Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 931
  • 276

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on musta vyö, ni en todellakaan väistä! Ostin tän Anttilan joulualesta vuonna 1921, myyjänä oli mukava tuuheahiuksinen nuorimies nimeltään Urho K.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Makkaraperunat ja pari pärämätsiä kylkeen. Älä saatana töni siinä, kalja läikkyy.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla on musta leski. Siis se hämähäkki. Täs häkissä. Et kannattaa vähä miettii, et ketä vittu väistätte saatana!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä paskoin housuun.

Voisko joku roudata tän vitun Bull Mentulan helvettiin tästä jonosta haisemasta? Eihän se ees osta ikinä mitään, syö vaan tota proteiinijauhoa ja aina paskoo housuun. Rasittava dorka. Mutta ai että kun alko tekee mieli raakaa jauhelihaa nyt kun tota Bullin otsanahkaa tässä kattelen! Tarjoilija! Pullo parasta appelsiinimehuanne, ja kuusi lavallista kirnupiimää noilla kahdelle hemaisevalle neitoselle, jotka makaavat tajuttomina keskellä suojatietä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuu sää hakee paperis päälle kakkaa!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Anteeksi, vähän etuilen kun on kiire taksijonoon. Tota, otetaan mapet kaikilla mausteilla. Enkä ota kuittia!!!!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitenniin sulla ei kuittikone toimi! Kierrätkö sinä vtun karvaranne veroja!!!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai tuleeko muuta? Ilman muuta

Hi hi hi, näinhän se lehmäkin sanoi kun kysyttiin lähdetkö laitumelle, ilman muuta... am am am am.... hi hi hii hii.

_
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jätkät hei, viittittekö te vetää mua dunkkuun.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Ketä vi**u sinne asti jaksaa odottaa, ans ku mä tirvasen sitä nokkaan!
Hei nakkifakiiri, makkarapernat kaikilla mausteilla ja älä säästä siinä sipulissa ja maksan kortilla!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole tainnut käydä nakkikioskilla vuosiin enkä mene, jos se on tälläistä.
 

Bacon

Jäsen
Hei myyjä tiesiks et jumalan kämmenellä kaikki on hevosia. Ai miksi? No koska jumalan kämmenellä kukaan ei ole turvaton. Saaks tosta hyvästä ilmaset makkaraperunat?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ette saa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kato tossa on taas toi yks Tamperelainen etuilemassa. HEI! HEI! Joo just sinä. Tiedätkö miten Tamperelainen kysyy naiselta tarviiko käyttää kondomia? Laitanks mää erkkaa lapaan?.... Makkaraperunat ja pieni maito kiitos.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mene takas sinne hoitokotiin ja anna tosimiesten tilata rahtarintupla viinalla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin muksut, bordelli on purettu ja grilli on kiinni! Nyt jokainen lähtee omaan kotiinsa nukkumaan ja tulee huomenna tarvittaessa uudestaan. Enää ei soiteta suuta, eikä olla tarpeettoman agressiivisia. Jos jollain on sanottavaa, niin hän kertoo sen minulle ja ystävälleni kumipampulle, joka seuraa teitä putkaan saakka. Tästä järjestyshäiriöstä tullaan tekemään ilmoitus teidän vanhemmille sekä sosiaalitarkkailijoillenne ja saatte miettiä kuka sakot maksaa ja keiden nettiaikaa on supistettu.

Sinä siellä, mopoa ei ajeta oluttölkki kourassa, eli jätät moposi tähän tai talutat sitä, uskotko kerralla! Ja te tytöt siellä! Nuo siiderit teiltä alaikäisiltä takavarikoidaan ja pistäkää ne tähän muovikassiin, kiiiitos!
JOLLEI SE PERKELEEN TURVANSOITTO LOPU, NIIN AAMULLA HERÄÄTTE ASEMAN SEMENTTILATTIALTA MINUN KANSSANI!

Nonnii, soma Tähtisilmä. Tämähän päättyi sopuisasti. Pistätkö minulle nuo loput verimakkarat karpalohillolla ja tuletko tuonne virkatransitin perälle ruumiintarkastukseen. Meillä on näemmä pari kassia siideriä, muutama gramma snuffia ja vielä kolme tuntia työaikaa jäljellä...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eihän täällä ole muita kuin pillun vonkaajia. Ymmärrän hyvin teitäkin saatanan luuserit ja nyt lähdenkin kotiin masturboimaan. Joulun siemeniä sano.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hää, onks viä joulurauha, mitä? Jonoon vaan, kaikille riittää. Sä eka!
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Joo tässä on minun paikka. Ai missä? no Virveliä kainaloon edessä. Jos joku on eri mieltä niin senkun vaan sanoo takana olevalle eriävän mielipiteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös