Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

  • 25 820
  • 190

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

  • Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

    Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

    Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

    Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

    Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

    Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

    Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

    Ääniä: 3 0,5%

  • Äänestäjiä
    625

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tätä kyseltiin tuolla toisessa ketjussa ts. paljonko sitä nuoriso-osastoa on. Laitetaanpa aiheelle äänestys pystyyn.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä olisi hauska tietää tarkka ikä ja sukupuoli, jos vaan haluaa paljastaa. Itse olen 26-v mies.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseäni on myös aina kiinnostanut, että kuinkas vanhoja ihmisiä tänne eniten kirjoittaa. Oma arvaukseni olisi näin äkkiä, että 25-30 vuotiaita olisi eniten.

Oma ikäni on 18 vuotta, joten taidan kuulua tähän jatkoajan nuorempaan kaartiin.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
24v mies
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsehän olen 23-vuotias neiti-ihminen. No okei, mies olen. Joskus tosin tunnen itseni 5-vuotiaaksi, vaikka eilen täytin 23. Naiseksi en sentään tunne itseäni, vaikka olenkin pitkätukka. Niin ja Jyväskylästä olen kotoisin ja en kannata JyPiä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Olin juuri täyttänyt 16 saadessani kirjoitusoikeudet palstalle. Siitä on kulunut nyt reilut 2 vuotta. 18v ja mies, lainausmerkeillä tai ilman.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nuoruus on ohitseni vierinyt. Ikää on tälle miehelle kertynyt 29 v.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Loppuvuoteen asti 23-vuotias mies. (En muutu siinä vaiheessa 23- tai 24-vuotiaaksi naiseksi.) 15-vuotiaana Jatkoaikaan, joten monta tuntia tekin mulperit olette elämästäni varastaneet.

Nimimerkki tinkezione olisi saanut itse paljastaa ikänsä tuossa avausviestissä. Olen sen verran utelias.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Onko keskiarvo jatkislainen 18-24 v mies kuten tuosta taulukosta voisi päätellä ?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Toki jos haluat kartoittaa kaikki Jatkoajan tasan 25-vuotiaat naiset niin siitä vain.

Selitän nyt tämän ainoan kerran Jyrki Otilan äänellä, että tämä sutkaus oli hauska siksi, että perinteisestihän naiset täyttävät 25. syntymäpäivänsä jälkeen joka vuosi 25.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ollaan vuosimallia 1970 eli tämän vuoden puolella on tullut mittariin 42 vuotta. Mies olen, mutta termi "herrashenkilö" tuntuu oudoksuttavalta.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulun vanhempaan ukkokaartiin, syntynyt hyvällä 50-luvulla. Eli en taida kuulua enemmistöön tai keskikastiin....
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selitän nyt tämän ainoan kerran Jyrki Otilan äänellä, että tämä sutkaus oli hauska siksi, että perinteisestihän naiset täyttävät 25. syntymäpäivänsä jälkeen joka vuosi 25.
Osui ja upposi. Nyt anteeksi menen nurkkaan häpeämään.

Aika odotetusti menee kyllä tuo äänestys tähän asti, eli nuoria aikuisia miehiä liikkuu palstalla eniten.
 

Ralph

Jäsen
Vastasin 18-24 -vuotias mies, enkä valehdellut. Meitä on lähes ennemmistö, melkein puolet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös