En jaksanut raportoida tästä "suomalaisesta", vaikka oli täysin varmaa, että kyseessä oli yksi ja sama henkilö apulais-gm:n kanssa. Seitsemän henkilöä taisi huomata tai mainita tästä tuplanick-epäilystä.Onko aiemmin mainittu poistettaessa niitä molempia nimimerkkejä? Jos noi nyt oli saman henkilön nimimerkit.
Mielenkiintoinen muuten tuo AGM:n ja suomalaisen "käyttöoikeudet on poistettu", normaalistihan puhutaan vaan kirjoitusoikeuksien poistosta. Ilmeisesti näin toimitaan tuplanickien kanssa?
Pelikieltojen osalta ainakin kiellon saanut käyttäjä saa linkin kyseiseen viestiin, mikä on ihan hyvä juttu. Toki voisi olla ihan hyvä jos tuo viesti tosiaan näkyisi vaikka kaikille, koska sekin auttaisi vähän antamaan suuntaa mitä saa sanoa ja mitä ei. Itse olen saanut kerran penaltya siitä kun caps-lock pohjassa *krhm* saatoin epäillä jonkun jääkiekkoilijan seksuaalista suuntautumista otteluseurannassa, ja se oli kyllä ihan aiheellinen kakku. Toki tiedä sitten mikä on linja tai linjattomuus tässä, usein on tainnut kyllä jäädä kieltoja tuollaisista saamattakin.Itse tykkäisin, että mikäli kakku johtuu yksittäisestä viestistä, niin siihen viitattaisiin suoraan. Yleensä olen sen verran utelias, enkä omaa muuta elämää, niin käyn etsimässä sen viestin.
Tästähän voisi tehdä tuonne roskiksen puolelle oman ketjunsa, missä joko kanssapalstalaiset tai itse pelikiellon saanut lainaa pelikieltoon johtaneen viestin.Itse tykkäisin, että mikäli kakku johtuu yksittäisestä viestistä, niin siihen viitattaisiin suoraan. Yleensä olen sen verran utelias, enkä omaa muuta elämää, niin käyn etsimässä sen viestin.
Kyllähän tässä väkisinkin miettii jonkin sortin salaliittoteorioita mitä tulee näihin pelikieltoihin ja linjoihin niissä. Tai siis linjattomuuksiin.Olipa kamalaa tuo attendon spämmäily, varmaan olisi pitänyt vankilaan laittaa. Ihan hirveetä siis. Sitten täällä vuodesta toiseen on näitä tyyppejä, jotka pilaavat keskustelun kuin keskustelun, mutta ei, he täällä yhä ovat, mutta attendo oli pois potkittava. Antakaa nyt tästäkin penalttia, ikuinen ketjunavauskielto jo on.
Tulee muuten mieleen eräskin venäläsimyönteinen nimimerkki, joka jostain syystä saa aina "vain" 6kk pelikiellon. Eikö tämän nimimerkin kohdalla oteta käyttöön ikuista pelikieltoa sen vuoksi että "aiempi rikehistoria vaikutti rangaistukseen" tai "käyttäjä on aiemminkin ollut pelikiellossa vastaavasta".
Jos kännispämmäily oli ongelma, niin ei voitu esimerkiksi antaa väliaikaista pelikieltoa vapaan puolelle (eräällä nimimerkillä on muuten käsittääkseni pysyvä penalty sinne), vaan poistettiin kirjoitusoikeudet kokonaan? Ei mua haittaa että rangaistuksia ja pelikieltoja annetaan, mutta mielestäni olisi ihan reilua myös muita kirjoittajia kohtaan jos näissä nyt joku linja edes olisi. Miksei @Moderaattorit koskaan laskeudu norsunluutornistaan kertomaan meille vähän taustoja miksi näin toimitaan?
No sori...!Ottamatta sen enempää kantaa nimimerkki attendon elinikäiseen pelikieltoon niin todettakoon, että palstalla on pari huomattavasti pahempaakin tapausta, jotka perseilevät palstalla ilman mitään sanktiota. Pitäisi varmaan raportointia käyttää itsekin näissä tapauksissa mutta jotenkin todella iso kynnys alkaa ilmoittelemaan kenenkään viesteistä ylläpidolle. Kyseiset nimimerkit kuitenkin on niin näkyvästi esillä useassa ketjussa, että ylläpidon luulisi havahtuvan tilanteeseen ilman erillistä raportointia.
No näköjään tuli attendolle elinikäinen kilpailukielto niistä kännispämmäilyistä. Sikäli ymmärrän jos herraa on rangaistu tuosta aiemminkin, mutta onkohan tuo kirjoitusoikeuksien poisto nyt vähän turhan kova rangaistus vapaan puolella tulleesta kännipostailusta? Sen nyt tajuaisi jos olisi kännissä (tai muutenkaan) terrorisoinut "asiakeskusteluita", mutta tällaista ei kaiketi ole nyt käynyt?
Attendo taisi vielä spämmätä kahdessa juurikin spämmäämiseen keskittyvässä ketjussa. Noh, eri säännöt jne.
Ja silti täällä "laatukeskustelun linnakkeessa" saa edelleen ihan vapaasti kirjoittaa nimimerkit, jotka on ihan täysin yleisellä tasolla käsitetty jo ajat sitten trolleiksi. Ja nyt en tarkoita niitä ketkä omaa ns. "vääriä mielipiteitä", vaan niitä jotka ihan selkeästi johdattavat keskusteluita vääriin suuntiin, provosoivat ja jauhavat muutenkin täysin asiaan liittymätöntä paskaa monissa ketjuissa.Jatkoaika silti kuvittelee olevansa joku viimeinen laatukeskustelun linnake minne pitää kirjoittaa kilometrin mittainen viesti, tarkasti perusteltuna eri lähteitä käyttäen.
Vastaan heidän puolesta: "Emme kommentoi yksittäisiä tapauksia."@Moderaattorit Tulkaahan nyt selvittämään!