No niin muksut, bordelli on purettu ja grilli on kiinni! Nyt jokainen lähtee omaan kotiinsa nukkumaan ja tulee huomenna tarvittaessa uudestaan. Enää ei soiteta suuta, eikä olla tarpeettoman agressiivisia. Jos jollain on sanottavaa, niin hän kertoo sen minulle ja ystävälleni kumipampulle, joka seuraa teitä putkaan saakka. Tästä järjestyshäiriöstä tullaan tekemään ilmoitus teidän vanhemmille sekä sosiaalitarkkailijoillenne ja saatte miettiä kuka sakot maksaa ja keiden nettiaikaa on supistettu.
Sinä siellä, mopoa ei ajeta oluttölkki kourassa, eli jätät moposi tähän tai talutat sitä, uskotko kerralla! Ja te tytöt siellä! Nuo siiderit teiltä alaikäisiltä takavarikoidaan ja pistäkää ne tähän muovikassiin, kiiiitos!
JOLLEI SE PERKELEEN TURVANSOITTO LOPU, NIIN AAMULLA HERÄÄTTE ASEMAN SEMENTTILATTIALTA MINUN KANSSANI!
Nonnii, soma Tähtisilmä. Tämähän päättyi sopuisasti. Pistätkö minulle nuo loput verimakkarat karpalohillolla ja tuletko tuonne virkatransitin perälle ruumiintarkastukseen. Meillä on näemmä pari kassia siideriä, muutama gramma snuffia ja vielä kolme tuntia työaikaa jäljellä...