Mielipiteet näistä muutamista keskustelua aiheuttaneesta henkilöstä:
TOJ: Jags on vähän kuin alkoholisti, niinkauan kun ei saa viinaa (=venäjäkeskustelua) ja keskittyy kiekkoasioihin, ihan ok. Sitten ottaa viina vallan ja meno on järjetöntä. Mielestäni tuo ketju "KHL:n pelin ulkopuoliset asiat" on kuin tarjoaisi alkoholistille parit terävät. Tällä palstalla ja nykytilanteessa kannattaisi ihan vakavasti miettiä kieltoa käsitellä politiikkaa ja talousasioita KHL-osiossa. TOJ tulee takaisin ja toivottavasti pysyy kohtuukäytön puolella. Nyt en itse törmännyt viime viikkoina mihinkään syihin laittaa noin pitkään banniin, mutta varmaan kirjoitushistoriaan tutustumalla syyt löytyy.
Elton: Yllättävän kauan sai täällä heilua. Tätä pro-KHL vaihetta edelsi pitkä pätkä erilaisia provoilukausia, joista ainakin itselle jäi hyvin mieleen tuo HPK-viha. Tämmöisten henkilöiden anti tälle palstalle on nolla ja tervemenoa.
Nuorempi Nelson: olen aika hämmentynyt että vasta nyt tämä kaveri lähti veke. Hirveää antijokeriprovoa ketjusta ja vuodesta toiseen. Samaa tasoa Eltonin kanssa.
scholl: mielestäni turha poisto aikoinaan, ainakin siitä mistä lähti. Silloin olin aika sydämmistynyt schollin lähdöstä, mutta ei se nyt enää niin pahalta tunnu, parit hyvät saksa/speedo-läpät varmasti jäänyt kokematta, mutta ei scholl mikään vlad tai Cobol ole.
erku: mielestäni erku on turhan paljon porukan hampaissa. Mielipiteet on eri, mutta mitään asiattomuuksia ei ainakaan keskivertoa enemmän esiinny. Myöskään mikään TOJ tai psychodad tason jankkaaja ei ole kyseessä. Palstalla heiluu paljon pahempi foliohattuja vapaan keskusteluissa kuin erku, kuten vaikka Magnum37 tai Edustaja. Toisaalta kiekkopuolella näillä kavereilla on paljonkin hyvää annettavaa, erkun ansioista siellä en tiedä, ei pyöritä samoissa ketjuissa pahemmin.
Summa summarum: pelkkään provoiluun keskittyvät veke, suvaitaan eriävät mielipiteet muttei annata sitä kautta mandaattia tuhota ketjuja.