Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 538
  • 402

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse taidan passata tuon pelipaita-projektin, eikös se ole tarkoitus olla jokseenkin samaa porukkaa siellä. Miksi siis turhaan erottautumaan seurojen tunnuksilla, vai..?

Ajattelin myös mahdollisesti lähestyä vastakkaista sukupuolta tuon illan aikana, ja ns. menekki luultavasti on parempaa ihan siviilit päällä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti juhaht
Itse taidan passata tuon pelipaita-projektin, eikös se ole tarkoitus olla jokseenkin samaa porukkaa siellä. Miksi siis turhaan erottautumaan seurojen tunnuksilla, vai..?

Ajattelin myös mahdollisesti lähestyä vastakkaista sukupuolta tuon illan aikana, ja ns. menekki luultavasti on parempaa ihan siviilit päällä.

Aivan tuota tarkoitinkin viestilläni. Emme kai leiriydy omien seurojen porukoihin vaan olemme ennekaikkea jatkoaika porukkaa. Toki jokaisella on vapaus vapaassa maassa, mutta risteilyllä olisi mukava muutama jatkoaikalainenkin tavata ;)

Vastakkaista sukupuolta varten minulla on ässä jos ei hihassa niin muualla. Ajattelin ottaa aidot käyttämäni alasuojat mukaan, niiden viehätys on vertaansa vailla.

Varaan muuten huomenna paika 15.03 junaan ja JanJ:n vierelle, muut samassa junassa tulevat vihjaiskaa itsestänne.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo emmäkää aatellu pitää paitaa päällä ja toisaalta empä taida raahata sitä ees mukaan,puhelimella saa jengin kiinni :D

*Laskee tunteja*
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Enpä mäkään taida paitaa ottaa edes mukaan. Olen pyhittänyt paidan käytön (siis Ässä-paidan, käytän kyllä muuten paitoja) vain peleihin, voi siunaus haihtua, jos örvellän humalassa se päällä. Ässien pienen lipun voin kyllä ottaa, sillä se sopii vaatetukseeni kuin nyrkki...johonkin.

Mitä ovat ykköset??? En omista sellaisia...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rixa74
Joo emmäkää aatellu pitää paitaa päällä ja toisaalta empä taida raahata sitä ees mukaan,puhelimella saa jengin kiinni :D

*Laskee tunteja*
Ai sullakin on jo kovat poltot.
Mä näin jo unta risteilystä, sairasta materiaalia, taas.. Pitäisköhän hankkia elämä ;)

Kyllä me samaan junaan änkäydytään, sulla on se toiseksi kovin urakka sit, kuulet minua nousuhumalassa. Kovin lienee sitten kämppiksillä, jos känkkäränkkä tulee kylään. Tai jos lähesjokakertainen oksennusrefleksi ajoittuu hyttiaikaan..

Mut sitten tuntee laivassa paidasta, jossa on säälittävä viesti. Toivottavasti vaan ei kukaan mies ota viestistä vaaria..

edit: kokeneemmat kissankaatajat saavat sitten pitää pikakurssin naisten viettelemisestä. Joohan?!?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior


Jaah, nyt tulikin paineita.

Tarkoitatko puhuessasi kolmestakymmenestä sentistä, että loput jättäisin himaan? Ei, olemme erottamattomat. Kuljemme yhdessä ain. Koko junnu ja mä.

Alastonkuvat sitäpaitsi ovat jo nähtävissä sivuilla www.senoirpython.org. Sivut avautuvat tosin vain jäsenille. Hakemukset yv:nä.

Oikeastaan olen huolestunut Kalkku. Miksi ne kuvat SINUA kiinnostaa? Itte aloitit.

Joo siis ihan ammatillisesti kiinnostaa , olen nimittäin tullimies;)
Tollasesta lihamoukarista joutuu maksamaan jo koiraveroa jos meinaat koko pythonin ottaa mukaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kalkun rusakko


Joo siis ihan ammatillisesti kiinnostaa , olen nimittäin tullimies;)
Tollasesta lihamoukarista joutuu maksamaan jo koiraveroa jos meinaat koko pythonin ottaa mukaan.

