Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
@Evil Hulluksi pimahtunut taitaisi olla nykyisessä tiede/taidemaailmassa kuvaavan arvostettava nimimerkki.

Silleen niinku rohkea ja kantaa ottava, kai myös antava eli antoisa olisi Hulluksi Pimahtanut. Ainakin omasta mielestään.
Siis tuo moderni tyyppi, jota ennen olisi katsottu hieman merkilliseksi höpöttäjäksi, immeinen ken tuo itsensä ja tunteensa hyvin huolella julki.
Itsetietoinen erikoisuuden tavoittelija. Hyvin valikoiva ystäviensä suhteen, joviaalisuutensa pinnallista, koska Hän on tunneÄlykäs.

Setämies ottaa yöpukunsa eli pyjamansa...
Nyt jos pitäisi väkisin nimimerkki vaihtaa, niin se olisi Kuiva ja naseva.

You can call me lost, I call it freedom.
Mielestäni @999 muuta on paras nimimerkki tällä palstalla.

Varsin tuore nimimerkki näyttää olevan eikä henkilön viestillisestä annista ole sanottavaa, sillä viestihistoriaan ei ole vielä saatu merkintöjä. Kuitenkin itse nimimerkki on nerokas ja aina joutuu hieraisemaan silmiään kun näkee ko. nimimerkin tykänneen jonkun viestiä.

RELEASE THE KRAKEN

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tänään ei selitellä vaan raapaistaan raaka top 10 lista. Yksi tai kaksi nimeä joukosta puuttuu, koska eivät valitettavasti halua esiintyä listalla.

1. @Esko Epäkesko - Voittajasta meillä ei ollut tänään mitään epäselvyyttä. Simply the great
2. @HardCore Hooligan - Käyttäjän luonne ja intohimo yhdistyy nimimerkkiin. Bueno.
3. @SaatananJäätävä - Se on jäätävä.
4. @Amerikanihme - Käyttäjän nimestä muistan heti, että tämähän oli se Yhdysvalloissa elävä heppu.
5. @Virveliä kainaloon - Emme väännä kahvara vitsejä, vaan hiljennymme kunnioittamaan hyvää nimimerkkiä.
6. @BigRedBob - Herkkä ja kaunis
7. @Giroux - Yleensä en pidä nimimerkeistä, joka on pelkästään pelaajan sukunimi, mutta tässä tapauksessa, jostain syystä toimii.
8. @Barcelona - Kaupungin nimi toimii lähes aina.
9. @Punamusta - Nimestä tulee heti mieleen Porin Ässät
10. @Lätkä-Bongari Iso-E - Ikoninen ja ainutlaatuinen.

Kunniamaininnat. @lainelaser @oiler99 @2silmäinen kyklooppi ja legendaarinen Kai Nu Laine

Huonoimmat nimimerkit ovat @#21#32_fani @-3112- ja @0101908 . Te olette heikoimmat lenkit.

Viimeksi muokattu:
"Kneel Before Zod!" - Johnny Superbman

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voisikin katsoa miten nykyinen nimimerkki taipuisa binaariksi. Todennäköisesti olisi liian pitkä palstalle.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nimimerkki @friikki otus hymyilytti, kun näin uusien nimimerkkien listassa.

Sitten katsoin hänen tähänastista viestihistoriaansa: 24 viestiä, joista noin puolet Big Brother Suomi -ketjuun, ja puolet Pesäpallon liveseuranta -ketjuun. Ja naurahdin spontaanisti.

Tervetuloa palstalle! :)

1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Huomasinpa äsken, että @Waluigi, yksi Super Marion pahiksista löytyy täältä palstalta vuodesta 2014 lähtien. Itsekin videopelistä nykyisen nikkini keksineenä annan sulle pisteet kekseliäisyydestä!

Exploring...​

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisikin katsoa miten nykyinen nimimerkki taipuisa binaariksi. Todennäköisesti olisi liian pitkä palstalle.
01101111
01101100
01101100
01100001
01101011
01110011
01100101
01101110
01101001
Pentakoodisto on hartiasyvyisestä perseestä.

Itse olisin hieman lukihäiriöisenä?
01101101
01110101
01101011
01101011
01101100
01110101

Viimeksi muokattu:
Joskus tekis, toisinaan sitten taas ei.
- Tuntematon suomalainen filosofi -

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,SaPKo,Tappara,NY Rangers,Jokerit
Omasta intohimostani johtuen paras mutta ei erityisen aktiivinen nimimerkki on
@SideburnsPsycho

Ja ihan paskoja on vaikka miten paljon, niinkuin hyviäkin.

"You lost your soul, it’s such a pity. It’s rock ‘n roll, it isn’t pretty.”

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
@E - onko tämä kenties jatkiksen ainut (ainakaan yleisesti tunnettu) yksikirjaiminen nikki?
Edit: Jaaha, en osannut jostain syystä tägätä E:tä...
Yhden kirjaimen nickiä ei kuulemma voi tägätä... ja siksi en ilman vinkkiä huomannut, että joku on minut huomioinut. Kolme merkkiä vaatii, että voi tägätä.

Mutta pitää sanoa, että olen otettu, jos yksimerkkisistä olen tunnetumpi kuin Q

Pitää kyllä arvostaa kanssakirjoittaja E:n antaumuksellista työtä kaikkien taidoiltaan vajavaisten, yritykseltään huikeiden espoolaispelaajien puolustajana.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Suosikkijoukkue
Yhden kirjaimen nickiä ei kuulemma voi tägätä... ja siksi en ilman vinkkiä huomannut, että joku on minut huomioinut. Kolme merkkiä vaatii, että voi tägätä.

Mutta pitää sanoa, että olen otettu, jos yksimerkkisistä olen tunnetumpi kuin Q
No siis tässä tietenkin vaikuttaa sekin, että Q:n viimeinen viesti foorumeille on keväältä 2008 ja minä en ollut täällä lainkaan ennen vuotta 2012.

Exploring...​

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No siis tässä tietenkin vaikuttaa sekin, että Q:n viimeinen viesti foorumeille on keväältä 2008 ja minä en ollut täällä lainkaan ennen vuotta 2012.
Onko siitä oikeasti noin kauan, kun Q ja "loundget" bannattiin... vuodet menee näköjään nopeaan.

Silti - olen otettu, että joku on minut huomioinut - oli syy mikä tahansa :)

P.S. Ja pitää sanoa, että tämä yksimerkkisen nickin tägäysjuttu on ollut aiemminkin esillä. Mutta mä nyt olen täällä ollut "aina" "E"... ei ole oikein ollut vaihtoehtoakaan...

Pitää kyllä arvostaa kanssakirjoittaja E:n antaumuksellista työtä kaikkien taidoiltaan vajavaisten, yritykseltään huikeiden espoolaispelaajien puolustajana.
Suosikkijoukkue
@NahkaHagrid ansaitsee vihdoin maininnan tässä ketjussa, aivan mahtava. Mistä työ oululaiset nää nimimerkkinne oikein revitte?

@Patrick Star sta myös pisteet Kouvolan suuntaan, terveisin Paavo Pesusieni-fani.

Nostetaan vielä kolmaskin nimi, eli @Sphinx tuolta Tepsin osiosta on musta jotenkin niin pirun tyylikäs ja eksoottinen nimi. Sanoinko jo että on tyylikäs?

Exploring...​

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy