Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 657
  • 276
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hoi sinä komea poliisimies! Etkö näe millaista ohi aiheen menevää meininkiä täällä nakkikiskalla harjoitetaan?! Kaveris saa kans jos puututte tähän, hei! Että pysyttäs asiassa hei. Tuplanakki hei. Ja vaseliinia. Hei.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hou hou, pukki tulee Roopelle kans. Saaks siel piparia, hehheh. Glögit on omasta takaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei rouva siellä! Pukki tahtois vähän piparia! Ai et anna? Sä oot HUARRA!!! Vittu mä vedän kaikkia turpaan!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tilaa voittajalle! Jarelle egopullat, kukamuumuka-perunat ja litra bollingerii. Sitten myyjä lappu luukulle ja mennää laittaa ihmiskyrpää persevittuun.

Ja menkää te runkkarit poikakavereidenne luo!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten niin ei käy amexi?? Ootteks te jotai köyhiä häh? Vittu kellää mitään käteistä enää ole. Saatana
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Saatanan hiljasta, viimenen asiakas kävi joku tunti sitte. No kai se viä vilkastuu kun noi saa vähä kaljaa koneeseen.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs perkeleen homppeleiden kokous täällä on? Se on seittemän sekunttia aikaa hajototella tämmönen kerho tai ei hyvä heilu.
 

Nick Neim

Jäsen
Voi vittu, kytät. @Ahar kumppaneineen on tulossa, äkkiä karkuun!

MUSE JÄÄ! MUSE JÄÄ!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pekonijuustotuplapurkeri ja puolen litran maito....syön heti
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Annakko pilua.. mää tierän etä sul on.

....voi vinetto, menikin omaksi rankkarikisaksi. Ja miksi mulla on kämmenen kuva naamassa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ui vitsi, tyttöjepari, eikä ees ruma! Lähe hei sä paskalakki menee ni me voidaan tän tsibun kans vähä viettää iltaa. Vittu et saatana käy muhun kiinni natsikyttä, mä oon joulupukki, perkele!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Voiks tääl maksaa Visa Electronilla? Ai ei? No venaa mä otan ton nakkimukin ja tuun huomen maksaa. Mä oon ton Maken frendi, se voi kertoo et mä oon luotettava. Make on hyvä jätkä hei. Se soitti just kytät paikalle ku sä varmaan et lyö massei kassaan kun et ees Visaa hyväksyny. APINA SAATANA!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yhet makkaraperunat ilman makkaraa, hihihii. Ja juomaks kokis ilman pulloo, hihihii. Laita vielä porilainen ilman turkulaista ja pizza ilman pohjaa, hihihii.

..hei, multa lyötiin hampaat kurkkuun tossa, soitatteko ambulanssin? Kitaralla ja nokkahuilulla kiitos, hihihii.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
ME PYÖRITETÄÄN MONEN SADANTUHANNEN JUTTUA TÄÄLLÄ, JA TE TUUTTE MULLE NAURESKELEMAAN!

Anteeks teille paikallaolijoille, mutta mä en kestä näitä mikkihiiriä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ALLAHU AKBAR!!! ALLAHU AKBAR!!!

Noni, hälvenihän se jono. Myyjä, ottaisin puoli pulloa Koskenkorvaa ja kaksi heijastinliiviä. Myyjä? Myyjää?! Äh, sekin juoksi vittuun. Taidanpa räjäyttää itteni ku alkoi vituttaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten niin ette myy viinaa täällä? Mitä varten täs sit jono on? Saatana kuitenkin myytte viinaa! Ette vaan myy mulle! Rasisti perkele! Nyt turpa umpeen ja sitä viinaa äkkiä!
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Hoi, te tatuoidut liivimiehet! Onko rinkirunkkaus yhtä hauskaa kuin miltä se kuulostaa? Saako liittyä seuraan? Pliiiiiiiiiis?

Painu itte! Nyt housut kinttuihin ja verrataan kokoja! Myyjä runkkaa ne kovaksi ja lopettaa sen piirakan jakamisen noille luukulla junaa leikkiville.

Jaa, et muka erota mun sotanuijaa?! Ota kondomi päästä, muthavuger, niin näet paremmin!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Vittu täällä haisee paska, kuka saatana heitti leijan?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vittu täällä haisee paska, kuka saatana heitti leijan?
Sori.

Vittu tuolla miestenwc:n automaatissa oli paskan makuista purkkaa. Maistui ihan kuminaiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös