Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käytät kuitenkin tuota SMT-nimimerkkiä täällä, vaikka tuo nimimerkki "ihan paska" olisi aika kova veto tällä palstalla
Oho ei tää ollutkaan Vauva.fi. Kun kirjoittelee molempiin, niin menee helposti sekaisin, koska jutut on molemmissa melkein samanlaisia.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, sympatiat: KalPa
Paras on ehdottomasti @Roger Moore , niin viestien sisällöltään kuin yleisesti nimimerkin laadulta. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän huonoja.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
pro-tip. Kun vie kursorin viestin kirjoittaneen nimimerkin nimen kohdalle, niin ko. profiilin linkissä nimimerkki näkyy lowercasena,

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Sahlstedt
Ruuhkis on lopullisesti kuopattu, sienattu ja haudattu.

Ensimmäinen viestini Via Dolorosana on siis tässä. Ristiinnaulitsen matkan aikana jokaisen, joka uskaltaa olla kanssani eriävää mieltä!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Ensimmäinen viestini Via Dolorosana on siis tässä. Ristiinnaulitsen matkan aikana jokaisen, joka uskaltaa olla kanssani eriävää mieltä!
Mä en ehkä uskalla enää kommentoida mitään Lukkoon liittyvää...

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, sympatiat: KalPa

Mikä on ruuhkis?

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Sahlstedt
Jos ruokatauolla työpaikkaruokalassa on kova ruuhka, on siellä silloin ruuhkan ja ruokiksen sekoitus eli ruuhkis.
Ruuhkis saattaa myös viitata liikenteeseen, jossa on paljon autoja tiellä seisomassa "täällä on kova ruuhkis".

Saattaa se myös viitata ruuhkatukkaan, missä on hyvin epämääräinen hiusmuoti ihmisellä.

Vanha nimimerkki jääkööt unholaan ja pohtimisen pariin. Lukon kannattajana halusin jotain mikä viittaa epäsuorasti seuraan, mutta ei ole kuitenkaan mitään "Danforth#17" fanipoika kamaa. Via Dolorosa on asia mikä kuvastaa ehkä parhaiten aikaani paikallisen kiekkoseuran kannattajana. Hyviäkin hetkiä ja asioita on toki tapahtunut, mutta jos ja kun ikuinen Via Dolorosa loppuu, niin samalla tämäkin nimimerkki hiljentyy.

Siinä myös @Roger Moore vähän kattavampi vastaus kysymykseen.

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Voin kertoa, että kun tuli yhdessä vaiheessa käytettyä tätä sivustoa lähes pelkästään mobiililla, niin pari kertaa pääsi kirosanoja, jos oli itsekseen kirjautunut ulos. Vaikea sanoa syytä, miksi aikoinaan olen sen näin kirjoittanut, mutta onhan se nyt ihan perkeleen hankalaa kirjautua uusiksi sisään, kun moni näppäimistö ei omaa noita kirjaimia. Nykyään onneksi viisastuneena olen tallentanut nimimerkin muistiin, niin ei tarvi koko ajan pelleillä.

Ehkä olisi helpompi vain vaihtaa koko nimimerkki, mutta mennään nyt sillä, mitä on joskus tullut sähellettyä.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vanhana sananmuunnosten ystävänä voisin harkita ottavani Intian Lucknowssa aikanaan tapaamani nawab-sulttaanin nimen uudeksi nickikseni:

Tâ-haní Yu'mminén.

Tai sitten se jo vuosikausia hekumoimani Seksi-Veksi95.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruuhkis saattaa myös viitata liikenteeseen, jossa on paljon autoja tiellä seisomassa "täällä on kova ruuhkis".

Saattaa se myös viitata ruuhkatukkaan, missä on hyvin epämääräinen hiusmuoti ihmisellä.
Liikenneruuhka on liikenneruuhka. Kaupan ruuhka-apulainen sen sijaan voisi olla ruuhkis.

Pidän kyllä tuosta ruuhkatukkaideastakin. Ehkäpä Ruuhkis on ko. kuontalon omaava, elämänsä ruuhkavuosia elävä nainen, joka on ajoneuvoineen juuttunut liikenneruuhkaan?

Ei ollut huono nimimerkki se, kun tuollaisia mielikuvia saa aikaan. Via Dolorosa taas tuo mieleen veren roomalaisilla katukivillä, Jeesuksen orjantappurakruunu päässään, puisen ristin ja Simon Kyreneläisen. Tommi Läntisestä puhumattakaan. Vavahduttavia, katkeransuloisia mielikuvia.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat

Vai että Via Dolorosa... no mikäpä siinä. Mutta silläkin uhalla, että lähdet pakkaamaan tämän jälkeen reppuusi nauloja, vasaran, orjantappurapäähineen ja Porin reittioppaan, sanon tämän: mä pidin enemmän nimestä Ruuhkis. Se oli meikän makuun kiva, sopivan pituinen ja ehdin jo tykästyä siihen. Mutta ehkä tää Via Dolorosa lämpeää sitten päässä yhtä kivaksi ajan kuluessa, ken tietää. Ei se ole huono, mutta jotenkin Ruuhkiksessa vain oli sitä jotain.

Olet tästä pitäen Dolorosa, mutta muistan sinut aina Ruuhkiksena. Älä nyt sitten ihan heti aamulla ryntää tänne, että ehdin syödä jotain. Jäi nälkä kun illalla ei ollut sapuskaa syötävänä.

Ketjussa jo mainittu @Munaton ääliö on tosiaankin loistava nimimerkki. Pidän myös nimimerkeistä @Kaatosade, @JPriest, @wild wild west ja @pettter, muutaman esimerkin mainitakseni.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voin kertoa, että kun tuli yhdessä vaiheessa käytettyä tätä sivustoa lähes pelkästään mobiililla, niin pari kertaa pääsi kirosanoja, jos oli itsekseen kirjautunut ulos. Vaikea sanoa syytä, miksi aikoinaan olen sen näin kirjoittanut, mutta onhan se nyt ihan perkeleen hankalaa kirjautua uusiksi sisään, kun moni näppäimistö ei omaa noita kirjaimia. Nykyään onneksi viisastuneena olen tallentanut nimimerkin muistiin, niin ei tarvi koko ajan pelleillä.
En tiedä mitä luureja käyttelet, mutta itse tarvitsen jatkuvasti slaavilaisia kirjaimia ja ne löytyvät yhtä helposti kuin Ä ja Ö. Siitä, kun vain painaa kirjaimen kohdalta, niin pääsee valitsemaan.

Ź tosin ei löydy jostain syystä, vaikka se on eri kuin Ż, mutta sitä onneksi tarvitsee vain harvoin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy