Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

• 26 518
  • 188

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

• Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

Ääniä: 3 0,5%

• Äänestäjiä
    625

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
48 v (mies) tulee täyteen parin kuukauden päästä. Kuka muuten on jatkoajan kirjoittajista vanhin?

Suosikkijoukkue
TPS
120-120

Kävin tasoittamassa tilanteen kärjessä, 120-120 nyt.
18 vuotias nuori mies ja vuosi lisää tulossa reilun kuukauden pääästä vyölleni

edit. Kyseenalaisen kunnian Jatkoajan vanhimpana kirjoittana saa vähintäänkin 52 vuotias SherwoodinHartsa. Tämän ketjun perusteella siis.

Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee sekaisin nämä ikä, pituus.... kaikki. Onneksi ei paino. Oikeastaan luulen, että meitä reilut 50v -kirjoittajia on jonkinmoinen rypäs. Sehän olisi ollut hyvä rajaus, siis "oletettu seniiliosasto" kirjoittajista.

t. ukkometso, 50v, 187, 88. (sen kriittisen mitan jätän pois)

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
t. ukkometso, 50v

Tuonkin kun olis tiennyt niin oisin ollut monesti vieraskorea ja kunnioittanut ikääsi. Anteeksi.

Ja siis iältäsi olet tosiaankin parasta A-ryhmää. Perässä tullaan...kuus vuat hei.

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuonkin kun olis tiennyt niin oisin ollut monesti vieraskorea ja kunnioittanut ikääsi. Anteeksi.

Ja siis iältäsi olet tosiaankin parasta A-ryhmää. Perässä tullaan...kuus vuat hei.

25 vuotta ja nainen.

Joko et osaa matematiikkaa, tai sitten olet parantumaton valehtelija. Joka tapauksessa uskallan väittää että jo legendaksi muodostuneen elimesi koko on suuresti liioiteltua.Varsinkin jos oletkin lopulta vieläpä nainen, ilmeisesti alitajuisesti kuvailitkin itsesi omien fantasioidesi kohteen kaltaiseksi. Kiinni jäit!

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei mitään, ei ne vuodet tunnu, kun vaan kropassa. Siellä kyllä ruopii kunnolla. Sinähän olet sen 25 ja minä voin olla se sama 17, joka olin jo silloin kun menin armeijaan. Ja kuten huomaat(te) edellisten lukujen perässä ei ole sen enempää vuosia kuin senttimetrejäkään.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee sekaisin nämä ikä, pituus.... kaikki. Onneksi ei paino. Oikeastaan luulen, että meitä reilut 50v -kirjoittajia on jonkinmoinen rypäs. Sehän olisi ollut hyvä rajaus, siis "oletettu seniiliosasto" kirjoittajista.

JA:n senioriosaston vuotuinen tapaaminen on taas tammikuussa Helsingissä. Tervetuloa mukaan!

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joka tapauksessa uskallan väittää että jo legendaksi muodostuneen elimesi koko on suuresti liioiteltua.Varsinkin jos oletkin lopulta vieläpä nainen, ilmeisesti alitajuisesti kuvailitkin itsesi omien fantasioidesi kohteen kaltaiseksi. Kiinni jäit!

Jatkoajan isoin lerssi onkin maailman ylikehittynein klitoris :)

Itselläni tulee 40 v raja hyvin pian vastaan, semi-seniori siis.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin vaan vaikkei ihan aiheeseen liity, niin jotakuinkin vanhenemiseen. Muistan kyllä, kun isäukko täytti 35 (ikämiessarja), 50 (vanha), 55 (eläkkeelle), jne... En minä ole niin vanha, tai mielestäni vanhanoloinen. Ei kai se isukkikaan silloin mielestään ollut. No joo, vastasin näköjään itse. Vanhin poika täyttää just kohta 30v, ei näyttänyt äsken ihan niin vanhalta. Tosin sen poika menee syksyllä esikouluun. Antakaa minun olla loputtomiin minä!

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
26v mies, eli niukasti enemmistössä tällä hetkellä.

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
20-vuotias leikkikalulainen. Mikäli 100kg on raja, jolloin ei tarvitse käydä enää neuvolassa punnittautumassa, niin minun neuvolakäyntini ovat takanapäin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Luulin, että olisit ollut ainakin 67v, päätellen siitä, miten kiusallisia asioita nykyaika sinulle aiheuttaa. Toiset sopeutuu paremmin kuin toiset.

t. Herra 47

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Selitän nyt tämän ainoan kerran Jyrki Otilan äänellä, että tämä sutkaus oli hauska siksi, että perinteisestihän naiset täyttävät 25. syntymäpäivänsä jälkeen joka vuosi 25.

Kiitos selvennyksestä, nyt löytyi minullekin oikae täppä.
Tarkkaa ikääni en paljasta - rintsikat on kuitenkin jo poltettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Rastitettavaa en löytänyt ;) 27-vuotias nainen!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
[QUOTE=

Hei miten nää yksityisviestit toimii. Testi testi. Yks kaks, yks kaks. Joo nyt taitaa toimia..

Tsau.
Tääl ois yks alfauros vapaalla jalalla. Kosmopoliitti maailmanmatkaaja. Fiksu ja filmaattinen.
Romea vailla Juliaa.
Tarzan vailla Janea.
Matti vailla Merviä.
Ja hei. Mä pelaan lätkää. Ihan jengis. Pleikalla.
Ja viel yks juttu hei. Mä kirjoitan jatkikseen.
Et hei miten ois?
PS. Sul on kauniit silmät. Minkä väriset ne muuten on?
PS2. Mitä sul on päällä?

Rakkaudella,
Meitsi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy