Moderaattorit
Jäsen
Voidaan. Hirveältä näyttää ja voi luoja paratkoon.Voisivatko @Moderaattorit käydä vilkaisemassa Perussuomalaiset-ketjua?
Voidaan. Hirveältä näyttää ja voi luoja paratkoon.Voisivatko @Moderaattorit käydä vilkaisemassa Perussuomalaiset-ketjua?
@Dissonanssi
Sinulla on nyt väärä näkökulma. Tässä oikea: Viestittelysi on niin perseestä, että pelikieltoon ei edes tarvita mitään sääntöpykäliä. Vika ei siis ole moderaattoreissa tai säännöissä vaan sinussa. Jonkun muunkin kirjoittajan yksittäiset viestit voi olla perseestä, mutta keskity oleelliseen.
Kuukauden lomaa vastaan voi tehdä monia asioita.Saako arvuutella henkilöä nimimerkin takana, jos hän lähes varmasti on edesmennyt.
@Dissonanssi
Sinulla on nyt väärä näkökulma. Tässä oikea: Viestittelysi on niin perseestä, että pelikieltoon ei edes tarvita mitään sääntöpykäliä. Vika ei siis ole moderaattoreissa tai säännöissä vaan sinussa. Jonkun muunkin kirjoittajan yksittäiset viestit voi olla perseestä, mutta keskity oleelliseen.
Eli tällöin tuota moderaattoriasemaa pystyy surutta käyttämään hyväksi, jos kokee saavansa takkiin omalla nimimerkillä käydyssä keskustelussa..
Sillä ei ole mitään merkitystä koetko sinä, minä tai kukaan muukaan moderointia tasapuoliseksi tai johdonmukaiseksi. Sillä on merkitystä millaista keskustelua keskustelupalstan ylläpitäjät tahtovat käytävän. Heilla on aivan täysi oikeus määrätä just haluamiaan pelikieltoja tai nakata hiuksista vittuun jos naama ei miellytä. Tällaiselle foorumille kirjoittaminen ei ole mikään kansalaisoikeus ja ylläpitäjä voi pitää just sellaista linjaa kuin haluaa. Jos linja ja keskustelu ei miellytä, voi lopettaa foorumin seuraamisen ja kirjoittelun.Sillä, onko minun "viestittely perseestä" sinun, moderaattoreiden tai naapurin Penan mielestä, ei ole mitään merkitystä. Merkitystä on sillä, että perustuuko täällä jaetut pelikiellot sääntöihin ja sovelletaanko sääntöjä yhdenvertaisesti. Muussa tapauksessa kyse on mielivallasta, mikä lienee jokaisen mielestä osoitus luokattomasta moderoinnista.
Oman näkemykseni mukaan tässä piilee sinun (ja toki monen muunkin) ongelmasi tällä keskustelupalstalla. Miksi täällä käydyt keskustelut otetaan jonain ihme vääntöinä tai kamppailuina joissa pitää löytää voittaja ja häviäjä? Menkää pelaamaan jalkapalloa, shakkia tai vaikka ristikkokisoihin jos on tarve kilpailla paremmuudesta.
Tämä viesti olisi muuten sopinut myös tähän ketjuun.
Sillä ei ole mitään merkitystä koetko sinä, minä tai kukaan muukaan moderointia tasapuoliseksi tai johdonmukaiseksi. Sillä on merkitystä millaista keskustelua keskustelupalstan ylläpitäjät tahtovat käytävän. Heilla on aivan täysi oikeus määrätä just haluamiaan pelikieltoja tai nakata hiuksista vittuun jos naama ei miellytä. Tällaiselle foorumille kirjoittaminen ei ole mikään kansalaisoikeus ja ylläpitäjä voi pitää just sellaista linjaa kuin haluaa. Jos linja ja keskustelu ei miellytä, voi lopettaa foorumin seuraamisen ja kirjoittelun.
Hei kaikki.
Olemme seuranneet tämän ketjun viimeisiä käänteitä ja haluammekin huomauttaa, että myös pakolaispolitiikan lieveilmiöistä voi kirjoittaa järkevästi ja asiallisesti.
Lisäksi haluamme korostaa, että mielipiteet ja ajatukset tuntuvat usean lukijan mielestä huomattavasti fiksumman kuuloisilta ilman apinoiden, paskakasojen mutakuonojen ja neekereiden jne. kaltaista halveksuvaa ja rasistista kielenkäyttöä.
Tähän ketjuun saa kyllä kirjoittaa mistä tahansa aiheesta liittyvästä, eikä pakolaispolitiikan kritisointi ei ole meille itsessään minkäänlainen ongelma. Sen sijaan tähänkään ketjuun ei saa miten tahansa kirjoitella.
Käyttäytykää asiallisesti.
Moderaattorit
Kyllä minä nyt ihan asiasta olen pelikieltoni saanut. Tai no ihan palstauran alkuaikoina heikosta kieliasusta ilman varoitusta tullut vähän harmitti, mutta sen jälkeen niin ihan oman näppiksen suoltoa on kaikki olleet. Ennemmin sitten on jatkossa kirjoittamatta, ei minun elämä ainakaan yhteen keskustelupalstaan kaadu. Yleinen on mennyt sellaiseksi väännöksi ja vänkäämiseksi muutenkin, kuten tuntuu menneen koko yhteiskunta. Jatkoaika lienee joutunut tässä vähän väliinputoajaksi ja nyt täällä vallitsee melkoiset viidakon lait osissa ketjuja. Ei taida moderaattoreita riittää lukemaan ja oikeasti seuraamaan kaikkia ketjuja, joten raporttinapin rämpyttäjät pärjää paremmin. Ei tämä ole niin vakavaa.Se on kyllä jännä ilmiö tällä palstalla, että asiakirjoittajia tunnutaan vainottavan. No ehkä vainoaminen on vahva sana, mutta tuntuu siltä, että nämä asiallisemman puolen kirjoittajat tuntuvat olevan muiden hampaissa vuorotellen. Lyhyen palstaurani aikana mm. @psychodad @BlackWolf ovat kohdanneet ja nyt juuri @Dissonanssi kohtaa henkilöön menevää kirjoittelua, heikkoa argumentointia ja olkiukkoilua, kun taas he itse pysyvät asiassa ilman suurempia tunteita. Sitten, kun luonnollisesti joskus mitta tulee täyteen ja asiasta vähän mainitsevat, niin kakkua ja sakkoa heilahtaa välittömästi.
Mä olen pitänyt sua asiakirjoittajana. Varo.Se on kyllä jännä ilmiö tällä palstalla, että asiakirjoittajia tunnutaan vainottavan.
Aikuinen sinäkin kai olet. Miksi et siis pysty nielemään muiden kirjoitustyyliä?@Moderaattorit
Toisekseen, jos pelkästään minun kirjoitustyylini provosoi osaa kirjoittajista, niin eiköhän silloin voisi odottaa aikuisten ihmisten vain pystyvän nielemään asian. Noissa viesteissä Heiskasen ketjussa minä en ole ketään provonnut vaan ihan itsekseen ovat provosoituneet. Eikai tässä nyt missään ala-asteella olla.
Tämä kyllä pätisi tällä palstalla aika tuhottoman moneen kirjoittajaan.Aikuinen sinäkin kai olet. Miksi et siis pysty nielemään muiden kirjoitustyyliä?
Se on kyllä jännä ilmiö tällä palstalla, että asiakirjoittajia tunnutaan vainottavan. No ehkä vainoaminen on vahva sana, mutta tuntuu siltä, että nämä asiallisemman puolen kirjoittajat tuntuvat olevan muiden hampaissa vuorotellen. Lyhyen palstaurani aikana mm. @psychodad @BlackWolf ovat kohdanneet ja nyt juuri @Dissonanssi kohtaa henkilöön menevää kirjoittelua, heikkoa argumentointia ja olkiukkoilua, kun taas he itse pysyvät asiassa ilman suurempia tunteita. Sitten, kun luonnollisesti joskus mitta tulee täyteen ja asiasta vähän mainitsevat, niin kakkua ja sakkoa heilahtaa välittömästi.
Se on kyllä jännä ilmiö tällä palstalla, että asiakirjoittajia tunnutaan vainottavan. No ehkä vainoaminen on vahva sana, mutta tuntuu siltä, että nämä asiallisemman puolen kirjoittajat tuntuvat olevan muiden hampaissa vuorotellen.
Mä olen pitänyt sua asiakirjoittajana. Varo.
Olen tismalleen samaa mieltä. Lisäisin listaan vielä täältä aikoja sitten poispotkitun Nurmisahan.
En tunne ko. nimimerkkiä josta oli puhe, mutta kuvittelin tuntevani parodian. Itsekin meinasin lisätä TOJ:n ajojahdin kohdalla joutuneiden asiakirjoittajien listalle.Olen kyllä eri mieltä viimeksi mainitun kohdalla. Asiakirjoittaja ja hyvä keskustelija ovat kaksi eri asiaa. Kyllä se metsä usein vastaa kuin sinne huudetaan.
Karma!Miten siinä kävikään... Sir Markku joutui pakkolomalle.
En tunne ko. nimimerkkiä josta oli puhe, mutta kuvittelin tuntevani parodian. Itsekin meinasin lisätä TOJ:n ajojahdin kohdalla joutuneiden asiakirjoittajien listalle.