Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 650
  • 402

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uuaaa.

Ensimmäinen kalja odottaa 30minuutin päässä.

*Kas on Rixa ny merelle lähteny pikku Euroopallaan...*
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rixa74
Niin huomenna se sita alkaa... Eli kokoonnumme kavereitteni kanssa hyvissä ajoin (12-13 välillä) LaConcardiin(entinen Semafor) ja alamme nauttimaan virvokkeita ala 2€ stobe.

JanJ, joka lähtee myös myöhäisemmällä junalla, on junakuponkien kanssa asemaa vastapäätä olevassa Sport Academyssä alkaen klo 13 (niin itse ainakin puhui) ja halunnee päästä eroon lipuista. Soitelkaa JanJ:lle ja sopikaa treffinne.

Tulta päin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt se on menoa eikä meininkiä, stringit jalkaan ja tiukka minihame, vai oltiinko menossa ...

Siis laivalle matka käy, kokemuksista viisaampana seuraavat toinen toistaan paremmat raportit ja katsotaan mille sivulle ympätään kuvat (asianomaisten suostumuksellla).

Jos en palaa, niin oli mukava palstalla höpistä ;)

*pshhh* Bisse aukeaa ja matka alkaa---->asema--->"sensuroitu"--->laiva.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laivalle. hop

Allekirjoittautunut valmistautui risteilylle ajamalla tukan pois. Valitettavasti partahöylä viilsi korvan auki ja jätti tupsuja taakse.

No, laivalla asia lienee korjattu.
Mutta nyt baariin. Juna lähtee 15.11.


Hyvä me ;)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Pommiuhka eurooppalaisilla autolautoilla." -Radio Nova

Norjalaislehti Verdens Gang -lehden mukaan tänään kuulemma räjähtää pommi jollain eurooppalaisella autolautalla. Näin amerikkalaislähteen mukaan. Pohjoismaisilla risteilyaluksilla uhka ei ole suuri... huhhuh.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Chip


Norjalaislehti Verdens Gang -lehden mukaan tänään kuulemma räjähtää pommi jollain eurooppalaisella autolautalla.

No voi kerpele. Tätä ei nyt viitsi ruvetA EDES FUNTSAAMAAN. Ei voi käydä sellainen tuuri, että kelluvat nettifrendimme olisivat tänään vaarassa. EI HEMMETISSÄ! Toivon kädet kyynerpäitä myöden ristissä että ainoat vaaratilanteet laivalla voivat saada aikaan korkeintaan jatkislaiset ITSE!
 

Jet-Ace

Jäsen
Laivalta kuuluu pelkkää hyvää. Olen ollut hereillä kohta 4 tuntia, mutta
olen nähnyt ainoastaan Kapa76:n, jonka hytissä oli kuulemma nukuttu 2 tuntia.
Lisäksi on väitetty, että ainakin Annuli ja Oloneuvos olisivat hereillä.
Istun pubissa Flonaldon kanssa, mutta muuten vaikuttaa siltä, että jatkoaikalaiset
ovat vielä unten mailla.

Minä menin ajoissa nukkumaan ja siksi olen tuntikausia sähköpostejani käsitellyt ja nauttinut
aamupalaksi toistaiseksi 4 pitkää olutta.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Hengissä perillä!

Bast ilmoittautuu kotiin palanneena takaisin Jatkoajan ruotuun.
Kivaa oli, sen voin taata.
Lisäraportteja tulee muilta osallistujilta - tai sitten ei :-)

Kiitos vielä kaikille kanssaristeilijöille spektakuläärisestä viikonlopusta!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Oloneuvos ilmoittautuu vahvuuteen. Myös minä haluan kiittää kaikkia matkalla mukana olleita miellyttävästä ja hauskasta seurasta. Tästä risteilystä pitää tehdä traditio.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kotona ollaan.
Kiva risteily oli.

Pahoittelen vaan etten.. ollut mukana sata prosenttisesti.
Meni hiukan överiksi ja päätin nukkua risteilyllä paremmat yöunet kuin kotosängyssä.

Pientä raporttia kenties myöhemmin..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, kotona ollaan, ja toipuminen aloitettu. Lähinnä soon nuo unet, jotka kovin vähäisiksi viime yönä jäivät.

Hauska risteily oli, kannatti ehdottomasti lähteä. Vaikka rajatun ajan ja ison tilan takia suuri osa porukasta jäikin vielä hiukan tuntemattomammaksi kuin toiset, oli erittäin asiallista saada nimimerkeille "kasvot" ja persoonaa enemmänkin kuin mitä näistä teksteistä saa selville. Yllättävän vähälle jäi kylläkin itse jääkiekosta puhuminen ainakin minun osaltani, muttei se mittään.

Pioneerityö on siis jokavuotisen risteilyn osalta tehty, eikun homma haltuun ja jatkoa kehiin.


Meikkis lähtee nyt nukkumaan, kiitokset kaikille osallistujille täältäkin!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
We want more!

Tahtoo lisää, oli kivaa. Koskas otetaan uusiksi?

Täytti aivan kaikki odotukset ja oli mielenkiintoista ja hienoa nähdä, että minkäläisä me jatkoaikalaiset ollaan. Hyvin ainakin kirjoitusten perusteella voidaan päätellä, että millaisia ollaan.

Oman hytin kokoonpano oli massiivinen pääkaupunkiseutupainoitteinen (kamalan pitkä sana..), jossa taklausvoimaa ja tahtoa ei juuri puuttunut. P_L ja reds1897 edustivat hyvin Penanismiä parhaillaan (?). Tommilin kantoi Kerhopaitaansa saaden myös discossa aikaan hypetystä Kerhon suuntaan. Niin ja vielä redsille, mitenkäs ne työttömän hiusmallin työt etenevät? heh

Kunniamaininta ehdottomasti bisnesmanille. Aika sälli - positiivisessa mielessä. Odotan vain, koska saamme nauttia bisnesmiehen uusiokaraokekirjaa, sillä niin hyvältä ne omat versiot kuulostivat.

Jatkoaikaan, mutta laivareissuun liittyvistä asioista jäi mieleen t.A.T.u.-duoklooni, joka sai aikaan hämmennystä discon puolella. Niin ja sekin vielä, että taisi seiskaluokkaiset järjestää jostain päin Suomea laivareissun samaan aikaan meidän kanssa, kun aika paljon varhaisteinejä oli messissä.

Yhteenvetona voisi mainita, että siistiä oli. Kaikin puolin, ei ketään pistänyt mitenkään aivan överiksi ja meininki oli Jatkoaikamaisesti asiallista ja sivistynyttä seurustelujuomista. Eikö se näin mennyt??
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Phhh. Hieno reissu ja onneksi tuli tehtyä. Kiitos järjestäjälle ja kaikille osallistujille. Meno ei hyytynyt yön jälkeenkään kiitos mystisen jakautuneen monipersoonakaraokelaulajan. Upeaa tulkintaa suoraan sydämmestä.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hengissä..

Kiitokset mukana olleille, erityisesti 9-kannen hyttiläisille (= Reissu oli mahtava huikeus, ja 500-vuotiaat t.A.t.U. -tytöt kruunasivat setin (= Tarkemmat yksityiskohdat jääkööt minun puolestani paikallaolleiden arvokkaaksi omaisuudeksi (= Tosin mikäli keskustelu yltyy, tuskin maltan olla kommentoimatta...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Huoh...

Porissa jälleen. Reissu oli aivan yliveto ja kaikki olivat aivan ihania. Miehet täydellisiä herrasmiehiä ja naiset mukavia. Kiitos kaikille. Matkaemäntämme oli erittäin esimerkillinen matkan alusta alkaen. Kiitoksia.
 
K

kangaroo

Jess...

Himassa ollaan back. Ehdottomasti ykköskeikka. Kiitokset kaikille mukana olleille yhdessä ja erikseen. Asiajengiä. Ensi vuonna toivon mukaan uudelleen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Krappaa ja viiniä :)

eli kiitokset kaikille mukana olojoille, olitte parempi porukka kuin uskalsinkaan odottaa, ja odotin paljon. Hyvä tiimi henki yli joukkue rajojen. Nickien takaiset ihmiset vastasivat oikeaa kuvaa suhteellisen hyvin, ainoin suurempina eroina voin mainita, röörin. Rööriä luulin isomahaiseksi rasva rassaajaksi, mutta vastaan asteli italialainen kikolo ;)

Hajahuomioita:

reds: Karaoke kilpa lienee voimassa? Ja bisse olen velkaa. Miten työttömän tukkamallin ura edistyy, tarjoan edelleen vasemman nännini ympärys karvoitusta sinulle. Hörps, asia hemmo.

Annuli oli yhtä tyrmäävä kuin uskoinkaan ja toinen puolisko mukava mies, hyvä Pori, millon yyteriin saunomaan?

