Se nyt on oikeastaan aivan sama, mitä mieltä me ollaan, kun mode-setien päätökset ratkaisee.
Toki räikeistä virheistä pitää antaa noottia ja itsekin silloin tällöin olen näissä hereillä. Mutta esim. "TOJ":n tapauksessa on elinikäinen pelikielto vapaalle on varmasti perusteltu. Henk. koht. en TOJ:ta muista, kun kieltonsa taisi saada vasta, kun mä aloittelin kirjoittelijan uraani täällä. Mutta ei tuollaisia tyhjästä jaeta.
Itseasiassa on hyvin armeliasta, että The Original Jags edes kirjoittaa tällä palstalla. Niin moni muu nimimerkki on saanut kenkää kokonaan. Että suotakoon se hänelle, että saa kirjoittaa asiaansa osioon x.
Harmittavaa on tosin se, että rehvastelee sillä, kun nyt taas kerran vahingossa pääsi vapaalle kirjoittelemaan. Itseään kunnioitava nimimerkki jättäisi asian sikseen.
Em. asian takia on välillä käynyt mielessä, että miksi ei ole saanut pysyvää bannia. Moderattoreiden/moderaattorin kaveri? ja muut salaliitot tulee mieleen.
Itselleni asia on tosin sinänsä henk. koht. aivan sama, kun ei se oo koskaan päässyt ihoni alle. Mä vaan ihmettelen tätä ratkaisua, että miksi ei ole saanut pysyvää bannia kuten moni muu vastaava nimimerkki on saanut.