Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 608
  • 276

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mut siis hetkinen, hetkinen! Kukas tän kiskan oikein avas? Onko varmasti kotimaisia nakkeja? Ja eikai niitä vaan tarjoilla venäläisten softpower sämpylöiden välistä? Onko ketsuppi itä-Ukrainan tomaattikentiltä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle yks lihapiirakka kahdella nakilla, höyrymakkaralla, tuplapekonilla, veriletuilla ja strutsinmunalla, kiitos. Niin ja OON VEGAANI eli tarkotan tietty soijanakkeja, tofumakkaraa, styroksipekonia, elintarvikeväriverta ja pahvistrutsia, ja lihapiirakan jauhelihan pitää olla jauhettu fasistisortajista eli keski-ikäisistä töissäkäyvistä suomalaisheteromiehistä.

Laita mausteiksi tuoremehu, voikukka, kaalikääryle, keijupöly, enkelinkusi ja proteiinilisä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Eat.fi:ssä tää oli ainakin saanut 4.6 keskiarvon. Eli ei voi olla paska. Jännä että näissä kaikissa arvosteluissa on sama teksti ja samat kirjoitusvirheet. Pakko olla sattumaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enkelin kusi on loppu. Kysyin just mut otin tilalle salpietaria.

No mikä vitun fasistikiska tämä on kun ei enkelinkusta ole? Pitäkää veriset lihapiirakkanne, barbaarit! TURKIS ON MURHA!! YDINVOIMA SAASTUTTAA!! KAIKKI KIVA ON VÄÄRYYTTÄ!
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Sun pitää nyt rauhottua! Ymmärrätkö?! En haluu leijua tai mitään, mutta mulla sattuu olemaan sininen vyö judossa eli et välttämättä haluu jatkaa tolla linjalla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ni! Kyllä, saatana, retaleet oppi pitään turpansa kii ku mies tuli paikalle!! Mä ottasin kaks kananmunaa, ei suolaa.
 

Bacon

Jäsen
Moikkuli moikkuliii! Mun nimi on Nico ceellä ja mä nii haluun tilata tollasen fantsun burgerin. Oijoi se näyttää nii superihanalta!! Fantsuu!! Laita siihe välii kaikkee mausteit ja täytteit, mut laita ne sillee siististi ettei vahingossakaa roisku hiuksille. Laitoin näit kaks tuntii, hei mieti kaks tuntii ja vähäx vituttas, jos niihi roiskuis ketsuppii tai jotai ällöö majoo. Mä olin koko illan tanssii mun bestiksien kaa. Oli aika ihQuu, mut sit yks Jari yritti pokaa mua vaik mä sanoin et oon ylpee sinkku. Se ei vaa vittu tajunnu. MITÄ VITTUU SÄ SITÄ BURGERII TARJOOT KU MUL ON TARINA KESKEN?!?! VITTU TE OOTTE KAIKKI IHA PERSEESTÄ! Kukaa ei rakasta mua. Vittu mä meen nii himaa nyt. Haistakaa kaikki vittu!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tänäänki on sit hei jatkot Roopella!

KYL MUA HOUKUTTAIS MUT PILKUN JÄLKEEN LETSII!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
SAATANA! MINÄ MEEN ENSIN! TAI TULOO PUUKOSTA, RISTUS NOTTA!

Pistäppä poeka makkaraperunat, isot ranut, kaikki mausteet, pari Alecoqia ja Jallu tuolta ylähyllyltä. Jaa papereita.. on mulla pari nenäliinaa tuossa taskussa, mistäs sulle saatais?
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Joo sori sori. Just tulin katsos neuvotteluista Berliinistä ja hiuko päällä. Oiskohan ihan okei jos nyt vaan menen teidän edelle, kun pitäis kohta soitella Singaporeen bisnespuheluita. On isot massit kato kiinni näissä jutuissa hei. Taksikin jo odottaa nurkan takana. Eikö täällä ole hovimestaria? Tarjoilija! Joo moi, yks nakki. Vähän ketsuppia. Joo ja laita viel lasi viiniä kylkeen. Ei hitto, eikö teillä oikeasti oo antaa takasin tonnin setelistä? Noh, pidä loput ja tuossa on mun käyntikortti. Soittele.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten niin ei oo pikkusikareita? Häh? Mitä sit ton vosun pilluun tungen? Mihin sä meet, nyt takas tai tulee turpaan!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Slå det, kickelhuvud! Jag har ännu mer pengar. Hora, ge mig höyryknackkorvar med kolawasabisås och vickelä! Håppihåppi nu, slumppu...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hou hou! Pukin tekee mieli piparia. Hei tyttö siellä, tarjoas pukille vähän piparia, hehheh!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Te stadilaiset ootte kyllä täysiä pellejä. Syötte jotain hodareita, hei Amerikan meininkiä hei. Hotsi kahdella ja kaikki mausteet paitsi rehut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös