Lättykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dayton Bombers
Say hello to my little friend
Olipahan pläjäys, vähintään erikoinen yhdistelmä jenkkien teinihuumoria ja toimintaa. Eipä tulisi mieleen tehdä tuollaista leffaa, ehkä mä istun tässä kirjoittamassa juuri siksi. Tuohon gangstereiksi viellä Seth Rogen, Jonah Hill ja kumppanit, niin leffan eeppisyys olisi lähestynyt ääretöntä.
Tarantinohan tuosta tulee todellakin mieleen, kerrontaa vain hieman kevennetty ja yksinkertaistettu. Tropic Thunderiinkin voisi myös verrata, tätä ei kyllä ole tehty aivan niin kieli poskessa. Loppukohtaus oli täyttä timanttia kaikkine kliseineen.
Tämä pikkutyttö teki kyllä todella vakuuttavan suorituksen, ainakin niissä kohdin joissa se oikeasti joutui näyttelemäänkin.
Hiljaiseksi vetää, mutta ihan viihdyttävää katseltavaa.
Kick-Ass. Aivan yliveto leffa. Ne jotka pitävät sarjakuvista tehtyjä leffoja tyyliin Fantastic Four -paskana, ovat tässä tilanteessa aivan väärässä. Leffa on aivan erinomaista viihdettä alusta loppuun. Osa leffasta vaikutti kuin Tarantino itse olisi ohjannut leffan. Musiikit ovat leffassa erinomaiset ja vain parantavat leffan nautittavuutta. Huumoria, mättöä, mukavia erikoistehosteita... Leffa ei yritä olla mikään erikoistehosteiden testilaboratorio, eikä varmaan ota itseään muutenkaan niin tosissaan. Ehkä sen takia tämä onkin niin erinomainen pätkä.
Traileri
Olipahan pläjäys, vähintään erikoinen yhdistelmä jenkkien teinihuumoria ja toimintaa. Eipä tulisi mieleen tehdä tuollaista leffaa, ehkä mä istun tässä kirjoittamassa juuri siksi. Tuohon gangstereiksi viellä Seth Rogen, Jonah Hill ja kumppanit, niin leffan eeppisyys olisi lähestynyt ääretöntä.
Tarantinohan tuosta tulee todellakin mieleen, kerrontaa vain hieman kevennetty ja yksinkertaistettu. Tropic Thunderiinkin voisi myös verrata, tätä ei kyllä ole tehty aivan niin kieli poskessa. Loppukohtaus oli täyttä timanttia kaikkine kliseineen.
Tämä pikkutyttö teki kyllä todella vakuuttavan suorituksen, ainakin niissä kohdin joissa se oikeasti joutui näyttelemäänkin.
Hiljaiseksi vetää, mutta ihan viihdyttävää katseltavaa.