Eikä noita pelikieltoon johtaneita viestejä mitenkään eritellä. Yksärin niistä kyllä saa modeilta, been there, done that. Edellisen penaltin sain
tästä. Varttuneimmat varmaan tajuavat, mihin viestini viittaa. Olisin jotenkin kuvitellut, että
tämän viestin jälkeen tuon olisi voinut huoletta heittää, mutta joku veti herneet nenään. Enpä tuota penalttia sen kummemmin kyseenalaista, mutta olihan tuo lillukanvarsi :D
Juu, minä sain aikoinaan viikon pelikiellon siitä kun Kärppien kauden 2012-13 ketjussa puitiin kauden
2013-14 peliesityksiä, niin heitin sinne väliin sitten että
"Olikos mukava matka aikakoneella, vai kestikö viestin lähettäminen jotenkin poikkeuksellisen pitkään?". Tämän jälkeenkin ketjuun taisi joku viesti tulla jossa puitiin kuluvan kauden otteita vanhassa ketjussa, mutta minä olin ainoa jota rangaistiin. Todennäköisestihän joku oli vasikoinut tuon viestin ja se kuitattiin "vittuiluna" toiselle ja siitä tuli penaltya, mutta tuohon aikaan taisi olla vielä se spede "rikepiste" käytäntö voimassa, joten olisi voinut luulla että olisi varoituksella selvinnyt. No viikonhan se vaan kesti, mutta kuitenkin.
Toisen banaanin sain sitten
tästä viestistä, jonka laitoin otteluseurantaketjuun. Varmaan bannin arvoinen tuokin koska onhan tuo sisällöltään vähän ala-arvoinen, joskin aikalailla pilke silmäkulmassa heitetty. Pakko tuonkin on olla raportoinnin seurasta, koska jos miettii millaista paskaa otteluseurantoihin yleensä kirjoitetaan ja miten vähän niistä pelikieltoja (ei yleensä ollenkaan?) tulee, niin en pidä tuotakaan ihan linjakkaana penaltyna. Aivoton viesti toki itseltäni, mutta eikö otteluseurannassa tapahtuvista perseilyistä pitäisi sitten rankaista muitakin?
Linkki vie käyttäjän
@Roger Moore viestiin Jatkoajan keskustelupalstalla, kyseessä otteluseurantaketju SM-Liigan otteluista päivämäärällä 7.12.2016. Eipähän jäänyt linkki kuvailematta.