Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

  • 25 834
  • 190

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

  • Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

    Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

    Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

    Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

    Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

    Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

    Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

    Ääniä: 3 0,5%

  • Äänestäjiä
    625

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Olen 25-vuotias nainen"
"Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö"
Taulukosta ei löydy lainkaan paikkaa 26-34 vuotiaille naisille. :(

Niin ja itse olen 20-vuotias boee.
 

Lihis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts | Kärpät | Barça
Olen nyt 17-vuotias teinipoika Oulun seudulta ja täytän lokakuussa 18. Aloitan lukiossa 3. vuoteni (toivottavasti viimeinen vuoteni siellä). Olen ns. sivustaseuraaja.. tämä taitaa olla 12. viestini. :D pitäisi kyllä osallistua keskusteluun, varsinkin kun Boltsien kausiketju on usein niin hiljainen.. :(
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itselleni tuli yllätyksenä, että täällä on näin "paljon" naisia kirjoittamassa - tilaston mukaan ainakin yhdeksän. Jotenkin aina olen ajatellut, että joku korkeintaan kolme naista tänne kirjoittelisi. Noh ei siinä mitään, hyvä vaan että saadaan myös toisen sukupuolen näkökulmia kehiin.

Tosin yhtään alle 18-vuotiasta tyttöä ei näyttäisi olevan, vaikka tämä ei nyt oikeastaan yllätä. Mutta eiköhän sitä joku päivä saada myös heitä tänne, kun aapeli ja heppakeskustelupalstat alkavat heitä kyllästyttämään.
 

Dängleri

Jäsen
28v nuorempi herrasmies.

Olen ehkä hieman yllättynyt vanhempien herrasmiesten määrästä tällä palstalla. Ei tosin missään nimessä huono asia - päinvastoin. Oletin kuitenkin edustavani "vanhempaa kaartia".
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Olen naiseuteen puhkeamassa oleva 17-vuotias neito. Katsotaan tuleeko yksityisviestejä, oikeasti olen 36-vuotias mies.
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
Nainen, 23 vuotta. Päivittäinen käyttäjä, mutta lähinnä sivusta seuraamalla.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
24v ja mies. Muistaakseni 18-vuotiaana rekisteröidyin palstalle, joskin seuraillut olen jo ammoisista Kiekkopesän ajoista.
 

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
24 v ja nainen.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ikää tulee parin kk:n päästä 28 ja sukupuolena mies. Katselin tuossa ihan piruuttani, että kirjoitusoikeudet jatkoaikaan olen omistanut jo kohta 11 vuotta, mutta viestejä en ole kirjoittanut kuin vähän reilut 400.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Heh. 19.7 olin 49 vuotias ja nyt tätä näpytellessäni 50 v. Näin ne vuodet vierii. Vaari ottaa nyt aamu kaffetta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minusta on aina ollut vaikea kutsua alle 60-vuotiaita vanhuksiksi. Alle "kuuskymppiset" eivät ole vanhuksia. Vanhuus alkaa siinä 75 ikävuoden jälkeen. "Viiskymppiset" ovat puolestaan kokeneita aikuisia.

Toisinaan tulee kuitenkin vastaan ihmisiä, joiden fyysinen ikä on 40 - 45 vuoden välillä, mutta heidän olemuksensa ja henkinen ikänsä on reippaasti päälle 80 vuotta. Tuollaiset ihmiset ovat minusta äärimmäisen rasittavia.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Neljällä vuosikymmenellä olen elänyt, mutta silti vasta 23-vuotias herrasmies. Syntymäpaikka Kätilöopisto.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kiitos. Menen Vaasaan.

Onnittelut vaan Olkulle.

Mulle sen sijaan ikää on kertynyt vasta 31 vuotta. Jatkoajassa tammikuusta 2003, joten alkuvuodesta pidän isohkot 10-vuotistaiteilijajuhlat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös