Julli, suippokorva, pellehattu, kusiviiksi, jyväjemmari jne.. Mielestäni näihinkin pitäisi puuttua. Ei noiden nimittelyjen päämääränä ole kuin halventaa ja loukata. Tarkoitusperä siis on täysin sama kuin rasistisella nimittelylläkin.
Erona on toki sekin, että mollaaja on usein itse valtaväestön edustaja ja mollattavana on jonkin urheiluseuran faniksi itsensä valinnut. Edellämainitemasi neekeri, ryssä ja manne ovat sellaisia asioita, kitä ei itse voi valita eikä sittemmin muuttaa. Toki voi koettaa eri keinoin piilottaa. Lisäksi kaikkihan tietävät, että pellehatut on homoja vai oliko ne jullit? Bluuserit on vaan valmiiksi niin säälittäviä ettei ne saisi edes homoina.Juurikin näin. Tietyt ihmiset kuitenkin näkevät punaista ainoastaan kun mainitaan neekerit, mannet tai ryssät. Meitä valtaväestöön kuuluvia kun voi morkata paskatermein miten lystää niin ettei kukaan korviaan lotkauta.
"Nimimerkin ukkometso kirjoitusoikeudet on poistettu toistuvan vittuilun ja keskustelun pilaamisen vuoksi."
Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Juurikin näin. Tietyt ihmiset kuitenkin näkevät punaista ainoastaan kun mainitaan neekerit, mannet tai ryssät. Meitä valtaväestöön kuuluvia kun voi morkata paskatermein miten lystää niin ettei kukaan korviaan lotkauta.
Ei ollut paha minustakaan, joskin tuo vittuilulle omistautuminen oli nimimerkin kohdalla poikkeuksellisen ankaraa, suorastaan ammattilaistasoa. Ei ole nöösipojista eikä satunnaishaistattelijoista korvikkeeksi. Kevyet levot ukkometsolle nimimerkkien tuonpuoleiseen.Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Ohhoh...mitä ihmettä? Ei tuo minusta niin paha ollut. Tuli kyllä täysin puun takaa tämä poisto.
Joo, ja antakaa viikon bänni saatana, kun ette kestä kritiikkiä natsitouhuistanne ja ulkonäöstänne.
Ei ollut paha minustakaan, joskin tuo vittuilulle omistautuminen oli nimimerkin kohdalla poikkeuksellisen ankaraa, suorastaan ammattilaistasoa. Ei ole nöösipojista eikä satunnaishaistattelijoista korvikkeeksi. Kevyet levot ukkometsolle nimimerkkien tuonpuoleiseen.
Vittuilu pitää rakentaa niin, että kohde huomaa vittuilun vasta ajan päästä, kenties vasta eläköidyttyään. Siinäpä on aikaa kärvistellä.
Miksi scholl on jäähyllä, kysyn vaan.
Tehdään jatkiksesta koko perheen foorumi.
Juu, ja ne jotka ihmettelee, että "aina on ryssitelty ja homoteltu ja huoriteltu, mutta ei se oo sillain pahalla", on samoja jotka jopa tosissaan valittavat kun "on niin vaikeeks tehty rehellisen suomalaisen lihaasyövän valkoisen heteromiehen elämä, kun kaikenmaailman vähemmistöt pomppii silmille." Voin kertoo, ihan oman kokemuksen pohjalta, että ei oo vaikeeta meillä. Eikä kai mitään homoa tai ryssää tarvitse sanoina kieltää, mutta voittehan te ihmiset vähän järjellä miettiä, miten ja missä niitä käytetään. Tämä ihan yleisesti.Erona on toki sekin, että mollaaja on usein itse valtaväestön edustaja ja mollattavana on jonkin urheiluseuran faniksi itsensä valinnut. Edellämainitemasi neekeri, ryssä ja manne ovat sellaisia asioita, kitä ei itse voi valita eikä sittemmin muuttaa.
Kun lukee tuota ryssittely ketjua tuosta ylempää niin "sweet Jesus" taas loukkaa kristittyjä.Lainatakseni idoliani Joy Turneria: Sweet Jesus!
...
Kun lukee tuota ryssittely ketjua tuosta ylempää niin "sweet Jesus" taas loukkaa kristittyjä.
Kun lukee tuota ryssittely ketjua tuosta ylempää niin "sweet Jesus" taas loukkaa kristittyjä.
Oisko olla 5. käsky? En muista, mutta meni jotenkin näin: älä käytä turhaan Herra Jumalasi nimeä. Mielestäni tähän käskyyn kuuluu myös tuo jessettely?
En minä tiedä. Tulipa vaan mieleen, että sekin saattaa loukata jotain. En tiedä loukkaako ryssittely yhtään ketää enempää kuin jeesustelu.Tuolla jossain on varmaan miljoona Jesus -nimistä mokkakullia, ei tuo nyt voi loukata ketään. Herra ja Jeesus taitaa muutenkin olla noissa käskyissä vähän eri henkilö.
Tuli tuosta manne-nimityksestä mieleen, että onko tämä edes loukkaavaa?
Itse olen kuullut lukuisten mustalaisten käyttävän tätä sanaa, myös ihan mediassa. Muun muassa laulaja Rainer Friman käytti tätä termiä useampaan otteeseen kevään aikana tulleessa Iskelmä-Suomi tv-sarjassa.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Ei laiteta ukkometson muistolle kuitenkaan - yllätys yllätys - Vepaa, vaan Kasevaa. Linkki vie Youtube-palvelussa saatavilla olevaan Kaseva-yhtyeen kappaleeseen.r.i.p. nimimerkkien taivaassa ukkometso.
"Ignorelistani" kiittää. Ainahan näitä melkein vittuilemisen hallitsevia on palstalla ollunna. Vittuilu on kuitenkin taitolaji, sillä siitä ei kannata jäädä kiinni. Nyt tämä tapaus sitten jäi kiinni itse teossa. Ilmeisesti.Jaahans, vanha hiekkapillu laitettiin sitten kävelemään. Välillä ihan viihdyttävää lukea herran kitinöitä mutta toisaalta, eipä tuolta muuta tullutkaan kuin parkumista ja katkeraa vittuilua. Ei tule ikävä.