Niinpäs muuten onkin. Olin varmaan väärässä.Onhan täällä nimimerkki Ck
Niinpäs muuten onkin. Olin varmaan väärässä.Onhan täällä nimimerkki Ck
No hyvä kun olis voinut mennä yö unet jos Lahti nainen olisikin muuttunut Iisopista LiisopiksiKyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.
Ei se pituus, vaan se miten sitä käyttää.Pitää olla vissiin pidempi.
Ei se pituus, vaan se miten sitä käyttää.
Oma nimimerkkini on ainakin järkyttävän paska, osaksi johtuen aivotoiminnan pysähdyksestä rekisteröitymisessä. Anon uutta, jahka keksi sen oikean.
Zalmonella, 1963 ja psychodad olisi vapaana.Oma nimimerkkini on ainakin järkyttävän paska, osaksi johtuen aivotoiminnan pysähdyksestä rekisteröitymisessä. Anon uutta, jahka keksi sen oikean.
Zalmonella, 1963 ja psychodad olisi vapaana.
Ketä on se oikea Gordo jos sinä et?Ja lisoppi
Ennen sai olla vaikka yksi kirjain nimimerkissä, mutta jossain vaiheessa jostain syystä muutettiin minimi kolmen merkin pituiseksi. Onhan täällä vielä jotain dinoja, joilla on tosi lyhyt, kuten vissiin ENiinpäs muuten onkin. Olin varmaan väärässä.
Zalmonella, 1963 ja psychodad olisi vapaana.
Käytät kuitenkin tuota SMT-nimimerkkiä täällä, vaikka tuo nimimerkki "ihan paska" olisi aika kova veto tällä palstallaLuojalle kiitos.
Ja jos ketjun aiheeseen, niin mun nimimerkki on ainakin ihan paska.
Oho ei tää ollutkaan Vauva.fi. Kun kirjoittelee molempiin, niin menee helposti sekaisin, koska jutut on molemmissa melkein samanlaisia.Käytät kuitenkin tuota SMT-nimimerkkiä täällä, vaikka tuo nimimerkki "ihan paska" olisi aika kova veto tällä palstalla
pro-tip. Kun vie kursorin viestin kirjoittaneen nimimerkin nimen kohdalle, niin ko. profiilin linkissä nimimerkki näkyy lowercasena,Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
Tai Turhan Tiedottaja.Mä ehkä muunnan nimimerkkini muotoon TK69.
Pohtisin mielessä hauskoja sanaleikkejä. Olen kuitenkin epäileväinen, että modet hyväksyisivät Nelli Kuukeri, Antti Penaali taikka Elli Kuikka tapaisia väännöksiä.
Miksi haluat paljastaa kaikille ikäsi? Joudut tuota muuttamaan vuoden välein muutenkin sitten.Mä ehkä muunnan nimimerkkini muotoon TK69.
Mä en ehkä uskalla enää kommentoida mitään Lukkoon liittyvää...Ruuhkis on lopullisesti kuopattu, sienattu ja haudattu.
Ensimmäinen viestini Via Dolorosana on siis tässä. Ristiinnaulitsen matkan aikana jokaisen, joka uskaltaa olla kanssani eriävää mieltä!
Toi onkin syntymävuosi, ei vielä ikä.Miksi haluat paljastaa kaikille ikäsi? Joudut tuota muuttamaan vuoden välein muutenkin sitten.
Miksi haluat paljastaa kaikille ikäsi? Joudut tuota muuttamaan vuoden välein muutenkin sitten.
Ruuhkis on lopullisesti kuopattu, sienattu ja haudattu.
Ensimmäinen viestini Via Dolorosana on siis tässä. Ristiinnaulitsen matkan aikana jokaisen, joka uskaltaa olla kanssani eriävää mieltä!
Mikä on ruuhkis?Ruuhkis on lopullisesti kuopattu, sienattu ja haudattu.