Toivoisin vaan että rauhoittuisitte ja olisitte ennen kaikkea ihmisiksi. Ikävää katsoa tätä kaikkea sivusta.
Moderaattoriksi voi pyrkiä, niin ei tarvitse katsella sivusta.
Toivoisin vaan että rauhoittuisitte ja olisitte ennen kaikkea ihmisiksi. Ikävää katsoa tätä kaikkea sivusta.
Viitsitkö linkata muutaman asiallisen Jokerit-osioon heitetyn viestin, mikä on johtanut pelikieltoon. Olisi kiva saada vähän lihaa luiden päälle.Itse ihmettelen kun muutamakin Jokeriosioon asiallisia viestejä kirjoittanut palstalainen on saanut pelikieltoja ja @ZZZamboni taisi lähteä isoista ovista kokonaan ulos. Aika jännä että tällainen ratkaisu kun nimenomaan KHL-osiossa kirjoittaa kriittisiä viestejä. Kremlin ote modetiimin kulkusista on ilmeisesti erittäin tiukka.
Ei kannata hengittämättä odottaa, koska niitä ei ole. Päivänselviä provoviestejä sitäkin enemmän. Se vaan näyttäytyy asiallisena provokatiiviselle mielelle.Viitsitkö linkata muutaman asiallisen Jokerit-osioon heitetyn viestin, mikä on johtanut pelikieltoon. Olisi kiva saada vähän lihaa luiden päälle.
Näinhän se on. On kyllä helppo olla samaa mieltä sun kaa.Ei kannata hengittämättä odottaa, koska niitä ei ole. Päivänselviä provoviestejä sitäkin enemmän. Se vaan näyttäytyy asiallisena provokatiiviselle mielelle.
-psykologi
Tiedän. Ollaanhan me samaa verta.Näinhän se on. On kyllä helppo olla samaa mieltä sun kaa.
Mä sain parivko sitte ryssittelystä rikepisteen notta kyllä sitä valvotaan.Vieläkin huvittaa, miten kielletty tuo n-sana on, mutta ryssää saa viljellä miten huvittaa. Kumpikin keskittyy tiettyyn ihmisryhmään ja kummankin sanomisella on tarkoitus halventaa tätä ihmisryhmää. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.
Oho. Itse viljelen sitä aika jatkuvaan, mut kertaakaan ei oo vielä sanomista tullu.Mä sain parivko sitte ryssittelystä rikepisteen notta kyllä sitä valvotaan.
Oho. Itse viljelen sitä aika jatkuvaan, mut kertaakaan ei oo vielä sanomista tullu.
Meinaatko hurria? Sehän tarkoittaa suomenruotsalaista.ruotsalaisten h-sana
On se huvittavaa, että samaan aikaan kun neekeri sanasta lähtee lauluun, niin rasistisia sarjakuvia kuitenkin saa jakaa ilma, että asiaan puututaan.
Asia on modeille raportoitu ja ketjussakin asiaa ihmeteltiin. Ei minusta vaadi enempää toimenpiteitä ja ihmisiä kyttäämään, että kuka nyt sen teki ja missä jne. Kyseessä oli tummaihoinen versio internet meemistä missä ajetaan polkupyörää, laitetaan omin pinnoihin keppi, kaadutaan ja kirotaan jotain muuta syyllisenä. Se minusta riittää asiasta.Missäs tällaisia on jaettu?
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta arvaa että mimosat viittaavat tähän.Missäs tällaisia on jaettu?
Tulee tästä logiikasta, että sumutetta saaneet ovat hädänalaisia mieleen tämä meemi. Vitun poliisit.
Tuossahan osassa ei ollut mitään rasistista. Jos siitä nyt joku oikein hakemalla joku haluaa rasismia hakea, niin tuo thats my bike -vitsi olisi sitä. Tulisipa Pirkka-Pekka Petelius pyytämään anteeksi.Kyseessä oli tummaihoinen versio internet meemistä missä ajetaan polkupyörää, laitetaan omin pinnoihin keppi, kaadutaan ja kirotaan jotain muuta syyllisenä. Se minusta riittää asiasta.
Neekerinkään sanomisessa ei ole mitään rasistista jos nyt ei vain pidä sanaa neekeri rasistisena tai jotain sellasta.Tuossahan osassa ei ollut mitään rasistista. Jos siitä nyt joku oikein hakemalla joku haluaa rasismia hakea, niin tuo thats my bike -vitsi olisi sitä. Tulisipa Pirkka-Pekka Petelius pyytämään anteeksi.
Sekin pitää paikkaansa.Neekerinkään sanomisessa ei ole mitään rasistista jos nyt ei vain pidä sanaa neekeri rasistisena tai jotain sellasta.
Ei. Minä tulin kertomaan, että ei tuomita ihmisiä samoin perustein. En myöskään yllättynyt, että mikä nimimerkki oli kyseessä joka jäi rasismista ilman tuomiota. Enkä ihmettele, että moderaattorit ei halua moderoida avoimin nimimerkein.Sekin pitää paikkaansa.
Minä kävin moderaattoreiden kanssa aiheesta viestinvaihdon ja lupasin etten termiä käytä edes ironisissa merkityksessä. Pari kertaa on harmittanut kun asiayhteys olisi vaatinut.
Sinä ilmeisesti loogisena ihmisenä omasta mielestäsi toimit rasistisesti kun kyseistä sanaa käytit.
Tuossa implikoitiin että kun mustat syyttävät valkoisia jostain ongelmistaan niin se on heidän oma vikansa. Miksi eivät opiskelleet, perustaneet yritystä jne.Tuossahan osassa ei ollut mitään rasistista. Jos siitä nyt joku oikein hakemalla joku haluaa rasismia hakea, niin tuo thats my bike -vitsi olisi sitä. Tulisipa Pirkka-Pekka Petelius pyytämään anteeksi.
itke nyt joki. Vaikka tiedän että sinulle on katkeraa, ettei raportointisi tuottanut toivomaasi tulosta, niin jokainen voi ihan itse miettiä että olisi kyseistä huumoripläjäyksestä tullut tuomio jos sanoja olisi ollut kuka tahansa muu ja ei varmasti.Ei. Minä tulin kertomaan, että ei tuomita ihmisiä samoin perustein. En myöskään yllättynyt, että mikä nimimerkki oli kyseessä joka jäi rasismista ilman tuomiota. Enkä ihmettele, että moderaattorit ei halua moderoida avoimin nimimerkein.
Se oli kuitenkin sitä parempaa rasismia.
Missä siinä oli se huumori? Minulta meni ohi. Kiva, että kuitenkin itse et näe koskaan tehneesi mitään väärää, mutta ilmeisesti ne moderaattorit kuitenkin näki, mutta eihän korppi korppia. Toisilla vain eri säännöt näinhän se on aina mennyt ja sen halutaan jatkuvan jatkossakin.itke nyt joki. Vaikka tiedän että sinulle on katkeraa, ettei raportointisi tuottanut toivomaasi tulosta, niin jokainen voi ihan itse miettiä että olisi kyseistä huumoripläjäyksestä tullut tuomio jos sanoja olisi ollut kuka tahansa muu ja ei varmasti.