Onko joku sääntö pelaajien julkaisussa, tyyliin; Timo tuppurainen Tapparaan ? Miksi otsikko ei voi olla vain, Timo Tuppurainen, kun kumminkin joukkueen osiossa ollaan? Olen aina vierastanut tuota tyyliä, jossa itsestäänselvyys lisätään otsikkoon.
Eikö nimimerkki Steegil joutaisi pois maju-osiosta? 24/7 pelkkää trollausta ja suomen haukkumista!!
Olen osittain samaa ja osittain eri mieltä. Samaa mieltä olen siitä, että kärkevä kirjoittaminen muun kuin oman suosikkijoukkueen osiossa saatetaan leimata trollaamiseksi helpommin kuin jossain muussa osiossa. Tämä tosin riippuu suurelta osin siitä onko kärkevät mielipiteet perusteltu hyvin vai onko "kärkevä kirjoitus" vain perustelematonta huutelua.Kyllä nuo säännöt aiheuttaa osittain sen että ei täällä voi kirjottaa "kunnolla" aiheesta jos se ei koske omaa joukkuetta. Trollaamiseksi katsotaan helvetin helposti jos menee jonkun joukkueen topicciin kirjottamaan kärkevästi jos ei ole oman suosikkijoukkueen topicissa.
Nimenomaan. Itse olen lopettanut kirjoittelun liigapuolelle oikeastaan kokonaan, kun jatkuvasti, varsinkin Ilves-osiossa, tuli vastauksena jotain tyyliin "painukaa vittuun saatanan mestisvaasalaiset". Syy taitaa olla ne kaksi Sportfania jotka kirjoittavat kärkkäästi liigapuolelle/Ilves-osioon ja siksi kaikkien vaasalaisten kirjoitukset nähdään vittuiluna.Suurella osalla palstan kirjoittajista olisi ison asennekorjauksen paikka sen suhteen miten itseensä tai omaan suosikkijoukkueeseen kohdistuvaan kritiikkiin suhtautuu.
Oma lukunsa on myös toisen seuran kannattajan vastaanotolla. Monesti hyvinkin perustellun viestin kirjoittaja toivotetaan hevon vittuun "meidän alueelta", jos aihe on arka ja kritiikki vahvaa. Suurella osalla palstan kirjoittajista olisi ison asennekorjauksen paikka sen suhteen miten itseensä tai omaan suosikkijoukkueeseen kohdistuvaan kritiikkiin suhtautuu.
Venakkohan on nimenomaan itänaapurista kotoisin oleva nainen.Saisiko sääntöihin, tai siis ohjeistuksiin pykälän, että sanomalla ryssiä venakoiksi kuittaisi automaattisesti viikon pelikiellon? Aika ärsyttävä tapa.
Saisiko sääntöihin, tai siis ohjeistuksiin pykälän, että sanomalla ryssiä venakoiksi kuittaisi automaattisesti viikon pelikiellon? Aika ärsyttävä tapa.
Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä.Toivoisin samaa rangaistusta niille, jotka kutsuvat venäläisiä ryssiksi
Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä.
Blogiin, joka on täynnään yhdyssanavirheitä. Täysin lukukelvotonta tekstiä, alkaa silmissä sumeta. Yhtä yritin lukea, vaan kesken piti jättää.Nimmerkki Jyrinki82. Ei keskustele, postaa vain linkkiä blogiin.
Ja eikös mainostaminen ole palstalla kielletty?
Esitän myös vakavissani kysymyksen, että eikö venäläisen kutsuminen ryssäksi ole tahallista loukkaamista ja sinällään automaattisen jäähyn arvoinen?
Minkä sääntökohdan tarkkaan ottaen?
Nyt Evil ei kyllä tiedä mistä puhuu. Jos vaikka koulussa toinen oppilas haukkuu venäläistä ryssäksi on se rasismia."Rasismihan viittaa rotuun. Venäläiset ovat saman värisiä kuin me, noin keskimäärin."
Toivoisin samaa rangaistusta niille, jotka kutsuvat venäläisiä ryssiksi