Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 732
  • 276

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tajuaakohan kukaan teistä kuinka pahasti tulette ihan kaikki saamaan turpiinne, jos tämä vittuilu vielä jatkuu?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menkää köyhät tavikset vittuun siitä mun edestä! Ettekste tiiä kuka mä oon? Mä oon saatana kuuluisa laulaja, vitun pellet!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulle yks ontto nakki ilman kuorii.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuota.. ei jollain ois vitosta heittää.. siis rahaahan mulla on, mutta näköjään jäi tota lompakko povarin taskuun, ja siis takki on tota niin se on eri ku tää.. tiiätte varmaan hehe. Voin antaa nimmarin ja otetaan vaikka selfiekin hei niin voitte luuserikavereillenne näyttää että ootte tavanneet mut..? Eiks kellää ois hei? Kaks eurookin käy hei jos ei femmaa löydy?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Mää halusin vaan hotsin kahella, ja sit tollane vitun pelle rupee jotai lässyttää.

Tolla myyjällä ois ihan hyvä perse, jos sil ei ois noin saatanan rumat housut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiks kellää nyt muka oo vittu femmaa heittää hä? Saatanan köyhät paskat! No vittu mä teidän pennosia tarvii, myyjä hei, lihis kahella nakilla ja kokis zero, kaikki mausteet, pistä mun piikkiin! Ai miten niin? Vittu mä oon Tauski etsä nää, tietenkin mulla on piikki vitun pihtariakka, lesbo saatana, tuun vetää sua turpaan!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on rahaa enemmän ku sulla ja sun faijallas yhteensä! Kuus mestaruutt, hei!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ai sä oot nykyään ton vosun kanssa. Mä oon muuten pannu sitä. Vähän on kyllä läski perse.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuleekohan jossain vaiheessa Aki-Petteri Berg jonon ohi ja uhkaa syövänsä koko kiskan tyhjäks jos joku aukoo päätänsä?
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Hei, mä äkkiä täst välistä vaan yhen pienen maidon...
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Njoo...tota mä ottasin pienen maidon ja yhen tuollaisen makupalan...eiku ootappa...

-paljonko maksaa porilainen?
-saako siihen tuplakaiserin pekonilla?

Öö...taidan ottaa sittenki joo tuota mä otan sittenki tuollaisen talon erikoisen.

Hei...älä älä mee laittamaan sitä sipulia.

Joo oota mä käyn kusella tuossa nurkalla.

Myyjä hei...munan tilalle ananasta. Paljonko sitten maksaa vai tuliskose kalliimmaksi vaihtaa.

Oho ompa pitkä jono takana!

Mitä!!! Siis ei voi maksaa kortilla? Millämä sen sitte maksan?

Heittäkää joku pari euroa. Mulla on näitä hiluja jonkun verran. Maidosta ehdin jo hörpätä vahingossa. Tai hei myyjä...ota tuo muna pois ni ollaan sujut.

Wtf...ananasta tungettu tähän safkaan...voi perseenperse. Kaikki pitäs olla ite tekemessä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Menkäähän skloddit vittuun nyt siitä hyörimästä niin setä saa tilata pari ryynäriä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Vittu mää tilaan kaikki nakit ja makkarat! Saa jonon perässä olevat jo miettiä muita tilauksia!!!11 Ei oo fygest kii!!1
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
"Mitä helvettiä nuo juoppourpot mekkaloi tossa auton ympärillä!?... ai miten niin, onpahan täs autokaista!!"
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eihän mul oo autoo. Pitäskö soittaa Reiskalle nii se vois mennä corollalla tolle autokaistalle?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
FLYTTA PÅ ER FÖR FAN!

I FINLAND TALAR VI SVENSKA!

HÖDU BRUDEN, JAG SKA HA OXFILÉ MED RÄKSÅS OCH VITLÖKSPOTATIS!

VADÅ FINNS INTE??? FIXA FRAM GENAST, FÖR FAN!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hoi sie! Ook sie joku rasiisti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös