Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 635
  • 276

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"Huhhuh mikä pythooni tuli heitettyä tuonne wc-pyttyyn. Ihme designiä täynnä nää pöntöt nykyään, kun pitää paskantaa seisaaltaan.."

"...mutta onneksi löysin minttupastilleja. Onkohan tää joku limited-edition uutuusmaku, ihan niinkuin urealle maistuis"
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
ME PYÖRITETÄÄN MONEN SADANTUHANNEN JUTTUA TÄÄLLÄ, JA TE TUUTTE MULLE NAURESKELEMAAN!

Anteeks teille paikallaolijoille, mutta mä en kestä näitä mikkihiiriä.

Asiallista kieltä pittää käyttää.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Pitäkää ananaspitanne, mä lähen Roopelle ryypään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä on ongelmana? Eikö äiti halannu tarpeeks ku olit pieni vai miks oot tommonen saatanan vittumainen kääpiö? Vittu sä mikään järjestyksenvalvoja kuitenkaan ole nyt tulee turpaan! Ai vittu mitä mun silmiin tuli!?! Voi vittu apua! Mäennääenäämitään! Poliisi! Ambulanssi! Jeesus!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Älä sä käy kukkoileen, KIRKA SAATANA.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mul on kotona viinaa lähteeks joku teistä minihameisista mimmeistä meille jatkoille?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mee poikakaveris luo, vitun hintti!
Höhöhö homot tappelee keskenään. Homot... B rapun miehet. Höhöhö... Aa joo makkaraperunat ilman makkaraa ja perunoita mulle. Höhöhöö
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Me ollaan vieläki Roopella @ReijoRotta ja mä, - tultiin pilkun jälkeen tänne. Tulkaa teki sieltä!

HEE-EEI, ILTA ON ALUSSA!
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Jätkät, kattokaa! Tuolla on Mikke! Hei Mikke, ilmaveivaa ittes tänne!

No mutta Mikke. Miksi Mikke itkee? Kuka tuli pukukoppiin? MATS SUNDIN! Se lähti jatkoille Sara Sieppi ja JVG kainaloissaan? Minne ne lähti? Mikke, minne ne lähti? Kerro, niin mä tarjoon lisää pillimehua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Iso taksari! Ai miten niin ei oo. Semmosta grilliä voi olla olemassakaan, jolta ei taksaria löydy. Menkää nyt pellet itteenne kun ette mistään mitään ymmärrä!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Iso taksari! Ai miten niin ei oo. Semmosta grilliä voi olla olemassakaan, jolta ei taksaria löydy. Menkää nyt pellet itteenne kun ette mistään mitään ymmärrä!
Ne on makkaraperunat, eikä mikään taksari, vtun nykäskyläläiset. (etsi lauseesta ja suosikkijoukkueesta virhe)
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kaverini aikoinaan nakkikioskin jonossa riiteli mustalaisen kanssa. Sanoi tälle, että et varmaan uskalla lyödä häntä puukolla. Oli se uskaltanut. Kaverini makasi sairaalan pedissä kaksi päivää vatsallaan, kun mustalainen oli lyönyt häntä puukolla perseeseen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oisko sulla tulta?
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Löysää ny sitä karjalalippistä! Hampurilainen munalla ja maito rahalla... höhöhöhöhöhöö!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös