Nyt täytyy nostaa hattua Moderaattoreiden suuntaan.
Sain eilen ilmoituksen sieltä suunnalta että nyt on tärähtänyt rikepiste ja kyseessä olisi kolmas sellainen vuoden sisään ja tästä johtuen palstasofta löi automaattisesti viikon pelikiellon päälle. Perustelut oli aiheelliset ja siitä ei valitettavaa ollut, kuten ei pari viikkoa sitten aiemminkaan tulleesta rikepisteestä ollut.
Sen sijaan hämmästelin sitä kun tämän mainittiin olevan kolmas rikepiste, vaikka minulle on tullut ilmoitus ainoastaan kahdesta rikepisteestä viimeisen 12kk aikana. Yksi piste oli tullut vuonna 2014, mutta se oli jo vanhentunut. Kysäisin moderaattoreilta tästä ja ihmettelin että miten on mahdollista tämmöinen että on tullut rikepiste ilman että siitä on minulle ilmoitettu. Toukokuussa minulle tuli noottia otteluseurannan kieliasusta, mutta tuolloin ei annettu mainintaa rikepisteestä. Kuitenkin silloin oli minun tietämättäni rikepiste tärähtänyt, mutta tässä oli siis moderaattoreiden moka ja minulle ei tuota ilmoitettu.
Tämän seurauksena tuo toukokuussa otettu rikepiste otettiin pois koska siitä ei tietoa ole kulkeutunut ja
annettu pelikielto siis peruttiin. Perusteluissa pelikiellon suhteen ei olisi ollut mitään valitettavaa jos se olisi tullut, mutta periaatteesta en sen vuoksi tuota hyväksynyt kun minulle ei oltu ilmoitettu siitä että tällä hetkellä ollaan liipaisimella. Yhteydenottoni jälkeen sain asiallisen vastauksen ja siellä nostettiin käsi ylös virheen merkiksi.
Tämä ainakin omalta osaltani vakuutti minua siitä että modetiimistä osataan myöntää myös omat kämmit ja tästä siis ehdottomasti kiitokset
@Moderaattorit -tiimin suuntaan.