Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu! Katoks sä mun mujjjaa...? Paljollako hommaat sitä jos mää saan ohjata...?
Ai sun oikeata kättä? En kattonu. Onko toi systeris?
Vittu! Katoks sä mun mujjjaa...? Paljollako hommaat sitä jos mää saan ohjata...?
Mää oon vassari! Siis vasenkätinen. En muuten.Ai sun oikeata kättä? En kattonu. Onko toi systeris?
Ja pettymys on valtava kun loppujen lopuksi käteen jää vaan kasa paskaa.”Nyt on niin piukat pakarat, että niiden välissä saa puristettua vaikka timantin”.
Huomenta vaan ja pystyssä on. Porilaisia ei enää myydä, koska tasa-arvo. Se on nykyään satakuntalainen. Se on sitten tasan kuusi euroa.Huomenta. Vieläkö koju on pystyssä ettei korona ole vienyt alas? Ottaisin porilaisen ja puolen litran Pepsin. Janottaa.
Kuinka ollakkaan tänään on tarkoitus mässäillä porilaisilla. Maitoa kylkeen kaiketi kuitenkin, Pepsiäkin on maxina.Huomenta. Vieläkö koju on pystyssä ettei korona ole vienyt alas? Ottaisin porilaisen ja puolen litran Pepsin. Janottaa.
-Mut hei, koska veikkaat et Pata pelaa taas finaaleis? Mä ite sanosin et kevääl 2025.
Kato morjesta! Oleksääki porilaine?
Kiitti. Kuha et oo kato raumalaine ni hyvä.
Hotsi kahella! Joo, kaikki ja mukaan.
Porista on mestaruuskin joskus haettu, niin kyllä saatana Hotsinkin saan.Oot kova, jos hotsin meinaat saada porilaiselta snägäriltä.
Vittu jätkä koittaa maksaa markoilla. Herää nykyaikaan höhlä.Otan ihan perinteisen, makkaraperunat kaikilla mausteilla + salaattia mukaan. Juomaksi, no kaljaa teillä ei kuitenkaan oo, niin joku sokeriton limu, taikka sitten viccy.
Mitä maksaa? Mulla ei nyt ole kuin tonnin seteli. Käykö se?
Millä matkoilla?Vittu jätkä koittaa maksaa matkoilla. Herää nykyaikaan höhlä.
Piti lukea markoilla, mutta vitun autocorrect.Millä matkoilla?
Kummelissakin oli tonnin seteli.
Luulin jo, että mitä huumehöpinää oli.Piti lukea markoilla, mutta vitun autocorrect.
Porista on mestaruuskin joskus haettu, niin kyllä saatana Hotsinkin saan.