Sellainen pointti vielä itse asiaan, että TOJ on ollut tämän palstan jäsenenä jo 19.03.2001 lähtien eli Jatkoajan ensimmäisestä päivästä. Tämä ymmärtääkseni tarkoittaa, että nimimerkki on ollut olemassa jo palstaa edeltäneessä Kiekkopesässä (josta alkuperäiset nimimerkit ovat siirretty). Minä en ole siellä itse jäsenenä ollut, mutta käsitykseni on, että siellä ei ole poliittiisia vääntöjä ollut (ainakaan nykyisessä mittakaavassa), vaan kyseessä on ollut puhtaasti jääkiekko-palsta. En noista muista listan nimimerkeistä osaa sanoa paljoakaan, mutta vankka epäilykseni on, että niistä suurin osa elleivät jopa kaikki muutkin ole huomattavasti tuoreempia tapauksia. Tämä koko trolli-asia on kuitenkin parin viimeisen vuoden tuotosta (Ukrainen kriiisin myötä räjähtänyt). Toki teoriassa on mahdollista, että TOJ olisi kaverin henk.koht-nimimerkki ollut jo lähes 20 vuotta ja nämä muut, uudemmat ovat sitten "business"-mielessä hiljattain perustettuja, mutta ei tuo erityisen loogiselta vaihtoehdolta vaikuta kun huomioi, että tuotanto on tällä alkuperäisellä ollut samaa koko ajan. Eli alkanut jo ennenkuin Putin oli vallassakaan.