Viestin lähetti varjo
Jet Ace:
Et halua kuvia otettavan mutta kuitenkin kuvailit itsesi "varmasti havaittavaksi" mm. kännykkäsikin mainiten. Mitäpä teet jos nyt nyt ilkeä jatkoaikalainen hiipiikin ko. raflaan ja ottaa sinusta sen kuvan, juokset perään vai?
Ei siis tuossa anonymiteetissä mitään vikaa ole mutta outoa että sitten osallistut risteilylle, kuvailet olinpaikkasi ennen risteilyä tarkasti jotta sinut löydettäisiin.
Vai pelkäätkö että hommat menevät pahastikin överiksi :)
Noh noh.Viestin lähetti tommilin
Mikäli sankarit haluavat säilyttää anonymiteettinsä, miksi he lähtevät tällaiseen nimimerkkien tapaamiseen mukaan? Itse
Viestin lähetti varjo
Jet Ace:
Et halua kuvia otettavan mutta kuitenkin kuvailit itsesi "varmasti havaittavaksi" mm. kännykkäsikin mainiten. Mitäpä teet jos nyt nyt ilkeä jatkoaikalainen hiipiikin ko. raflaan ja ottaa sinusta sen kuvan, juokset perään vai?
Viestin lähetti tommilin
Itse olen vahvasti kameran kannalla ja toivon että saadaan jengistä hyviä kuvia. Pysytelkööt kamerakammoiset takavasemmalla kuvauksissa (=
...Suurempaa draamaa ei asiasta kannata tehdä...Toisaalta tästä ei kannata tehdä suurempaa numeroa kuin mitä se on...
Viestin lähetti varjo
- - -
Suomessahan ei kyllä taida olla mitään lakia joka kieltäisi kuvaamista, riippumatta kuvattavasta kohteesta(pl. sotilaskohteet ja sitten erikseen kielletyt kohteet). Julkinen levitys sitten onkin eri asia.
- - -
Viestin lähetti Kiisa
Me on porukalla pohdittu asiaa ja tultu siihen tulokseen, että ottakoon/pukekoon jokainen (jolla on) pelipaidan päällensä, jotta on helppo tunnistaa, samaan jengiin kuuluvat.
Pliis.
Viestin lähetti Senior
Mä tulen sellaisena, kun olen.
Mä tulen sellaisena, kun olen.
Sovittaisko niin, että kuka tahansa saa halutessaan ottaa kameran mukaan. Niistä ketkä eivät halua kuviaan otettavan, ei yhtään kuvaa myöskään oteta. Ja niidenkin kuvat, jotka suostuvat kuvattavaksi tarkastetaan jokaisen toimesta ennen kuin niitä laitetaan mihinkään näkyviin.
Olen paikalla reilua tuntia ennen, haen liput varattujen lippujen tiskiltä. Sitten oleilen siinä lipunmyynnin luona jääkiekkoaiheisesti pukeutuneena. Joten lähestykää reilusti, tunnistatte kun näette paidan.Viestin lähetti koo
Matkanjohtajalta kysyisin jotta onko Sinulla laivaliput ? Ne luultavasti vaihdetaan rannassa maihinnousukortteihin vai mennäänkö paattiin sisään pelkällä varausnumerolla?
Niin, että milloin pitää olla terminaalissa? Oletko siellä vastassa Jatkoaikakyltin kanssa vai huuteletko väkeä luoksesi nimimerkeillä?
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Muista kuvista viis.Kunhan vain näen Seniorin alastonkuvan, jotta voin todeta että onko sillä oikeesti 30 senttinen nahkahanhi (levossa)... ;)
Viestin lähetti Tatzka
Jhag: Toki meillä on siellä laivan alakerrassa autokannen alla oma tila, jossa "pelaamme" peliä nimeltään Fight Club Overtime. Minä otan Alpon aatteet ja valistavan käden, sekä miniponsai puuni mukaan, halitaan.