JHag: kirjoituksia vastaava puntti mies, jolla on painavaa sanottavaa, tulen tekemään sen treeni ohjelman.

Kangaroo: Loisto ukko, joskus bisselle?

Kiisa&Flona: Loistavaa porukaa Hpk edustus toteutti itsensä risteilyn kannalta hyvin ;) Tulenpa sika katsomoon huvittamaan,

P_L: Krappa oli loistavaa tarjoan seuraavan kierroksen, mutta valkkari jonka ostin kompensoi tilannetta? *hali*, seuraavassa matsissa bisselle? asia hemmo tämäkin :)

Oloneuvos: Loistava mies, tutustukaa niin tiedätte, sijoittaminen hallussa.

Jokeri hemmot: Siellä on fiksua porukkaa kuin missä, seuraavat paikallismatsit uudella asenteella, ei vaan samalla tavalla kuin aina. Asioista pystyi keskustelemaan ja jonkun kanssa hitaat tanssit ja huom kieltäydyin leidin pyynnöstä ennen ;) Krappaa ja vinkkuu, halia ja hauskaa.

Muutenkin kova reissu jatkan viestiä hieman myöhemmin ;) Iltaa kultsit t Jore, Tatzka,

Hiukset ojoon ja geeli jojoon , mä koulutan teitä ;)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kotiin on päästy turvallisesti kuuttakymppiä ajellen. Lämmin kiitos matkanjohtajalle ja kaikille mukana olleille. Meillä oli mukavaa, viihdyttävää ja yllätyksellistä.
Predatorille tiedoksi, että minä hoidin pommikoiran ja aallonkorkeuksien mittaajan virkaa ihan omasta halustani joten MITÄÄN kamalaa meille ei olisi voinut sattua.
Seniorille tiedoksi, jotta keksimme Annulin kanssa Sinulle tittelin jonka voit nyt liittää allekirjoitukseesi: Jatkoajan vuoden taulun suutelija Näimme kyllä aitiopaikalta tämän hellän kohtauksen palkintojen jaossa, joten et voi valittaa tittelistäsi.
Ota tai jätä.
Hyvää yötä kaikille toivottaa koo
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Äärimmäinen asiareissu!

Kiitos ja anteeks kaikille mukana olleille. Harvoin olen nähnyt yhtä luotettavaa matkanjohtajaa kuin JanJ Granin paidassaan. Miljoonia hienoja yksityiskohtia muistuu mieleeni taatusti myöhemmin, joten palaillaan silloin ns. raportin merkeissä.

Toistaiseksi pinnat bisnesmanille täältäkin. Jumalauta, kaveri tulee risteilylle t-paidassa, jossa lukee "Anna edes säälistä". Täyttä asiaa.

Ja PL, vitun hyvä idea tilata grappaa Siljan yökerhossa kolmen maissa, kiitoooooos siitä....!! Mutta pitikö sitä helvetin sotkua mennä juomaankin..Arvostan grappaa alkoholina yhtä paljon kuin Alpo Suhosta valmentajana.

Ja Turun miehet, Jet Ace ja Oloneuvos, se kuva laitetaan vielä tänään seinälle, perkele, iso mies meinaa melkein liikuttua, kun katsoo niitä.....you know. Iso kiitos.

Huomenna haastetaan muuten VR oikeuteen. Niiden ns. ravintolavaunussa ei myydä grappaa eikä etanoita. Tätäkö on palvelu näinä päivinä, kysyn vaan?

Lisää tunnelmia myöhemmin. Asiahemmot jatkoivat vielä rautatieasemalta Sportsiin matsia katsomaan. Me nysvärit lähdettiin himaan neppailemaan. Oli muuten tosi hienoa katsoa isolta screeniltä Suomi-Tsekki matsia ja olla lähes ainoa, joka hurrasi Marekin kauniille selkäänajelulle. Niisk. Kaveri on entisensä. Ugh.

Lisää myöhemmin, kosketelkaa toisianne. Pistimillä.

edit: Tervetuloa vaan Tatzka! Huominen treenii saattaa itseltäni jäädä väliin.....mulla on astma tai jotain. Muista puntteilussa, että venyttely on sairaus. Seppo Rädyn mukaan. Ja Annulille täältäkin specialterkut.
 
Viimeksi muokattu:

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset myös minun puolestani JanJ:lle ja kaikille osallistujille!