Kerroppa tullimies, paljonko saa viinaksia tuoda maihin?
Ja saako omia eväitä ottaa laivaan :)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti bisnesman

Ja saako omia eväitä ottaa laivaan :)

Kokeilehan! Saat taatusti nimesi useampaankin lehteen, tuosta saa jo tullimieskin viikon hermoloman. Kiitos aamupäivän huumoripläjäyksestä. On teillä idän pojilla metkut, vodkaa ja kaviaaria kaiketi olisit tuonut .... ;D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos


Kokeilehan! Saat taatusti nimesi useampaankin lehteen, tuosta saa jo tullimieskin viikon hermoloman. Kiitos aamupäivän huumoripläjäyksestä. On teillä idän pojilla metkut, vodkaa ja kaviaaria kaiketi olisit tuonut .... ;D

Lähinnä Vodkaa ja Nakkeja. Plus isokasa ketsuppia. =)
Mut hei, kai siellä saa sit juoda tuliaisensa :D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Raahaako muuten kukaan laivalle vaivoikseen läppäriä? Meitä maihin jääviä rannallaruikuttavia huvittaisi erinomaisen suureellisesti lukea ikäänkuin "livenä" täältä palstalta risteilyn vaiheista. Voisitte sitten sieltä actionin keskuksesta, hekuman huipun välittömästä läheisyydestä (tai pöydän alta) kertoa heti tuoreeltaan esim. seuraavista aiheista:

- kävikö laivan putka pieneksi jo ennen puoltayötä?
- kuka vei saunasta lauteet ja yritti tehdä niistä isänpäiväkokon komentosillalle?
- onko laivalta löytynyt riittävästi grappaa IFK:n faneille?
- joko JHagilla on kausari paatin kuntosaliin?
- oliko Pena mukana?
- olitteko te kaikki todella siellä heilumassa ilman paitaa? Tuliko vilu?
- oliko Annulin pieni Ässälippu niin söde kuin minä sairaassa mielessäni kuvittelen?
- kuka pölli laivan kapteenin päällystakin ja uhosi aamyöllä diskossa olevansa James Onedin?
- kun ensin meni lujaa ja oli hyvä olo, niin tuliko sen jälkeen paha olo?
- kuka/ketkä maalasi laivan toiseen kylkeen ison HPK:n kypäränaamalogon yön aikana?
- joko ne kahdeksan pallomereen hukkunutta tyyppiä on löydetty ja tunnistettu?
- oliko Silja Sillanpää kaitsemassa lapsia ja jos oli, niin kuinka monta turvamiestä tarvittiin pitämään Senior siveellisen välimatkan päässä Siljasta?
- oliko todella kivempaa nukkua laivan käytävän kokolattiamatolla kuin maksetussa hytissä?
- kuka siellä komentosillalla huseeraa? Nimittäin CNN:n mukaan laiva on lähtenyt kiertämään Kap Hornia?

No juu, itse asiassa jokainen reissuun lähtevä voisi lukea tuon listan, ikäänkuin ennakolta opiksi otettavaksi.

Toivotan teille kaikille oikein rattoisaa risteilyä, pitäkää järki käden ulottuvilla (edes), älkää kaatuilko, älkääkä putoilko mereen.

Toivoo nimim. Eräs Kateellinen Maakrapu
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Raahaako muuten kukaan laivalle vaivoikseen läppäriä? Meitä maihin jääviä rannallaruikuttavia huvittaisi erinomaisen suureellisesti lukea ikäänkuin "livenä" täältä palstalta risteilyn vaiheista. Voisitte sitten sieltä actionin keskuksesta, hekuman huipun välittömästä läheisyydestä (tai pöydän alta) kertoa heti tuoreeltaan esim. seuraavista aiheista:

- kävikö laivan putka pieneksi jo ennen puoltayötä?
- kuka vei saunasta lauteet ja yritti tehdä niistä isänpäiväkokon komentosillalle?
- onko laivalta löytynyt riittävästi grappaa IFK:n faneille?
- joko JHagilla on kausari paatin kuntosaliin?
- oliko Pena mukana?
- olitteko te kaikki todella siellä heilumassa ilman paitaa? Tuliko vilu?
- oliko Annulin pieni Ässälippu niin söde kuin minä sairaassa mielessäni kuvittelen?
- kuka pölli laivan kapteenin päällystakin ja uhosi aamyöllä diskossa olevansa James Onedin?
- kun ensin meni lujaa ja oli hyvä olo, niin tuliko sen jälkeen paha olo?
- kuka/ketkä maalasi laivan toiseen kylkeen ison HPK:n kypäränaamalogon yön aikana?
- joko ne kahdeksan pallomereen hukkunutta tyyppiä on löydetty ja tunnistettu?
- oliko Silja Sillanpää kaitsemassa lapsia ja jos oli, niin kuinka monta turvamiestä tarvittiin pitämään Senior siveellisen välimatkan päässä Siljasta?
- oliko todella kivempaa nukkua laivan käytävän kokolattiamatolla kuin maksetussa hytissä?
- kuka siellä komentosillalla huseeraa? Nimittäin CNN:n mukaan laiva on lähtenyt kiertämään Kap Hornia?

No juu, itse asiassa jokainen reissuun lähtevä voisi lukea tuon listan, ikäänkuin ennakolta opiksi otettavaksi.

Toivotan teille kaikille oikein rattoisaa risteilyä, pitäkää järki käden ulottuvilla (edes), älkää kaatuilko, älkääkä putoilko mereen.

Toivoo nimim. Eräs Kateellinen Maakrapu

Kiitos kiitos!
Minua ihan harmittaa kun "The magic four" ei osallistu kokonaisuudessaan risteilylle..

Veikkaampa että minulla tulee ensimmäisenä hyvä olo ja ensimmäisenä myös paha olo. Komentosiltakin saattaa tulla tutuksi, jos ei toverit pidä huolta yksinäisestä merimiehestä ;)


edit: jos ei muuten niin tekstarit kulkenevat.
Eli jotain väliaikaraportteja voisi laittaa..tosin minulla on ovat usein dramaattisesti yliampuvia. Tai sit puolipuutaheinää :)
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Luulen, että saamme Klubi-henkeen nauttia merellä perinteisestä ruotsinlaiva-orkesterista, jonka jäsenet ovat hyvin hyvin paljon Penan näköisiä! Pubissa näillä botskeilla viihdyttää yleensä kitaran ja/tai synan kanssa Queen-kitaristi Brian Mayn näköinen kaveri. Kansallisuudeltaan ex-itäblokkia, kuten Pena lookalike -orkesterikin. Ja jos oikein tuuri käy, voi orkesterin keskiyön numerona olla niukkaan paljettiin pukeutunut, hieman 45-vuotiaan Janina Frostellin näköinen typsy sulka päässään ja perseessään. Hän tulee Puolasta ja laulaa huonolla englannilla Abban kappaleen. Ja me nautimme!
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Raahaako muuten kukaan laivalle vaivoikseen läppäriä? Meitä maihin jääviä rannallaruikuttavia huvittaisi erinomaisen suureellisesti lukea ikäänkuin "livenä" täältä palstalta risteilyn vaiheista.

Minulla ainakin on communicaattori, joten eiköhän tänne jotain mukavaa moderoitavaa ilmesty matkan eri vaiheissa.

Listasi painettu mieleen, Preda. Minun mielikuvitukseni lentää vähintään samalla tasolla ennakkotunnelmiesi kanssa. Joten voit olla aivan huoletta. Matkan jälkeen Jatkoaika on entistä maineekkaampi.
 

Jet-Ace

Jäsen
Äkkilähtö risteilylle!

Matti myöhäiset,

Myytävänä Turisti I S - 30€ /henkilö (2 hengen hytti) paikka risteilylle. Hyttikaverina jpp.

Ei, en ole jäämässä matkalta pois, vaan minulle on järjestynyt omien kanavien kautta oma hytti.


Kiinnostuneet, lähettäkää yksityisviesti.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Kysyn vaan

Viestin lähetti JanJ

Olen paikalla reilua tuntia ennen, haen liput varattujen lippujen tiskiltä. Sitten oleilen siinä lipunmyynnin luona jääkiekkoaiheisesti pukeutuneena. Joten lähestykää reilusti, tunnistatte kun näette paidan.

Jep, ja puhelinnumerohan kaikilla on.
Joten soitelkaa kun saavutte terminaaliin, jos ette halua siellä haahuilla turhaan. Laivaan ette pääse ennenkuin olette lipun saaneet minulta.

Vaikken nyt ole mukaan tulossa niin mun on ihan pakko heittää JanJ:lle...

Eikös ne liput pitäis hakea viimeisten Joukossa bussin ovelta huutaen "Khaikki odhottaa shitten authossa sishällä tai muuthen ei thule liphuja..." Kuten eräs legendaarinen matkanjärjestäjä jonka kyydissä tuli lähes kaikki Suomen jäähallit kierrettyä Ässäpaita päällä... Aina päästiin silti peliin ensimmäisen erän aikana. Pelistä pois lähteminen olikin sitten hitaampaa...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti bisnesman


Kiitos kiitos!
Minua ihan harmittaa kun "The magic four" ei osallistu kokonaisuudessaan risteilylle..

Mikä simpura soikoon, hitto vieköön on "The magic four"??
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Mikä simpura soikoon, hitto vieköön on "The magic four"??
Neljän "kolkyt tai nelkyt ja risat" IFK-kannattajan muodostama , pahennustakin herättänyt ryhmä.
Tunnetaan myös nimellä Pilluminaatti.

Meinaan jos minä nyt otan sen minidisk-soittimen mukaan, uskoisin risteilyn olevan juuri se oikea paikka ikuistaa se, mitä jatkoajassa ei suvaita, radio dokkariksi :D
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jees, tommilin täyttää sitten meikän isot saappaat ;)
Ei muuta kuin pitäkää hauskaa ja järki mukana niin ensi kerralla yritän sitten minäkin pysyä mukana matkasuunnitelmissa loppuun asti.

Nim. Toinen Kateellinen Maakrapu
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti bisnesman

Neljän "kolkyt tai nelkyt ja risat" IFK-kannattajan muodostama , pahennustakin herättänyt ryhmä.
Tunnetaan myös nimellä Pilluminaatti.

Meinaan jos minä nyt otan sen minidisk-soittimen mukaan, uskoisin risteilyn olevan juuri se oikea paikka ikuistaa se, mitä jatkoajassa ei suvaita, radio dokkariksi :D

Loistavaa ota mukaan vaan. Yksinoikeudella jatkoaika esittää: RISTEILY
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti teemu73
Mukavaa matkaa niille ketkä lähtevät!

Muistakaa että poreallas ei ole käymälä!

Tuskimpa sitä ainakaan allekirjoittanut eksyy porealtaaseen, mutta jos näin käy, ollaan varovaisia.
Toivottavasti tällä kertaa en sammu pallomereen ;)
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuvia?

Aikooko kukaan ottaa jotain kameran tyyppistä laivalle mukaan?
Olis vaan helkkarin hienoo nähdä jonkunnäköisiä kuvia matkasta....

Edit. koska laiva lähtee?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin huomenna se sita alkaa... Eli kokoonnumme kavereitteni kanssa hyvissä ajoin (12-13 välillä) LaConcardiin(entinen Semafor) ja alamme nauttimaan virvokkeita ala 2€ stobe.

Bisnesmanin pitäisi liittyä meidän joukkoomme (ainakin lähetin ilmoituksen tekstarilla...) ja sieltä suunnistamme junaan joka lähtee klo 15.11.

Toi juna on se mihin jengi nousee Turkkusesta kyytiin about 1700 ja pienen matkan päässä on satama sitten.

Meirän piti tänää lähteä pohjustaan tätä reissua,mutta erinäisistä syistä johtuen emme lähteneetkään (pitää kyl juora 1-2 bisseä himas).
Se mikä täs ketuttaa on:
a.)Töitä vielä 4h
b).Mitenkähä helkatissa sitä saa unta tulevanan yönä...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lähdön hetki koittaa pian urheille jatkoaikalaisille.
Pitäkäähän hauskaa ja eritoten pitäkäähän Jatkoajanlippu korkealla!

Koettakaa myös selvitä hengissä takaisin.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mitä! Tänäänkö se risteily on? Nyt tuli kiire. Mistä se laiva lähtikään? Oulusta? Ei kun lentokentälle....
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös