Eräs potkujen arvoinen viesti oli se että linkkasin ICA:n (USA:n tiedustelupalvelu) tekemän tutkimuksen Venäjän cybervaikuttamisesta USA:n presidentinvaaleissa 2016.
Varmuuden vuoksi kysäisen jo etukäteen, että onko minulla Trump-ketjussa yhä eri säännöt kuin muilla kirjoittajilla?
Noh, eipä tarvitse tätäkään enää spekuloida.On. Vaikea käsittää, miten sinulla on edelleen kirjoitusoikeudet kaiken tuottamasi paskan jälkeen. En usko, että kukaan muu olisi niitä säilyttänyt.
Sinne meni.Noh, eipä tarvitse tätäkään enää spekuloida.
Tiedät varmaan kertomattakin, että täällä palstalla on tuo raportointi-toiminto, mitä kannattaa hyödyntää provoilijalle vastaamisen sijaan, jos hänet haluaa hiljentää. Ainakin omiin kokemuksiin pohjautuen tuo toimii varsin tehokkaasti. Ja luulen että nämä provoilijat turvautuvat samaan toimintoon myös, kun huomaavat tilaisuuden tulleen (eli joku heidän viesteistään suivaantunut vastaa raportoinille suotuisalla tavalla)Jos modet olisivat paremmin hoitamassa hommiaan, niin keskustelu ei lähtisi väärille raiteille nykyiseen tapaan. Ja ihan yhtä tärkeää olisi puuttua tilanteisiin oikealla tavalla, eikä nykyiseen tyyliin.
Ja hyvä niin. Karamahtea saattaa tule ikävä.Noh, eipä tarvitse tätäkään enää spekuloida.
Kaveri trollasi vuosia pelkästään KalPa osiossa, jossa oli aivan samanlainen (ehkä jopa pahempi) rasittava provoilija, jolla ei ollut mitään annettavaa poislukien tietysti mahtava "Akateeminen KalPa-seura". Arvelinkin, että miten pitkään meininki jatkuu "julkisella puolella".Enemmän asioiden avautumisketjun asiaa seuraava, mutta avautui että nimim. nahkiskin oli palstalla jo melkoinen veteraani. Kuvittelin että ilmestyi vasta joskus viime vuonna.
En tiedä ajanko miinaan, mutta olisi kyllä kiva tietää, että mitä annettavaa tuolla "sydämmellä" KalPa osioon mielestäsi oli? En muista yhtäkään viestiä, jossa ei olisi ollut muuta kuin turhaa roskaa, toisille vittuilua, provoamista yms.KalPa-puolen sydän heitettiin sitten roskikseen. Kiitti vitusti.
Tässä vaiheessa on mielipuolista osallistua Trump keskusteluun muuten kuin Trump on natsi anglella. Resistance-sakki massaraportoi jokaisen viestin ja modet hoitavat loput.Sinne meni.
Saas nähdä, milloin ja kuka aktivoituu asiassa seuraavaksi. Tasaisin väliajoin näitä puskee, aina edellisen poistuttua palstalta
Tässä vaiheessa on mielipuolista osallistua Trump keskusteluun muuten kuin Trump on natsi anglella. Resistance-sakki massaraportoi jokaisen viestin ja modet hoitavat loput.
Itse koetan pysyä poissa Trump ketjusta koska vanhana Jatkoajan tekijänä tiedän hieman ketä moderaattoreina häärii ja tiedän heidän mielipiteensä Trumpista.
Mielenkiintoinen näkökulma.Tässä vaiheessa on mielipuolista osallistua Trump keskusteluun muuten kuin Trump on natsi anglella. Resistance-sakki massaraportoi jokaisen viestin ja modet hoitavat loput.
Itse koetan pysyä poissa Trump ketjusta koska vanhana Jatkoajan tekijänä tiedän hieman ketä moderaattoreina häärii ja tiedän heidän mielipiteensä Trumpista.
Jokainen palsta määrittelee mitä palstalle saa kirjoittaa joten asiassa ei ole mitään nokankoputtamista. Se on modejen ja lopulta Jatkoaika ry:n päätös minkälaisia mielipidekirjoituksia sen palstalla saa julkaista. Tämä on valittu linja ja sillä hyvä.
Jos on mainitsemallasi kannalla, niin onko se syy potkia palstalta? Itse en jaksa ruotia jonkin älyvapaan valtion päättömästi käyttäytyvää pressaa satojen viestien verran, on aika monta parempaa tapaa viettää aikaa.
Tässä vaiheessa on mielipuolista osallistua Trump keskusteluun muuten kuin Trump on natsi anglella. Resistance-sakki massaraportoi jokaisen viestin ja modet hoitavat loput.
Jokainen palsta määrittelee mitä palstalle saa kirjoittaa joten asiassa ei ole mitään nokankoputtamista. Se on modejen ja lopulta Jatkoaika ry:n päätös minkälaisia mielipidekirjoituksia sen palstalla saa julkaista. Tämä on valittu linja ja sillä hyvä.
En tiedä ajanko miinaan, mutta olisi kyllä kiva tietää, että mitä annettavaa tuolla "sydämmellä" KalPa osioon mielestäsi oli? En muista yhtäkään viestiä, jossa ei olisi ollut muuta kuin turhaa roskaa, toisille vittuilua, provoamista yms.
Joo, varmaan sattumaa että jokainen Trump-ketjun konsensuksesta poikennut on saanut elinikäiset bännit milloin mistäkin syystä vaikka olisi toistakymmentä vuotta palstahistoriaa.Höpöhöpö. Asiallista viestiä voi kirjoittaa ihan vapaasti. Menee vähän foliohattuilun puolelle tuo väite, että Trumpia ei saa kuin haukkua natsiksi tai tulee bannit.
Joo, varmaan sattumaa että jokainen Trump-ketjun konsensuksesta poikennut on saanut elinikäiset bännit milloin mistäkin syystä vaikka olisi toistakymmentä vuotta palstahistoriaa...
Kalibroidaanpa meidän kellomme.Ketjussa keskustelee montakin konsensuksesta poikkeava nimimerkki, he kun osaavat keskustella.
Mitä nyt olen muutaman kerran huvikseni testaillut rajoja ja nykyinen linja vaikuttaa olevan se, että hyvinkin räikeät ja pitkään jatkunut provoilu sallitaan, kunhan kirjoittaja on asiasta "oikeaa mieltä". En tietenkään ole objektiivinen, koska olen asianomainen, mutta hieman minua kuitenkin huvittaa, että nimimerkki @heavy saa täydessä rauhassa provoilla ja trollata esimerkiksi tuolla persuketjussa.
Myös itänaapurin kanssa on sama juttu. Jags on poikennut konsensuksesta ja hänkin on saanut elinikäiset bännit. Sattumaako? enpä usko.Joo, varmaan sattumaa että jokainen Trump-ketjun konsensuksesta poikennut on saanut elinikäiset bännit milloin mistäkin syystä vaikka olisi toistakymmentä vuotta palstahistoriaa.
Miten olisi Saxon-747, Petri1981, Vanha Len, Steegil ja Swearengen. Viestien määrät sadan ja kolmensadan väliltä.Kalibroidaanpa meidän kellomme.
Nimeätkö viisi (5) Trump ketjun konsensuksesta poikkeavaa kirjoittajaa jotka kirjoittavat aktiivisesti ketjuun?