Minä loukkaannun aina jos joku kutsuu minua suomalaiseksi,...
Onneksi ihan vielä ei ole kysymys yksilöstä, ei edes sinun kaltaisesta täydellisyydestä vaan yleisestä mielipiteestä.
Minä loukkaannun aina jos joku kutsuu minua suomalaiseksi,...
Ryssä on alunperin täysin neutraali lyhenne kansainvälisestä termistä, mikä tarkoittaa Venäjän kansalaista. Tämä EI ole näsäviisastelua, vaan fakta.
Poliittinen korrektius huipussaan: New York laati listan kielletyist sanoista - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
Linkki vie suomalaisen keltaisen lehdistön edustajan sivulle. Linkin sisältö on tässä asiayhteydessä sarkastinen ja suunnattu suoraan teidänkaltaisille kukkahattutädeille.
Saisiko sääntöihin, tai siis ohjeistuksiin pykälän, että sanomalla ryssiä venakoiksi kuittaisi automaattisesti viikon pelikiellon? Aika ärsyttävä tapa.
Saisiko sääntöihin, tai siis ohjeistuksiin pykälän, että sanomalla nekruja mustiksi kuittaisi automaattisesti viikon pelikiellon? Aika ärsyttävä tapa.
Yliarvioin lukijakunnan hoksottimet, jälleen kerran. Se oli sarkasmia.Sinähän tässä se kukkahattuuden primus motor olet, koska koko vääntö lähti tästä liikkeelle:
Yliarvioin lukijakunnan hoksottimet, jälleen kerran. Se oli sarkasmia.
Voiko itselleen pyytää penaltyä määräajaksi? Välillä huomaa tuohtuneensa asiasta hieman liikaa ja olisikin parempi ottaa pieni henkilökohtainen käytösrangaistus vaikka viikoksi. Sivustolla kun on vaan pakko käydä lähes päivittäin, mutta ei haluaisi esimerkiksi vapaalta puolelta bannia koko foorumilta, joten hyvä vaihtoehto olisi siis ottaa virkavapaata JA:sta.
Eikö sulla edes kilauta kelloa se, että olen viisi vuotta (Mr. Foxin mukaan) käynyt yhden miehen sotaani näitä lillukanvarsisääntöjä ja -ohjeistuksia vastaan?Ainahan se on sarkasmia kun palaute on negatiivista. Siis jälkikäteen.
Eikö sulla edes kilauta kelloa se, että olen viisi vuotta (Mr. Foxin mukaan) käynyt yhden miehen sotaani näitä lillukanvarsisääntöjä ja -ohjeistuksia vastaan?
Eikö sulla edes kilauta kelloa se, että olen viisi vuotta (Mr. Foxin mukaan) käynyt yhden miehen sotaani näitä lillukanvarsisääntöjä ja -ohjeistuksia vastaan?
So what? Kysy niiltä, onko porilainen hitsari loukkaava termi? Saadaan selvyys tähänkin asiaan. Omien aivojen käyttöhän on kielletty tällä palstalla. Tarvitsemme lisää ohjeistusta.Sinun viestisi vaan aloitti jälleen kerran keskustelun ryssä -sanan loukkaavuudesta ja osalla porukasta on edelleen kova tarve vähätellä tätä, vaikka sana on yleisesti (mm. Kielitoimiston sanakirjassa) todettu loukkaavaksi.
Haluanko olla joku Suomenlahden ympäristön etelän vetelä, varsinaissuomalainen eli käytännössä turkulainen tai sitten joku suohirviö taikka suomuinen kala? Enpä halua.
So what? Kysy niiltä, onko porilainen hitsari loukkaava termi? Saadaan selvyys tähänkin asiaan. Omien aivojen käyttöhän on kielletty tällä palstalla. Tarvitsemme lisää ohjeistusta.
Julli, suippokorva, pellehattu, kusiviiksi, jyväjemmari jne.. Mielestäni näihinkin pitäisi puuttua. Ei noiden nimittelyjen päämääränä ole kuin halventaa ja loukata. Tarkoitusperä siis on täysin sama kuin rasistisella nimittelylläkin.
Erona on toki sekin, että mollaaja on usein itse valtaväestön edustaja ja mollattavana on jonkin urheiluseuran faniksi itsensä valinnut. Edellämainitemasi neekeri, ryssä ja manne ovat sellaisia asioita, kitä ei itse voi valita eikä sittemmin muuttaa. Toki voi koettaa eri keinoin piilottaa. Lisäksi kaikkihan tietävät, että pellehatut on homoja vai oliko ne jullit? Bluuserit on vaan valmiiksi niin säälittäviä ettei ne saisi edes homoina.Juurikin näin. Tietyt ihmiset kuitenkin näkevät punaista ainoastaan kun mainitaan neekerit, mannet tai ryssät. Meitä valtaväestöön kuuluvia kun voi morkata paskatermein miten lystää niin ettei kukaan korviaan lotkauta.
"Nimimerkin ukkometso kirjoitusoikeudet on poistettu toistuvan vittuilun ja keskustelun pilaamisen vuoksi."
Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Juurikin näin. Tietyt ihmiset kuitenkin näkevät punaista ainoastaan kun mainitaan neekerit, mannet tai ryssät. Meitä valtaväestöön kuuluvia kun voi morkata paskatermein miten lystää niin ettei kukaan korviaan lotkauta.
Ei ollut paha minustakaan, joskin tuo vittuilulle omistautuminen oli nimimerkin kohdalla poikkeuksellisen ankaraa, suorastaan ammattilaistasoa. Ei ole nöösipojista eikä satunnaishaistattelijoista korvikkeeksi. Kevyet levot ukkometsolle nimimerkkien tuonpuoleiseen.Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Joo, ja antakaa viikon bänni saatana, kun ette kestä kritiikkiä natsitouhuistanne ja ulkonäöstänne.