Perinteen jatkoa ja Röörin raapustuksia odotellen,

Erkki-setä - ei kun L
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Himpura, sain itse viettää viikonlopun rynnäkkökiväärin ja kirjurikurssin kanssa. Olisi ollut kiva tulla ottamaan turpiin laivalle :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti L-Mies

Erkki-setä - ei kun L

Mun pitikin just paljastaa, että L-mies on todellakin Liesmäki. Lisäksi Tatzka on Jore Marjaranta ja Punaiset Lasit on Alpo Suhonen. Toisaaltahan me kyllä sovittiin, että näitä ei paljasteta julkisesti...mutta helvettiäkös sillä on väliä. Me penaillaan avoimin kortein.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti JHag
Mun pitikin just paljastaa, että L-mies on todellakin Liesmäki. Lisäksi Tatzka on Jore Marjaranta ja Punaiset Lasit on Alpo Suhonen.

Paljastan tähän perään vielä että "reds" on Pertti Lehtonen.

ps. Kai Nurminen on ohmo!
 
Viimeksi muokattu:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Vihdoinkin kotona

Eli täälläkin ilmoittaudutaan takaisin vahvuuteen jotakuinkin hengissä. Reissu oli loistava, tuli myös grappa tutuksi ja grapasta seurasi täydellinen blackout ja melkoisen kova grappa. Junassa sitten Jet Ace tarjosi porukalle yhtä tikettiä Robert Plantin keikalla ja allekirjoittanut lähti sitten sinnekin ja oli muuten aika perkeleen hyvä keikka. Porukka oli mahtavaa ja jo menomatkalla junassa yksi perhe päätti siirtyä toiseen vaunuun, tosin mitään dramaattista ei tapahtunut, vaan tarjoilukärryn hoitaja Vladimir Jursinov jr. eli kavereiden kesken Vova tarjosi heille tällaista vaihtoehtoa. Nyt ihmiset osaavat myös "E viva Espanja" -laulun uudet sanat, sanoitus JanJ.

Bisnesman osoittautui todelliseksi tekijäksi toimittajan hommissa ja hiusmalli oli hieno. Reds1897 paljastui myös hiusmalliksi, tosin työttömäksi sellaiseksi ja tatzka on siis Jore Marjaranta. Kiitokset erityisesti JanJ:lle sekä Jet Acelle sekä tietysti kaikille mukanaolijoille. Penaa ei tönitty, mutta penailu oli voimissaan, vaikka brändiä ei tullutkaan juotua, tosin grappa hoiti hommansa viimeisen päälle.

PS. JHag: kai jäähalleissa myydään grappaa? Ja kyllä, VR lähtee oikeuteen, meillähän oli asianajajakin mukana.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset kaikille

todella mukavasta reissusta ja hyvästä seurasta. Jatkislaiset ovat vielä mukavampaa porukkaa, mitä ennalta osasi arvata. Traditio tästä pitää tehdä ilimammuuta.

JanJ:lle erityiskiitos virheettömästä matkaemännöinnistä. Mukavaa kerrottavaa löytyisi kaikista, joiden kanssa aika antoi myöden keskusteluun saakka. Bisnesman ennenkaikkea oli mies paikallaan. Tämä toimittajaksi syntynyt Kajaanin lahja suomalaiselle journalismille on verraton heppu nauhureineen kaikkineen. Alkuperäisellä tyylillään ei jätä kylmäksi. Muuttaa heti Hesaan, kun on varaa, joten toivon työntäyteistä lähitulevaisuutta.

Arvi ja Daddy -duon esiintyminen jäi sitten seuraavaan risteilyyn, joten siinäkin mielessä reissu on tehtävä. Ilimammuuta. Allekirjoittanut kiittää nöyrimmin saamastaan huomionosoituksesta. Mereten kuva kulkee jatkossa mukanani kuin sukupuolitauti, jota tosin en tuliaisiksi kotiin tuonut vastoin ennakkopelkoa. Hääkuvan paikalle kuvaa en tällää, olkoon siinä mielessä rouvankin mielipiteellä painoarvoa.

Grapan sopivuus juomaksi todettiin epäkelvoksi. Levyjen puhdistus sillä sen sijaan on oikeampi käyttötarkoitus.

Erityiskiitos vielä ryhmän kultivoituneille ja viehättäville naismatkaajille. Jätän allekirjoitukseni vielä hautumaan, vaikka kuvan saaminen olikin koskettava ja herkkä tapahtuma.

Kiitos kaikille itseäni paremmasta seurasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös