Jos ruokatauolla työpaikkaruokalassa on kova ruuhka, on siellä silloin ruuhkan ja ruokiksen sekoitus eli ruuhkis.Mikä on ruuhkis?
Jos ruokatauolla työpaikkaruokalassa on kova ruuhka, on siellä silloin ruuhkan ja ruokiksen sekoitus eli ruuhkis.Mikä on ruuhkis?
Jos ruokatauolla työpaikkaruokalassa on kova ruuhka, on siellä silloin ruuhkan ja ruokiksen sekoitus eli ruuhkis.
Ruuhkis saattaa myös viitata liikenteeseen, jossa on paljon autoja tiellä seisomassa "täällä on kova ruuhkis".
Saattaa se myös viitata ruuhkatukkaan, missä on hyvin epämääräinen hiusmuoti ihmisellä.
Mitä, mitä.. siis onko palstan ikinega 1963 poistutettu ikuisesti sivustolta? Milloin ja miksi tämä on tapahtunut?Zalmonella, 1963 ja psychodad olisi vapaana.
Voin kertoa, että kun tuli yhdessä vaiheessa käytettyä tätä sivustoa lähes pelkästään mobiililla, niin pari kertaa pääsi kirosanoja, jos oli itsekseen kirjautunut ulos. Vaikea sanoa syytä, miksi aikoinaan olen sen näin kirjoittanut, mutta onhan se nyt ihan perkeleen hankalaa kirjautua uusiksi sisään, kun moni näppäimistö ei omaa noita kirjaimia. Nykyään onneksi viisastuneena olen tallentanut nimimerkin muistiin, niin ei tarvi koko ajan pelleillä.
Olisit ollut reilusti vaan Turvaton Karkulainen.Pohtisin mielessä hauskoja sanaleikkejä.
Snif,tässähän ihan herkistyy. Kiitos lämmittävistä sanoista.Täällähän paljon vallan hyviä ja nokkelia nickejä.
Paatuneeseen pissakakkahumoristiin kolahtaa mm.
@Ulos T.
Ota tosta vähän (vessa)paperia...Snif,tässähän ihan herkistyy. Kiitos lämmittävistä sanoista.
Minä tulin.
Ota tosta vähän (vessa)paperia...
@Colapullo ...?Huonoimmasta en tiedä eikä niin kiinnostakkaan.
Ja Pepsi on kirosana hyvä colan ystävälle.Hyvä nosto, veli, hyvä nosto! Cola on kieltämättä kirosana Pepsin ystävälle.
Ja Pepsi on kirosana hyvä colan ystävälle.
Appropoo, maksetaanko sulle palkka monopolirahana?Hyvin veli kuvasit juuri hypoteettisen mutta täysin absurdin väitteen. Onneksi kellään ei ole näin dorka makuaisti.