Mistä mä tiedän vaikka arvon @Leon olisi töissä "Harmaalla Alueella"?Jos joku puffaa täällä omaa työnantajaansa tai ohjelmaansa, niin kyllä harmaa alue on silloin ylitetty.
Saankohan mä mainostaa täällä Bond-elokuvia? Tai siis niitä, missä Roger Moore näyttelee? Varmaan sellaisia saan joissa Roger Moore ei esiinny.Mistä mä tiedän vaikka arvon @Leon olisi töissä "Harmaalla Alueella"?
Tämän tapauksen tekee erilaiseksi se, kun Sihvosen henkilöllisyys on tiedossa. Jos se ei olisi ollut tiedossa, niin tuosta viestistä ei olisi todennäköisesti tullut koskaan kakkua. Ehkä.
Eli ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että en voi linkata tänne linkkiä omalle Youtube-kanavalleni, koska saatan saada siitä mainostuloja, jopa 0,08 euroa? Tai jos linkkaan, niin minun ei kannata missään tapauksessa kertoa, että kyseessä on oma kanavani.
Niin, jos näin siis kävi niin moderaattorit taisi rikkoa sääntöjä? Kuka voi antaa moderaattoreille pelikieltoa? @Ylläpito ?Syyllistyivätkö moderaattorit vihjailuun hänen henkilöllisyydestään?
Aika erikoinen on linjaus että kuka tahansa muu olisi tuon viestin saanut kirjoittaa, mutta jostain syystä tämä yksi nimimerkki ei saanut.
Tässä nyt vähän pelottaa, tälleen kun on erotuomari ja sen palstalla myöntänyt, että uskaltaako sitä linkittää enää yhtään jääkiekkoliiton, tai muutoin erotuomariasioihin liittyvää linkkiä, kun minä olen kuitenkin saanut rahaa noilta, että en vaan vahingossakaan mainosta.
Niin tai voitko puhua ollenkaan vaikkapa susista tällä palstalla? Jos vaikka linkität jonkun susiin liittyvän jutun tänne, tuleekohan siitä pitkä penalty.Tässä nyt vähän pelottaa, tälleen kun on erotuomari ja sen palstalla myöntänyt, että uskaltaako sitä linkittää enää yhtään jääkiekkoliiton, tai muutoin erotuomariasioihin liittyvää linkkiä, kun minä olen kuitenkin saanut rahaa noilta, että en vaan vahingossakaan mainosta.
Ai paska, olen tainnut ainakin osallistua keskusteluun susista, hitto... likeltä liippasi.Niin tai voitko puhua ollenkaan vaikkapa susista tällä palstalla? Jos vaikka linkität jonkun susiin liittyvän jutun tänne, tuleekohan siitä pitkä penalty.
Kieltämättä tässä aina on vähän silleen jännittynyt tunnelma kun arvostelee moderaattoreiden toimintaa, että mitä jos seuraavasta arvostelusta heilahtaakin kirves ja päitä alkaa tippua?On asiat silti paremmin kuin Pohjois-Koreassa. Kim Jong Un toimisi pyövelinä tällaisten avautumisten johdosta, meidän oma johtoporras, eli modetiimi, vain katsoo norsunluutornistaan tapahtumia.
Siitä tulikin mieleen, onkohan täällä koskaan käynyt sellaista että moderaattori olisi oman nimimerkkinsä takana vaikkapa "hävinnyt väittelyn" jollekin täällä, ja vähin äänin sitten hiljentänyt kyseisen keskustelijan kun meni henkilökohtaisesti tunteisiin?
Niin mä tässä mietinkin että onko moderaattoreilla joku salainen leirinuotio jossa ne kaavut päässä ensin hoilaa jonkun kristillistä ylistystä muistuttavan laulun tai jotain Gregoriania ja sen jälkeen vedetään esiin mahdollinen pelikiellon saava nimimerkki. Sen jälkeen suoritetaan salainen lippuäänestys, ja tämän jälkeen tuloksen selvittyä pelikiellon saava nimimerkki kirjoitetaan lapulle ja poltetaan leirinuotiolla. Pelikiellon pituus määräytyy sen mukaan miten kauan lapun palaminen kestää kokonaisuudessaan, yksi viikko jokaista kymmentä sekuntia kohti.Vahva epäily että tällä palstalla ainakin toimii sen verran suuri joukko porukkaa, ettei yksittäinen kinastelu johda mihinkään henkilökohtaiseen.
Tai sitten tehdään ihan mielivaltaisia päätöksiä ilman sen suurempaa logiikkaa. En kyllä usko millään tällaiseen, on täällä niin johdonmukainen linja aina.
Blogit ja muun oman edun tavoittelun vielä jotenkin ymmärrän, mutta linkki Tulosruutuun ja siitä istunnolle. Nykynuorten sanoin, kamaan hei. Kai sitä järkeä voi käyttää.