Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 544
  • 402

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai siellä on jollain digikamera mukana? Harmittaa jo niin perkuleesti etten mukaan joutanut, että tahtoisi sitten edes "Kootut humalassa suoritetut macarenat" -koosteen johonkin päin nettiä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti theLock
Kai siellä on jollain digikamera mukana? Harmittaa jo niin perkuleesti etten mukaan joutanut, että tahtoisi sitten edes "Kootut humalassa suoritetut macarenat" -koosteen johonkin päin nettiä.

Ken tuollaiseen paikkaan kameran mukanaan tuo, joutaisi olympuksineen yli laidan. Keskenkasvuiset kertoilkoon toisilleen, mitä sattuvat muistamaan. Ei toisten tekemisiä tarvitse julkisesti levitellä.
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Tommy
Tottamaar otan Olympuksen mukaani.

Tommy: Kun pidät lupauksesi niin voin tarjota sulle vaikka yhden oluen ennen peliä LänsiAuto-Areenalla siinä siirretyssä Blues-Tappara pelissä tämän kuun lopussa.

Edit: Ja kuvat täytyy tietenkin tulla nettiin, ei pelkkä kameran mukanaolo riitä.
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota kuvausjuttua kannattaa miettiä kahdesti.
Jatkoajassa on useita ihmisiä, jotka eivät välttämättä halua sekoittaa nettipersoonaansa siviilielämään.

Nickit on sitä varten, ettei omalla nimellä tarvi esiintyä joka paikassa. Mulla on ainakin tullut kirjoiteltua tyhmiä tänne jatkoaikaan enkä haluaisi sen vaikuttavan siihen, miten ihmiset suhtautuu "oikeassa elämässä". ELi kamerat vittuun, ok. :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Siis, tottakai.
Ei mitään julkista levitystä ja niistä en ota kuvia ketkä ei halua.

Kuvat laitan mahdollisesti jälkikäteen omalle palvelimelleni ja se linkki kerrottakoon vaikka yv:nä niille ketkä niitä kuvia haluavat oikeasti nähdä. Etusijassa risteilyllä olijat.
 

Jet-Ace

Jäsen
Epäselvyyksien välttämiseksi sanon minäkin jotain tästä kuvaamisesta. Minusta ei oteta matkalla ainoatakaan kuvaa. Jos näin tapahtuu, niin siitä kamerasta lähtee filmi tai muistikortti tyhjenee. Aivan varmasti.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kai nyt kuitenkin jonkinlaista raporttia on odotettavissa matkan jälkeen niiltä, jotka eivät ole pudonneet laidan yli.

Me jotka joudumme jäämään syystä tai toisesta rannalle ruikuttamaan olemme kuitenkin älyttömän kiinnostuneita siitä kuka taklasi ja ketä.

Jos raportti ei onnistu, niin ainaskin voitte antaa IS-tyyppiset tähdet risteilyn "parhaille pelaajille". Tosin mä kyllä melkein jo arvaan, kuka nekin pointsit kerää...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace
Epäselvyyksien välttämiseksi sanon minäkin jotain tästä kuvaamisesta. Minusta ei oteta matkalla ainoatakaan kuvaa. Jos näin tapahtuu, niin siitä kamerasta lähtee filmi tai muistikortti tyhjenee. Aivan varmasti.

Niin, jos olen oikein ymmärtänyt, säkin olet jonkin sortin tekijä jossain. Eli ei ole hyvää pr:ää tommoset ollenkaan. Puhumattakaan siitä, että joskus seiskalehti saattaa haluta sensaatiota..
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Tommy
Näyttää prosentit aika heikoilta.
No, ehkä kameran voi jättää kotiin.

Ota ihmeessä kamera mukaan. Eihän siinä muusta tarvitse huolehtia kuin siitä, että vangitsee kamerallaan ainoastaan ne, jotka haluavat tulla ikuistetuksi.

Ei minunkaan kamerakammoni juurikaan pidemmällä ulotu kuin pelkoon siitä, että kuvani päätyy muualle kuin matkalle osallistuville. Esimerkiksi internettiin.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Jos kamera jostain syystä ilmestyy matkalle, niin toivoisin, että mua ei sitten löytyis yhdestäkään kuvasta... Kamerakammo ulottuu todella pitkälle, enkä halua menettää sitä uskottavuuden hiventä, jonka kuvittelen omaavani.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace


Ota ihmeessä kamera mukaan. Eihän siinä muusta tarvitse huolehtia kuin siitä, että vangitsee kamerallaan ainoastaan ne, jotka haluavat tulla ikuistetuksi.

Ei minunkaan kamerakammoni juurikaan pidemmällä ulotu kuin pelkoon siitä, että kuvani päätyy muualle kuin matkalle osallistuville. Esimerkiksi internettiin.
Sitähän minäkin pelkään. Mutta kai se on oma vika, kun on kerran leikkiin lähtenyt...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ken kameralla kuvia räpsii niin usutan jonkun homobodariraiskaajajengin hänen PERÄÄNSÄ ja kaikki suomen saatanan palvojat hänen kotiinsa. Lisäksi köytän sen ihmisen nilkoista ja käsistä siten ettei solmuja pysty avaamaan ja laitan samaan hyttiin korsettiasuisten Annemari Sandellin ja Anna-Kaisa Hermusen kanssa harrastamaan seksileikkejä. Joten keep out jour kameras.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapa kultaseni.

Minä otan kameran mukaan. Otan mukaan myös Anna Kaisan kaksois sisarensa kera. Hallelujah kerho laulaa saatanan palvoja puskaan pussailemaan homobodareiden kera, joten kaikki hyvin.

Kuvia otan toki vain ihmisistä jotka siihen suostuvat, ja hemmetin hyvän näköisistä misuista toki ;)
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kamera mukaan

Niin, minä ainakin haluan mukavia asioita ikuistettavan risteilyltä. Pitäkööt kamerakammoiset itsensä linssin säteen ulkopuolella niin kaikki ovat tyytyväisiä. Ei ketään köytetä tuoliin ja väkisin räpsitä.
 
K

kangaroo

kapa76: nasevasti sanottu. Mielestäni olisi parempi että Tommy ja muutkin jättävät kameransa kotiin. Tällaisista keikoista perinteisesti kansanperinne leviää ainoastaan mukana olleiden muistikuvien perusteella. Sitä paitsi jurripäissä varmuudella jossain vaiheessa unohtuvat nuo luvat ketä saikaan kuvata ja ketä ei.

Joskus nuoruudessani harrastin valokuvausta ja tallensin filmille mm. luokka- ja kotibileitä. Niistä kuvista ei seurannut muuta kuin pahaa sanottavaa...

Niiden jotka eivät mukaan lähde, on turha vängätä kuvia. Olisitte tulleet messiin.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
kapa76: nasevasti sanottu. Mielestäni olisi parempi että Tommy ja muutkin jättävät kameransa kotiin. Tällaisista keikoista perinteisesti kansanperinne leviää ainoastaan mukana olleiden muistikuvien perusteella. Sitä paitsi jurripäissä varmuudella jossain vaiheessa unohtuvat nuo luvat ketä saikaan kuvata ja ketä ei.

Joskus nuoruudessani harrastin valokuvausta ja tallensin filmille mm. luokka- ja kotibileitä. Niistä kuvista ei seurannut muuta kuin pahaa sanottavaa...

Itse olin valokuvausta vastaan viimeiseen asti. Mutta viestintuojaa ammuttiin sen verran monesta suunnasta, että mun puolesta minusta saa ottaa niin monta kuvaa kuin huvittaa.

Mut mä otan radiovehkeet ja teen radio-ohjelmaa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä kun en ole risteilyllä mukana, niin ajatellin teidät muut seilaajat yllättää iloisesti siten, että vihjaan tästä risteilystä MTV3:n uutiskevennysten tekijöille. Eikös se olisi hulppeeta nähdä oma epäselvä naamataulunsa ihan telkkarissa! Voisivat esittää sen kevennyksen uutisten jälkeen vaikka heti sunnuntai-iltana isänpäivän kunniaksi.

... pitääkö laittaa hymiöitä, pitääkö?
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
" Kaiken takana on nainen "

Ymmärrän kyllä mainiosti Jet Acen ja Oloneuvoksen huolen niiden kameroiden suhteen. Olisihan tuo tavallaan kiusallista, jos nämä vellokset paljastuisivatkin otosten perustella perusturkulaiseksi laulu-duoksi. Toisaalta eihän tuo nyt mikään kummoinen häpeä olisi, jos ei veljeksiä ihan pöksyt nilkoissa yllätettäisi.

Vaikka nämä teini-paparazzit onkin nyt riisuttu aseista, ette voi kuitenkaan täysin rentoutua, sillä minä saatan ”sille päälle” sattuessani kirjoittaa raportin reissusta. Ja jos ”sille päälle” satun ,en tule unohtamaan pienimpiäkään yksityiskohtia. Lahjuksia saa kursailematta tarjota, betoni-bootseja ei mielellään.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Minä kun en ole risteilyllä mukana, niin ajatellin teidät muut seilaajat yllättää iloisesti siten, että vihjaan tästä risteilystä MTV3:n uutiskevennysten tekijöille. Eikös se olisi hulppeeta nähdä oma epäselvä naamataulunsa ihan telkkarissa! Voisivat esittää sen kevennyksen uutisten jälkeen vaikka heti sunnuntai-iltana isänpäivän kunniaksi.

... pitääkö laittaa hymiöitä, pitääkö?
Ei tarvi.
Harmi ettet voi tulla.
Sinä jos joku ymmärrät mitä yritin ajaa takaa tuolla kamerat pois, kiitos kitinällä.¨

edit: Haluaisko joku ostaa lippua. 20e:llä lähtisi..
 
Viimeksi muokattu:

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kapa76: nasevasti sanottu. Mielestäni olisi parempi että Tommy ja muutkin jättävät kameransa kotiin. Tällaisista keikoista perinteisesti kansanperinne leviää ainoastaan mukana olleiden muistikuvien perusteella. Sitä paitsi jurripäissä varmuudella jossain vaiheessa unohtuvat nuo luvat ketä saikaan kuvata ja ketä ei.

Nimen omaan tuota tarkoitan että kännipäissä sitä unohtuu. Bisnesmään. Ota ihmeessä ne ratio härvelit mukaan. Tee sieltä pieni ohjelma. Onhan täällä jatkoajassa joskus ollut Viitakoskenkin haastattelu mp3 muodossa. Kannatan.

Niin ja vielä siitä junasta. En tunne noita nimimerkkejä kaikkia ja tiedä kuka tulee mistäkin, mutta kuka oikeen aikoo tulla 15:03 junalla (HKI:stä). Suurin osa luultavasti menee jo aikaisemmalla.
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junatiketit JanJ:n kanssa haettu.

14.03 -junalla lähtijöille tiedoksi, vaunu on nro 22.

(ps. Rööri: Sä lähdet sitten kanssa 14.03 luksusjunalla, joten lipunhakuun suorin tein. Tapaaminen 13.30 @ steissi. Etujoukko rules.)

Paluussa Turusta sunnuntaina klo 18.02-19.48, vaunu 15. Käytännössä ravintolavaunu, kait.

Kuvista ---> hatarat muistikuvat riittää verrattomasti. Niillä mennään.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Designer
Alkaneen vuosituhannen ensimmäinen Turun saaristossa tapahtuva haaksirikko lähestyy, joten uusin tämän vetoomukseni. :)
Niin, ja hyvää matkaa kaikille!

Designer:

Sä oot vaan kateellinen,koska et itse pääse risteilylle.Muistatko muuten kun stadissa otettiin muutamat kupit terassilla?-Enkö ollutkin todella asiallinen ihminen silloin,vaikka kolme tuoppia kumosinkin siinä ajassa,kun sinä vaaveli lipitit yhden.Tule Designer kesällä mun mökille kaatamaan puita.Siellä on moni kaverini väsähtänyt kesken työn touhun,mutta tämä ukko on vaan jatkanut hommia,eli kupittamista kaikissa muodoissaan.

Rööri:

Raporttia vaan kehiin kunhan maihin päästään.Itse en siitä reissusta kuitenkaan mitään muista,joten tuo lupauksesi lämmittää mieltäni.Minusta saat kirjoittaa ihan mitä sylki näppäimille tuo,sillä en ole niin tarkka maineestani täällä.

bisnesman:

Haastattele minua joskus aamuyöllä,koska silloin ulosantini on parhaimmillaan.Mikään ilmainen haastateltava minä en kuitenkaan ole,joten varaa muutama stobe siihen viereen,ettei homma menisi mykkäkouluksi.Voit muuten kysellä minulta ihan mitä haluat,sillä mitään selvää et puheestani kuitenkaan saa.

Senior:

Mä tuun muuten sillä myöhemmällä junalla Turkuun.Teen tämän siksi,että haluan nähdä Turkua selvinpäin edes kerran elämässäni.JanJ:n kanssa me otetaan meidän kaljoista kuvia.Kuvat laitamme välittömästi tänne saitille,kunhan kotio päästään.Muuten emme valokuvausta harrasta,sillä aikamme ei riitä moiseen.

kapa76:

Minä tulen sillä junalla,joten kärsimyksesi alkaa pian. : )
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Jet Ace:
Et halua kuvia otettavan mutta kuitenkin kuvailit itsesi "varmasti havaittavaksi" mm. kännykkäsikin mainiten. Mitäpä teet jos nyt nyt ilkeä jatkoaikalainen hiipiikin ko. raflaan ja ottaa sinusta sen kuvan, juokset perään vai?

Ei siis tuossa anonymiteetissä mitään vikaa ole mutta outoa että sitten osallistut risteilylle, kuvailet olinpaikkasi ennen risteilyä tarkasti jotta sinut löydettäisiin.
Vai pelkäätkö että hommat menevät pahastikin överiksi :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös