Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 797
  • 276

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En usko, haiskahti joltakin räkäiseltä uusrikkaalta, sellaiselta nousukkaalta, joka ei tajua mistään mitään. Onneksi otti jo pyörät alleen ja lähti litomaan. Hei hetkine, sehän oot sinä, vanha kunnon SMT! Eläksääki viel? Kiva nähä pitkäst aikaa tääl kiskalla, hemmo.

Mä ottasin pelkän Kokiksen. Oon syönyt tovi sitten, joten ei oo nälkä, mutta tekis mieli sammuttaa tää jano.
Joo meikä muka kuoli ja tuli vittu takas, mähän oon ku Kristus totta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu! Katoks sä mun mujjjaa...? Paljollako hommaat sitä jos mää saan ohjata...?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
”Katkoiko isäsi sun siivet vai mites vitussa tommone enkeli on tänne maahan päätynyt?”

”Kaikennäköisiä arvoituksia minäkin olen ratkaissut, mutta miten noi sun sääret saa auki?”

”Nyt on niin piukat pakarat, että niiden välissä saa puristettua vaikka timantin”.

Saa käyttää ja pientä raporttia sitten toimivuudesta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenta. Vieläkö koju on pystyssä ettei korona ole vienyt alas? Ottaisin porilaisen ja puolen litran Pepsin. Janottaa.
Huomenta vaan ja pystyssä on. Porilaisia ei enää myydä, koska tasa-arvo. Se on nykyään satakuntalainen. Se on sitten tasan kuusi euroa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Känniläiset painukaa vittuun siitä eestä nyt jo tukkimasta väylää... Mulla on nälkä!
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä huuda saatana, ilma pilaantuu ja joku jossain on herkkä ihminen.

Lihis parilla nakilla on nopee.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
- Ai teille muille tulee jo?
- Yks Tolonen, tupla-Tolonen.
- Eiku jätä seuraavallekin vähän.
- En, aattelin siirtyä tästä tiskiltä vähän sivummalle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
-Kato moro, äijäki viä elos.
-Tiäksää koska viimeks suipot voitti?
-Emmää tiä, mut hemmetisti o aikaa, hä..
-Ei oltu vissii kuussakaa tua käyty viä.
-Eli iha vitu kaua sit.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
-Mut hei, koska veikkaat et Pata pelaa taas finaaleis? Mä ite sanosin et kevääl 2025.

-No ko seittämä-vuotisil sykleil mennää, ni mää sano, et tua 2028, ko toi Korona meni sekottaa mee rytmi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Porilaisten kokoontumisajo, joten laitetaan vielä Dingoa soimaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Otan ihan perinteisen, makkaraperunat kaikilla mausteilla + salaattia mukaan. Juomaksi, no kaljaa teillä ei kuitenkaan oo, niin joku sokeriton limu, taikka sitten viccy.
Mitä maksaa? Mulla ei nyt ole kuin tonnin seteli. Käykö se?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Otan ihan perinteisen, makkaraperunat kaikilla mausteilla + salaattia mukaan. Juomaksi, no kaljaa teillä ei kuitenkaan oo, niin joku sokeriton limu, taikka sitten viccy.
Mitä maksaa? Mulla ei nyt ole kuin tonnin seteli. Käykö se?
Vittu jätkä koittaa maksaa markoilla. Herää nykyaikaan höhlä.
 
K

Kiekkokatsoja

Piti lukea markoilla, mutta vitun autocorrect.
Luulin jo, että mitä huumehöpinää oli.
On mulla tonnin eurosetelikin, ja tässä kiskaluukulla en kyllä jaksa enää kinastella. Eli tuleeko niitä pekkaramarunoita vai ei?

Lisäys. Ja paskat, teen ite pyttipannut nyt. Toisten en tuu tähän nakkarille perr...

Olen se nakkikioskin hankala känniasiakas, siis täällä, muuten toki en.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää en ot hampurilaist munal tääl, mut onks Rauma kaupunkil lainkaan myynnis porilaist tai tua noi masaliisaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös