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Enemmän olen huolissani siitä, että eivätkö modet ole tietoisia, että R2D2 ei ole henkilö.

Heh, joo. Silti tyhmempikin tajuaa kehen tuolla viitattiin. Ja kuten kaikkien tiedossa jo pitäisi olla, niin myös huumoriheitoista napsuu rankkua armotta.

4

444

Heh, joo. Silti tyhmempikin tajuaa kehen tuolla viitattiin. Ja kuten kaikkien tiedossa jo pitäisi olla, niin myös huumoriheitoista napsuu rankkua armotta.
No se oli vähän sellainen loppukevennys tuohon. Ihan yhtä ymmärrettävä viittaus se oli henkilöön kuin toisen käyttäjän tarkoituksenmukainen trollaus asiapitoisessa keskustelussa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme muistaneet paria suurinta töhöilijää rikepisteellä ja toivomme keskustelun tästä eteenpäin järkyttyvän.
Kiitos vaan vittuilusta, olipa muutenkin taas tuomio... hyvä muistutus taas että olen jonkun moden mielen pahoittanut siten ettei se unohdu. Älkäää edes yrittäkö selittää että tätä tuomioita oli kokonainen raati miettimässä.

Tuo keskustelun toivominen järkyttäväksi kyllä nauratti :-D

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tietääpähän jatkossa sen että ei uskalla muita käyttäjiä kutsua Star Warsin hahmojen nimillä. Kuka uskaltaa kutsua minua James Bondiksi? Tuleekohan pelikieltoa, miten linjaa @Moderaattorit .

Tätä muuten ei taidettu silloin selvittää, kun arvuuttelimme että saako arvuutella oletko Roger Moore.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.

Roger Moore kuoli jo aiemmin. Viimeksi kun tästä keskusteltiin, unohdin Conneryn olevan vielä elossa.

Marlboro

Jäsen
Roolipeli-suunnittelija Roger Moore (1955-) elää ja voi hyvin.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
mutta missä ovat Pierce Brosnan, Daniel Craig, Timothy Dalton tai George Lazenby?
Kansa vaatii vastausta!

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sehän meni meiltä sitten aivan nappiin ja just silleen kuin pitikin,
Tarkoittanette tuolla "silleen kuin pitikin" että johdonmukaisesti meni päin persettä kuten muukin toiminta usein tuntuu teillä menevän.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puniksen pelikielto ok, mutta kiekkokatsojan jäähyä en ymmärrä. Mutta mitäpä väliä sillä.

Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.

3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.

Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.

Harmittaa. Tämä on aina ollut Suomen parhaiten moderoitu palsta ja on sitä sinänsä vieläkin, mutta ruvetaanko täällä menemään "minä vs. sinä" linjalle? "tuo on tuon kaveri joten ensimmäisen tilaisuuden tullen pihalle". Tuntuu että säännöt eivät ole enää kaikille samat.

Voisivatko @Moderaattorit ja @Ylläpito yrittää pitää huolen siitä, että mentäisiin tekojen mukaan, ei sen mukaan kenet tuntee? Jooko? Jos useampi mode tuntee kiistan toisen osapuolen niin ottakaa useampi sitten mukaan päätöksentekoon että olisi puolueetonta. Ja ylläpito pidetään täysin erillään palstan kahinoista. Tai no jos ottavat osaa nimimerkkien takaa niin olisivat sitten samanlaisen syynin takana. Ei voi olla niin, että kahdesta rähinöijästä vain toinen pistetään pihalle jos molemmat suoltavat yhtä hirveää tekstiä palstalle. Eikä myöskään palstan "ainaisjäsenyys" saa suojella tekijää. (tämä ei toki koske tulokkaita joilla ei ole palstalle mitään annettavaa).

Eli siis toivon linjakkaampaa moderointia please. Kyllä te siihen pystytte. Älkää sooloilko, älkää ottako itseenne jos teidän nimimerkkiänne haukutaan tai joudutte riitaan täällä. Modena pitää pystyä olemaan kaiken yläpuolella. Oma nimimerkkinne on omanne. Mutta kun tämä on oikeasti ihan parhaiten moderoitu palsta Suomessa niin toivon, että pysyy jatkossakin sellaisena eikä tätä moderoida sen mukaan että "tuo on paska jätkä" ilman perusteita.

T: Czescku

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.

3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.

Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.

Mitä vittua nyt taas? Lainattu nimimerkki on viime aikoina jatkuvasti vihjaillut häneen kohdistuneesta jonkinlaisesta täällä masinoidusta kiusaamiskamppanjasta, mutta kukaan normaalijärjellä varustettu seuraaja ei ole tajunnut, mistä tässä on kysymys. En varmaan seuraa palstaa tarpeeksi, että ymmärtäisin, mistä tässä nyt on oikeasti kyse, mutta noi epämääräiset höpinät joistain ilmiantamisista yms. eivät ihan avaudu ainakaan sivustaseuraajalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy